středa 20. června 2018

Spotřebováno: Kiko, PHB, Vapour a další

Nějak se mi tady opět kupí fotky spotřebovaných produktů, takže asi je na čase, abychom to trošku zrekapitulovali. Tož se vrátíme zpět do dubna, kdy se to nakupovalo... a nakupovalo... a opravdu dobře a hojně nakupovalo. Nakoupeno tak bylo celkem 32 plných kusů, hodně jsem kupovala i vzorky, 55 kusů. Stejně tak se mi vzorky i plná balení hodně dobře spotřebovávaly, celkem jsem spotřebovala 57 kusů. 

Jako je toho nakoupeného fakt kupička, na druhou stranu, některé věci z dubnových nákupů jsem dokonce už spotřebovala, další jsem nastěhovala do koupelny a beztak je spotřebuji v dohledné době. I tak ale přiznejme si to... nemusela jsem to všechno kupovat.

V nákupech můžete vidět InstaNatural z iHerb, opakované úlety v drogérii, třeba v sekci jablíčkového alverde nebo něco v sekci Balea a taky spoustu vzorků z eBay.







Kiko Sublime Youth Mask je krémová maska s retinolem. Alespoň tak si říká. Ale ten retinol jsem v účincích moc nepoznala. I tak ale ta maska byla docela fajn. Hydratovala, podporovala regeneraci,  nebyla nějak lepivě glycerinová, dobře se smývala, používala jsem ji ráda. Celkově jsem od Kiko zkoušela už tři produkty pro péči o pleť a vlastně všechny tři byly docela fajn.

Lee Jiham Dr’s care Vita Propolis Ampoule byl můj první pokus vykročit směrem k těmto medovým ampulím v asijské kosmetice. Nabízí je kdekterá značka, propolisové ampule pro lepší regeneraci. Tuhle jsem koupila, že mi vyjela hned nahoře při vyhledávání a líbila se mi. Znovu si ji ale určitě nepořídím, proti účinkům bych sice nic neměla, ale rychle se spotřebovala a raději asi příště vyzkouším něco jiného.

Cougar Hyaluronic Acid Facial Oil with White Truffle je ze sady tří kusů. Takže mi doma ještě dva zbyly, jen s jinou vůní a přísadou, ale nevadí mi to. Není to sice klasická hyaluronka, kterou bych upřednostnila, tedy lehký gel, co se hned vsákne. Tohle je spíš suchý olej, nemá to úplně nejlepší složení a vsakuje se to pomaleji. Hodně výrazně to navíc voní, ale i tak mi to bylo na obličeji docela příjemné a hydratace taky fajn.


Balance Me Super Moisturising Hand Cream jsem si koupila už potřetí a trvám si na tom, že je to můj ideální a nejlepší možný krém na zimu a náročné období. Je hodně hutný, dost nevhodný na den a do kanceláře pro pracovní den, ale na noc je to něco úžasného. Regeneruje, okamžitě zklidňuje, bylinkově voní a je neskutečně příjemný.

Balea Handcreme Granatapfel je jedna z nedávných novinek. Dostalo ji i dost influencerek a prý je to super krém do kabelky. No tak nevím. Zaprvé to balení je velké jak kráva (75 ml) a zadruhé mi pořád padá to víčko a prostě používání byl opruz. Krém samotný byl ale nakonec fajn, jsem si ho vymáčkla do piksly a docela ráda používala. Lehký, hned se vsákne, nemá přehnaně hladkou silikonovou konzistenci, voní hezky, takže vlastně na používání fajn. Klidně do práce a na stůl k počítači.

PHB Brightening Hand Cream Neroli & Ylang Ylang voněl úžasně. Jak Lush v lepším balení, orientálně, mírně kořeněně. Navíc jsem vůni cítila z rukou i pár hodin po namazání, stejně tak i účinky. Krém je hutnější, ale vsakuje se o dost rychleji než Balance Me, bez problémů jsem ho používala v práci. Snad jen to balení je trošku fórové, plastové a moc se mi nelíbilo.

Essence Soft Cotton Scent Hand Cream voněl taky super. A účinky měl hezké. Pokud si to dobře pamatuji, tak tohle byla loňská vánoční edice essence krémů na ruce a pro mě to byla jedna z nejlepších krémových LE od essence. Hutnější, regenerovalo to, hydratovalo to, na pokožce to vydrželo docela dlouho. Ideální mini krém do kabelky.


Essence Little Beauty Angels Colour Correcting anti-dullness loose setting powder byl fialový a hodně dobrý. Skvěle fixoval, na pleti byl neviditelný, ovšem díky světlé fialové barvě prosvětloval, jakože projasňoval a rozjasňoval... no fajné to bylo.

Vapour Atmosphere Soft Focus Foundation byla moje zimní láska. Jako mně je ten makeup opravdu příjemný na pleti. Voní, rozjasňuje, hydratuje, vyživuje, ideální do zimních mrazů. Že jsem mu i odpustila slabší výdrž i slabší krytí. Nakonec jsem si ho míchala ještě s dalšími makeupy, čímž se prodloužila výdrž i krytí, a bylo mi skoro až líto, když došel.

MAC Prep+Prime Fix+ je podle mě zbytečnost. Prostě nevidím rozdíl mezi tímto zázrakem za x stovek a obyčejnou vodou v rozprašovači. Vlastně jo, Fix+ o dost lépe voní, což bude nejspíš tím, že obyčejná kohoutková většinou nevoní, takže ta výhra je královská a jednoruká. Jinak zbytečnost a plné balení mi nebude potřeba.


Matis BB krém mi definitivně došel. A přestal se vyrábět, takže nový už si nekoupím. Držme prosím chvilku ticha za ten nejlepší makeup pod sluncem všech dob, který bych chtěla mít znovu, ale místo toho si musím hledat důstojnou náhradu.


Náplasti na pupínky jsou nejlepší ty od Nexcare. Což mi ale nebrání mít nutkání zkoušet nové a nové, co kdyby byly někde lepší a ještě levnější. Bohužel nejsou. Tyhle na obrázku jsou podle mě od jednoho výrobce, nevím, co z těch klikyháků je značka, ale jsou stejné, jediným rozdílem je, že jedno z toho balení má i takové ty jehly na pupínky (na propíchnutí). Jinak to jsou ale hydrokoloidní náplasti a fungují vlastně stejně jako Nexcare nebo Cosrx. Navíc jsou mi na pleti příjemnější, jsou slabší, lépe drží, opravdu se přilepí a drží, jsou skoro až neviditelné. A ráno viditelně fungují.

Takže co je za problém? Prostě to funguje tak na polovinu výkonu Nexcare, možná i méně. Nexcare stačí nalepit a s trochou štěstí je ráno po pupínku, maximálně po druhé noci je vše vyřešeno. Oproti tomu tyhlety lepíte jednou, podruhé, potřetí, lepíte to celý týden a pupínek se sice zmenšuje, náplasti jsou ráno bílé, takže fungují, ale prostě trvá to fakt dlouho.

Navíc Nexcare i Cosrx nedokážou vytáhnout všechny pupínky, ty hluboké jsou prostě imunní a náplasti se chytnou třeba jen u dvou ze tří pupínků. Oproti tomu tyhle no name mají ještě tak poloviční a často ještě menší úspěšnost, občas se třeba chytly jen u jednoho pupínků z pěti, což je fakt málo. Ve výsledku si tak raději připlatím a koupím si spíš znovu Nexcare (vlastně jsem si už koupila).


A na závěr jeden vzoreček, co mi totálně ucpal pleť. Budiž mu odpadkový koš lehký...


2 komentáře:

  1. Až najdeš náhradu za BB Matis, určitě to prosím dej vědět :o) Také mi došel a sehnat se dá bohužel jen tmavá verze ve FANN.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně. ve fannu zůstala jen ta tmavá verze, na dotaz se prý ta světlejší už nedělá. na internetu taky nikde není... takže hledám. zatím mám jako náhradu omorovicza bb a taky tony moly cc, ale stejné to není.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...