úterý 17. října 2017

4 peelingy a jen jeden z nich bych si možná pořídila znovu

A víte co, já mám mechanické peelingy ráda. Dokonce mám pocit, že jsem si v posledním čtvrt roku koupila dvě nová plná balení různých mechanických peelingů. Teda zatím jsem je nemohla otevřít, protože spotřebovávám tyhle poklady, teda spíš opruzy, teda pardón neobyčejné výtvory přírodní kosmetiky...

Podle abecedy od Balance Me po Mádaru:

(škoda, že mě to abecední pořadí nenapadlo už při focení)


Balance Me Radiance Face Mask

* (úplně nevím, kde jsem tuhle masku splašila, ale Balance Me nejčastěji objednávám na jejich vlastním eshopu)

Já vám tedy nevím, ale tohle prostě je dost průměr. Jako je hezký a dost oceňuji kombinaci fyzické a chemické peelingové síly. Na druhou stranu, i přes tuto očividnou snahu, ta maska je prostě slaboučká, jak já po šedesátihodinovém pracovním týdnu. Jako mně to prostě nic nedělá. Přitom konzistence je příjemně příjemná, ale kyseliny v tom jsou velmi ale velmi slaboučké. Ani nejsou nijak cítit při nanášení, že by třeba trošku poštipkaly. Nebo že by viditelně a hlavně hmatatelně zjemnily pleť, že by to bylo poznat po umytí. Jako co neudělají ty mini kuličky fyzicky při smývání, to se tam chemicky neobjeví. Prostě asi špatná chemie, ale tahle peelinová maska a já jsme nebyli úplně kámoši.


Kosmea Daily Facial Exfoliant

* koupené na mypure.co.uk, ale už se neprodává

Což je vlastně asi jedno. Jako není to úplně špatné. Na druhou stranu, pokud byste si vzali vylouhovaný sypaný zelený čaj, nějaký co je hodně jemný a skoro namletý... k tomu přidali trošku bahna, trošku jílu, trošku zatuchlého prachu, fakt jemného, aby to nemělo zrníčka, jen prostě ta hmota, peeligovat musí jen ty lístky čaje... tak to bude dost podobné, bude to i dost podobně smrdět a nejspíš i barvu trefíte na první dobrou. Navíc se dá dost polemizovat o blahodárných účincích, ty jsou spíše menší než větší. A pokud zvolíte tu DIY variantu, tak vaše velké štěstí bude fakt, že vám to nenechá na pleti po umytí ten hnusný matlavý glycerinový povlak. Vlastně ani nemusíme litovat, že už to nekoupíme.

(jo a musela jsem balení rozstřihnout a vykydat to ven, protože ty čajové lístky, nebo co to vlastně je, prý to jsou šípky a měsíček, mi ucpaly díru v balení a zaboha to prostě nešlo ven.)



Laidbare For Richer For Porer (prý maska)

* dostala jsem v lovelula beauty boxu

Jsem tento zázrak dostala v krabičce jako překvapení, když jsem si před rokem koupila předplatné na tři měsíce k Vánocům. Tahle maska přišla snad ve druhé krabičce a docela mě to potěšilo, jsem o ní slyšela samé dobré věci. No ale vězte, že pokud bych si to koupila normálně a dobrovolně, tak ještě dneska mlátím hlavou o stěnu, že jsem raději ty peníze měla kvalitně spláchnout do záchoda. Protože tohle je prostě maska na nic. Je hodně krémová, což je asi ten problém. To téměř neusychá, vůbec to nedělá, jak to umí jíl, že uschne a vytáhne mastnotu a špínu z pórů. To Laidbare vůbec neumí. Dokonce bych řekla, že to ani umět nechce. Taky má v sobě kuličky. Hodně velké, hodně kulaté kuličky, klidně bych tomu říkala kulice, kdyby to bylo regulérní slovo. Ty můžete šoulat po pleti, ale stejně nic nevyšouláte. A tak to jen nanesete, chvíli necháte a pak smyjete, až to nic neudělá, ale zase vás to přestane bavit.


Mádara Oil to Milk Scrub

* koupené na mypure.co.uk

Aneb jediný peeling, co bych si z nabídky koupila znovu a dobrovolně. Protože to tak úžasně voní, že to snad ani není možný. Líbí se mi i konzistence. Nejdříve je to skoro až lepkavé, jak med s částečkama. Jakmile ale přidáte trošku vody, tak to okamžitě zmléční a z pleti se to umývá naprosto bez problémů, nenechává na pleti zbytkový film, jen jemnou pokožku. Peelingové částečky jsou docela fajn, i něco málo zpeelingují, rozhodně to není nějaká ultra jemná varianta, spíš tak střední, můj vkus by snesl i hrubší, ale když není, tak tohle je taky fajn. A jo a už jsem říkala, že to super voní? A pro tu vůni bych si to hned koupila znovu.


Takže kontrolní otázka... který z těchto 4 peelingů bych si koupila možná znovu?

2 komentáře:

  1. Já mám tu Laidbare já to používám jako peeling a za mě dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi to právě přijde fakt slaboučký a nicnedělající.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...