středa 21. února 2018

Spotřebováno: Ooh, Kosmea, PHB, NevO, MOR, Cosrx a Acorelle

Chce se mi říct, že jsem se od nového roku zaměřila na spotřebu. A proto to v lednu vypadalo takto: nakoupeno celkem 16 kusů (z toho 4 vzorky byly k nákupu) a spotřebováno celkem 36 kusů (z toho 12 vzorků Cosrx). No ale vypadá to, že v únoru na mě přišla opět nakupovací míza, takže jsem se do toho opřela. Sice jsem se pak zabrzdila a třeba tu objednávku na The Ordinary jsem si neodklikla a počkám, až doma nebudu mít ani jedno sérum z předchozí objednávky od nich. I tak se ale trošku bojím, jak v únoru dopadnu. (No a ještěže si nepočítám nakoupené kabelky a oblečení, to bych dopadla dost mizerně.)

Jinak v lednu jsem nakupovala dost střídmě. Koupila jsem vánoční meteoritky (asi doporučuji, rozhodně nejlepší vánoční kule tak za tři roky), koupila jsem si céčkové sérum, protože jsem ho potřebovala, koupila jsem si krém na oči, protože jsem ho potřebovala, koupila jsem si odlakovač, protože jsem ho potřebovala. Zbytek je výsledek syndromu jedné položky v košíku a také mi konečně došla objednávka z Black Friday Deciemu. No a to je vlastně vše.




Ooh Marula Oil byl prostě olej. Já vám nevím, ale nedokážu se nějak ztotožnit s jednodruhovými oleji. Zkouším to, pořád ještě je občas koupím, ale směsky mám raději a jsou za mě účinnější a lepší a vůbec prostě vymazlenější. Tento marulový jako nebyl vyloženě špatný, ale tak nějak spíš průměr. A jsem docela ráda, že jsem se ho už zbavila. Navíc lahvička malého balení není úplně uživatelsky nejpřívětivější.

Kosmea Radiance 24/7 Youth Boost byl oproti Ooh prostě moje láska. Byla to láska na první vzorek, byla to láska, kvůli které jsem zkoumala všechny možné zdroje, kde nakoupit ještě Kosmea. Je to lehce lehčí olej, rychle se vsakuje, ale opravdu maká. Umí toho hodně, rozjasňuje, regeneruje, zlepšuje kvalitu pleti. Spolehlivě. Koupila bych si nové balení, ale mám doma asi dalších pět olejových lahviček, takže jsem si jen otevřela Mádara Superseed. Zatím dobrý.

PHB Brightening Cleanser Ylang Ylang & Papaya jsem dostala v nějakém beauty boxu, sama od sebe bych si to asi nekoupila. Jako nemůžu o tom říct nic špatného, na druhou stranu tohle bylo prostě takové průměrné odličovací mléko. Tedy možná spíš podprůměrné, protože na oči to moc nemělo sílu a trošku to i dráždilo. V poslední době to píšu docela často, že mi odličovač podráždil oči, možná bych mohla začít zvažovat, že si koupím separátní odličovač na oči? Ale nevím, to je moc práce, každopádně tohle si určitě nepořídím znovu.



NevO Hand & Body Lotion French Vanilla jsem měla doma roky, věky, století. Jako to je balení z Ladyboxu. Už si ani nepamatuji, kdy Ladybox skončil. Natož abych si pamatovala, kdy tam bylo tohle tělové mléko. Ale vím, že bylo ve valentýnské edici. Tak jsem ho v rámci výročí spotřebovala. Bylo celkem fajn, lehké, rychle se vstřebávalo a pěkně vonělo. Kdyby mi ho někdo někdy daroval znovu, vůbec bych se nebránila. Kdybych si měla koupit něco za své peníze, voňavého a mazacího, raději si koupím MOR...

MOR Hand and Body Lotion Snow Gardenia mělo totiž dost podobnou konzistenci jako NevO, jen mi prostě líp vonělo. A taky má super hyper praktické balení s pumpičkou, snadno se to aplikuje a je to takové to mazání na všední dny. Po kterém navíc voním. Klidně bych si koupila znovu. A možná koupím. Je to prostě mor.



Acorelle Anti-Ingrown Hair Care je skvělý. Musím si koupit nové balení. Tohle je moje třetí balení a opravdu to funguje proti zarůstajícím chloupkům, pokud si je trháte. To balení je malé a docela rychle ubývá, ale zjistila jsem, že opravdu stačí dát třeba jen jednou týdně a výsledky to má. Zarůstání chloupků mi to eliminuje tak o polovinu. No a to je fajn.

Amazingy Lipbalm byl super. Voněl kokosově a navíc byl opravdu výživný a fajný. Jako jasně, jsem to dostala zadarmo k objednávce a asi bych si to sama od sebe nikdy nekoupila, ale když už jsem to měla, tak jsem koukala, abych to spotřebovala a spotřebovávala jsem to fakt ráda. Výživný, voňavý, ne moc olejový, co víc chtít? Bude se mi stýskat. Klidně bych si koupila nové balení, ale mám doma ještě asi deset neotevřených balzámů na rty, takže zatím se nic kupovat nebude. Ani vlastně nevím, jestli je to normálně k prodeji.

Cosrx BHA Blackhead Power Liquid je asi jediná věc od Cosrx, která mi bez kompromisů vyhovuje. Dokonce tak moc, že jsem si koupila plné balení. Je to klasické kyselinové tonikum, které je ale ovšem trošku neklasické tím, že slibuje až 4 % BHA. No vzorky jsem spotřebovala a přijde mi, že to opravdu funguje proti pupínkům, takže jsem si to koupila v plné flašce. Doufám, že nebudu litovat. Jo ovšem naprosto proti svému názvu to vůbec nefunguje na černé tečky. Asi nějaký zkrat, nebo co.

3 komentáře:

  1. Zaujala mne Kosmea. Juknu na net. Od Cosrx mam Mucin tadu(essenci a krem). Pouzivam RetinA a toto fakt skvele regeneruje. Jen mam ale po precteni clanku o snecim slizu od Caroline Hirons dilema. Pry to neni pro ty slimaky uplne koser.. to jsem nevedela. Nevite o tom neco?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se slimákama fakt nevím. zaprvé mi CH přišla tenkrát mírně hysterická. ale zadruhé nějak se to z těch slimáků dostat musí a opravdu nevím, jak se to dělá. každopádně mně slimáčí kosmetika moc nedělá, mám tedy Cosrx tu esenci/toner, ale znovu si ho určitě pořizovat nebudu, to tak akorát hydratuje a na to mi přijde dost lepší hyaluron.

      Vymazat
  2. Mne Bha liquid pomohol s akne, normalne s tymi cystickymi vyrazkami, teraz mam aha, ale myslim, ze sa potom vratim opat k nemu, je pravda, ze na cierne bodky nema takmer ziaden ucinok, ale aspon sa mi zda, ze su take menej otvorene, sice rovnako cierne, ale aspon nieco :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...