sobota 17. února 2018

3x3 důvody, proč tě mám ráda

Článek o oblíbených produktech se tady už zase nějakou dobu neobjevil. Přitom kdysi jsem to zvládala fakt každý měsíc, teď mám frekvenci tak jednou za dva až tři měsíce, občas i půl roku. No tak co už, nebudeme přece brečet nad rozlitou kosmetikou, a že tento díl máme rozlitou kosmetiku, nad kterou by se vyplatilo pořádně si zaplakat, tak raději popojedem a jaké jsou moje tři oblíbené produkty tento měsíc. Které mám opravdu ráda, takže si vysloužily dneska umístění, ale na samostatný článek to asi nebude.



Kiko Pure Clean Powder (koupené na kikocosmetics.com)
  • Tento čisticí pudr je geniální a přijde mi o dost lepší než Dermalogica Daily Exfoliant. Je jemnější a určitě podle mě vhodnější pro každodenní používání. Používám ho každé ráno, s vodou se pudr mění na jemnou exfoliační pěnu a přijde mi, že pleť zjemní, rozjasní, připraví.
  • Navíc prášek opravdu není nějak agresivní, obsahuje sice malé částečky, které na pleti ucítíte, ale mně nevadí, pH je lehce kyselé, moje papírky ho odhadují tak na 6 - 6,5 (naše voda má asi 7 - 7,5), takže nějak ani nedráždí kyselé prostředí pleti. Osobně mám kyselinové čisticí cokoliv ráno ráda a klidně bych si nechala líbit i kyselejší, ale tak kolem šesti je to pořád pěkné.
  • Celé balení mi vydrželo tak půl roku. Já si tedy vůbec nepamatuji, kdy jsem ho začala používat, asi loni o prázdninách. Každopádně mi přijde, že jsem za svoje peníze dostala spoustu hodnot. A nově teď chci vyzkoušet všechny možné čisticí pudry, co najdu a co nebudou obsahovat sodu (tu nechci).

Essence Little Beauty Angels Color Correcting (koupené v drogérii)
  • Jako na pudry začínám být náročná až v poslední době a to docela hodně. Tento esence jsem si koupila jen tak pro srandu a rozhodně jsem od něj nic nečekala. Jen to bylo prostě fialový, tak šup mi do košíka.
  • Ale opravdu překvapil, docela dobře dokáže udržet makeup a fixovat, klidně se vyrovná i mému nejoblíbenějšímu Just Pure Minerals, jen prostě na rozdíl od něj nemá krycí schopnosti. Ale na pleti vypadá neviditelně a rozhodně mi nevytváří nánosy.
  • Barvou to je fialové, na mojí studenější pleti to projasní a zesvětlí, což je efekt, který mi rozhodně během zimy nevadí. Ale v létě to asi nebude to pravé ořechové. Jinak vím, že toto je limitka, ale minulý týden jsem třeba zrovna tento pudr zahlídla v místní drogérii, takže myslím, že ještě někde koupíte.

The Ordinary Argireline Solution 10% (koupené na theordinary.com)
  • Tohle sérum je zvláštní, protože mi přijde, že je skvělé na regeneraci, přitom regeneraci vůbec neslibuje. Měl by to být silný antioxidant a působit proti vráskám minulým, současným i budoucím. Mně to ale hlavně regenerovalo.
  • Nedávno jsem ovšem četla teorii, že pleť se začíná rychleji regenerovat, pokud pravidelně používáte například opalovací krém a také antioxidanty. Tím, jak tyto látky pleť přes den chrání proti vnějším vlivům (slunku, smogu a tak), tak v podstatě pleť nemusí vynakládat vlastní síly na tuto vnější obranu a místo toho se může v klidu soustředit na vnitřní regeneraci. Tak nevím, přijde mi to trošku přehnané. Na druhou stranu jsem od Argireline vůbec nic nečekala, takže ta regenerace tam prostě nějaká probíhá, když jsem si jí všimla. Taková je zase moje teorie.
  • Od té doby ovšem The Ordinary změnil složení a to nové nevím, jak funguje. Tohle moje staré mi tento týden spadlo na zem a výrazně omladilo mé půl roku staré dlaždičky v koupelně, jak kdyby to potřebovaly. Takže budu muset to nové taky vyzkoušet. Jo a super to má i konzistenci, je to prostě voda, ničím to neotravuje a bez problémů dokáže spoluexistovat  se spoustou dalších produktů ráno i večer. O důvod víc, proč to potřebuji doma znovu.



No a že jste to vy, tak bonusově ještě 3 produkty, které mi rozhodně k srdíčku nepřirostly:

Aurelia Miracle Cleanser (koupila jsem v beauty boxu)
  • Tak jako já už to měla v pár vzorcích a ani tenkrát mě to nijak neohromilo. Přesto jsem měla i malou radost, když jsem dostala malé balení.
  • Můj hlavní problém je ovšem v tom, že tohle prostě není nic mimořádného. Jděte do nejbližší drogérie, kupte si prostě odličovací mléko a je dost vysoká pravděpodobnost, že to bude hodně podobné právě na tuhle Aurelii. Prostě matlavé ne moc tekuté mléko, co odličuje makeup. Nechápu cenovku tohoto zázraku.
  • A ještě mám problém s vůní, která je docela vtíravá mentolová, což mi u produktu, který dávám na oči dost vadí. Nehledě na to, že oči to může i dráždit a to je nemám citlivé.

One Love Foaming Cleanser (dostala jsem)
  • Tohle je takový průměrný čisticí gel. Přírodní, hezké složení a ke konci jsem dokonce zjistila, že je to univerzální čistič, takový ala Bronner’s mýdlo, prý si tím můžete umýt i vlasy a vůbec. To mě až mrzí, že jsem nezkusila, ale fakt jsem si popisek přečetla až na konci.
  • Problémem je vlastně jen to, že prostě tam není nic výjimečného. A kdyby mi tento gel najednou z koupelny zmizel, tak bych si možná ani nevšimla.
  • A teď budu znít asi trošku divně, ale vadilo mi, že to hodně pění. Pěna je krémová a to by bylo i bezva, ale prostě o kousek hůř se mi to umývá z pleti. Na rozdíl od bronnerovských mýdel tohle ale mnohem méně vysušuje, což chválím.

Alverde Gel-to-milk (koupené v drogérii)
  • Tož na začátku je asi třeba zmínit, že to docela hezky voní, ale jinak jsme se moc nezkamarádili. Zaprvé mi to vadí konzistencí. Potřebuji se prostě odlíčit tak, že nanesu na suchou pleť a umyju vodou do čista. Tohle nejde nanášet v prvotním stavu na suchou pleť. Je to moc hutné, nejde to rozetřít a tahá to pleť. Takže buď nanášet na mokrou pleť, to nedám mokřit si makeupem nalíčenou pleť, to mi pocitově vadí. Nebo se musí gel smíchat s kapkou vody... což mě zase otravuje, je to nadbytečný krok navíc.
  • Taky mi přijde, že to není úplně vhodné na odličování. Neodlíčí to všechno a navíc to dráždí oči. Asi jsem si měla víc nastudovat návod, než jsem to koupila.
  • No a za třetí mi to opravdu hodně rychle ubývá. Jsem se tím kvůli důvodům nastíněným výše odlíčila asi pětkrát... a přijde mi, že jsem tak v pětině balení. Tož tak si to spočítejme, že to úplně ekonomické nebude.

4 komentáře:

  1. The Ordinary značka mě hodně láká. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám moc ráda Antinia Burrel pudr na ráno, tohle jdu zkoumat, jelikož to asi bude levnější. A antioxidant mě zajímá, jsem zvědavá na porovnání s novým.
    S Aurelii jsem to měla podobně, olej a serum fajn, tohle přesně dle popisu.

    OdpovědětVymazat
  3. the ordinary je absolutne skvela znacka! nemozem si od nich vynachvalit kyselinu salicylovu! :)
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuji za tip na Kiko pudr. Nedavno jsem dobrala Kneipp. Velka spokojenost ale hure k sehnani. Nove mam Tosowoong. Kneipp byl lepsi. Argireline si pro sebe(na sobe) testuju. Nanasim na pulku ksichtiku. Za nekolik tydnu zjistim, jak me ten botox v lavni omladil..:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...