středa 13. prosince 2017

Právě teď: tělová mléka/krémy

Jak jsem v posledním článku psala, že však se to nějak spotřebujete... no tak koukejte, jak to pěkně spotřebovávám. Krémy na tělo mi jdou. A právě teď se nejvíc mažu těmito čtyřmi.



MOR Hand and Body Lotion Snow Gardenia

Začnete tím jediným dražším a co ho nekoupíte obyčejně v drogérce. O MOR krémech jsem už psala, dokonce několikrát, a moje láska k nim trvá. Hlavně tedy k tomu tělovému mléku. Ono je naprosto geniální. Nebo tedy ne vždy, není to úplně vyživná bomba, dokonce bych řekla, že z dnešního výběru je to nejméně výživný a hutný krém. Ale prostě pro takové to domácí mazání na rychlo... dobře a snadno se s pumpičkou manipuluje, rozmazává se jako sen, hned se to vsakuje, super to voní, nechá to pokožku hladkou. Co víc si přát. 

* koupila jsem na feelunique

Proč to koupit? 

Protože se chcete večer rychle namazat, vonět při tom a nemuset se s tím bůhví jak crcmat. A hned si můžete oblíct pyžamo.





Balea Body Perfection Mouse-to-Oil Bodyschaum

Jako další tady máme Balea olejovou pěnu na tělo. Přiznám se, že jsem to koupila v nějakém zkratu, dávám si docela pozor na svou ekologickou stopu a věci v plechu spíš nekupuji. No ale když už jsem to koupila, tož to spotřebuji. Jo a taky jsem si nejdřív myslela, že si kupuji takovou tu sprchovou pěnu... tady vidíte, jak velký zkrat to byl, ale to se spotřebuje. A taky že jo. Pěna se velmi snadno rozmazává, trvalo mi to asi dva pokusy vychytat si, kolik toho mám vymáčknout na kterou část těla... a od té doby krása. Hned se to rozmaže, vsákne se, ale opravdu nechá pokožku jakoby naolejovanou, hladkou, hebkou, vyživenou. Pěkně to voní, je s tím sranda, co víc si tak jako přát.

* koupila jsem v dm drogérii

Proč to koupit?

Protože chcete lehký olej a navíc se chcete při mazání trošku pobavit. Jo protože s tím je prostě sranda.






Alverde Soft-Öl-Balsam mandlový s bambuckým

Přiznám se, že tento krém jsem málem přehlídla. Ale na insta mě na něj upozornila sledovatelka a že prý je skvělý. Takže jsem se podívala pořádně a jasně, že jsem ho v drogérii našla. A rozhodně tedy patří k tomu lepšímu v rámci tělového mazání u alverde. Celkem dobře se roztírá, není úplně hutný a moc nebělí, jak to tak ty alverde krémy umí. A navíc úplně super voní, cítím v tom prostě hořkou mandli s troškou vanilky a je to super. Bohužel se vůně na těle nedrží, ale tak zase za stovku... a voní mi to o dost líp než ty vánoční mini máslíčka s fíkem, která mě vlastně po vyzkoušení v oblasti vůně dost zklamala.

* koupila jsem v dm drogérii

Proč to koupit?

No protože to voní jako mandličky. Jo a je to limitka a kdo nekoupí všechny limitky, na které v drogérii narazí, toho si bůh kosmetiky pamatuje.




alverde Schoko liebt Chilli Körperlotion

Jako poslední moje momentální mazání jsem si nechala další alverde limitku a to tu čokoládovou s čili. Jestli si představujete sladkou chuť s troškou štiplavosti, tak jo, jen přidejte trošku víc té štiplavost a trošku víc hořkosti do čokolády. Fakt super to voní a dokonce se vůně i chvilku zdrží na pokožce. Tyhle limitované tělové krémy od alverde mám docela ráda, většinou to bývají lehké konzistence, se kterými se mi maže fajně. Tohle je spíš ale těžší kalibr, docela to pasuje k té štiplavě čokoládové vůni. Bohužel se mi krém celkem špatně rozmazává, rozhodně je na běžné používání nejhorší z dnešní čtyřky. Ale zase na druhou stranu je nejvýživnější a nejdéle mi na kůži jakoby zůstává ten pocit, že všechno je v pořádku a že jsem se namazala správně.

* koupila jsem v dm drogérii

Proč to koupit?

No protože to voní jako čokoláda. A taky jako čili. Jo a je to dostatečně hutné i na zimní mazání.




(vlevo mandlový, vpravo čili)

2 komentáře:

  1. Peno/olej som kúpila mamine na Vianoce, tak som zvedavá čo povie. A chilli/čoko sadu mám pripravenú už pre seba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně by se to třeba líbilo, kdyby děti tohle donesly... tak snad bude maminka spokojená.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...