pátek 8. února 2013

Omyl 2012: #1 Cicaplast

Nejdřív menší countdown:

(1) La Roche-Posay Cicaplast

Než se budeme věnovat dnešnímu tématu... taky vám přijde podezřelé, že v té hellten se vyskytuje dvakrát něco od Maybelline? Jinak pět z deseti se dá koupit normálně v drogérii, dokonce šest, když započítáme i Revlon. Dva z deseti je podle mě overhyped luxus záležitost. Jednou to je naprostý omyl z Fleru. A dneska zástupce kosmetiky z lékárny.

O Cicaplastu jsem si vypsala srdíčko už dávno. Stejně jako Affinitone mám tento zázrak doma víc než rok, dostala jsem ho někdy koncem prosince. Musím přiznat, že nejspíš to není to nejhorší, co jsem zkusila minulý rok. Rozhodně třeba ta tužka od essence bylo mnohem větší peklo než Cicaplast.
  • Jenomže... když nefunguje dekorativka, tak je to sice smutné... ale když nefunguje cokoliv z pečující kosmetiky, tak je to bohužel ještě smutnější. důvod první
  • Navíc Cicaplast má pověst... co pověst, on má POVĚST! Chválí ho i Lisa Eldrige. důvod druhý
  • Když jsem ho "kupovala" (no já ho sice dostala zadarmo k recenzi, ale asi bych si ho časem koupila i sama), tak jsem doufala... doufala jsem hodně... že budu hezčí, regenerovanější s hladkou pletí. důvod třetí
  • Navíc ta konzistence se mi příčí. Je to prostě slizké a silikonové. důvod čtvrtý
  • A nejhorší na tom je to, že používání Cicaplastu ve mě vybudovalo odpor k jeho konzistenci a nyní přenesenou reflexí i odpor ke značce LRP jako takové samotné. Právě teď se mi brutálně kazí pleť, po vyhodnocení všech možných možností, jsem vybrala LRP Effaclar Duo jako nejlepší řešení. Naštěstí jsem si ho nejdřív v lékárně vzala jenom ve vzorku... má to totiž tu samou konzistenci jako Cicaplast (jako ne úplně tu samou, Effaclar se vsakuje, ale jinak tu samou). Fuj... fakt nejsem schopná to na sebe jednou denně napatlat. důvod pátý

A pro těchto pět důvodů je prostě Cicaplast to nejhorší, co jsem v posledním roce zkusila. No jo, tak moc, že jsem se ani nenamáhala vám to znovu vyfotit...



25 komentářů:

  1. Ono to Effaclar Duo stejně nefunguje, takže nemusíš litovat;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. říkáš jo... že tedy ne... já jsem se asi týden překonávala a taky jsem žádné zázračné účinky neviděla. tak ten poslední pytlíček asi vyhodím, když myslíš.

      Vymazat
    2. Tak zas u těhle antiakné věcí bych úplně nečekala zázraky na počkání a výsledky do týdne. A hlavně pravidelně a hlavně to moc nepřekombinovávat s něčím dalším. Účinky hojivých věcí se dají v rámci dnů pozorovat, protože po pár dnech se prostě pleť tak nějak začne hojit i sama, aniž by na to člověk sahal. Já bych to plný balení možná i koupila, protože za týden to podle mě poznat fakt nelze. A slečna níže si ten produkt docela chválí. Pravdaže třeba mně nikdy na akné nijak zásadně žádná kosmetika/věc z lékárny/cokoli od doktora prostě nepomohlo.

      Vymazat
    3. ti nevím, já bych si to plné balení i koupila, fakt jsem nečekala po týdenním používání zázrak, ale alespoň zlepšení jsem vidět chtěla. ovšem plné balení si teď už nekoupím, protože ta konzistence...

      no a stejně jsem zase najela na superserum a po týdnu (vlastně po pěti dnech) zlepšení vidím, takže tak!

      Vymazat
    4. Mně kosmetika většinou začala zabírat tak cca, nevím, po dvou, třech měsících, za týden jsem nikdy účinky neviděla. Vedlejší věc je ta, že pak to fungovat vždycky zase přestalo. Ale někdo přísahá na metodu dvou výrobků, který točí pořád dokola a drží s tím akné na uzdě. Jakmile přestane fungovat jeden, nasadí druhý. Ani to u mě nešlo, protože kdykoli jsem pak nějaký přípravek použila znova za nějaký čas, už nikdy potom nefungoval tak dobře. Patrně mám divnou pleť. :-)

      Vymazat
    5. jasně, já si taky myslím, že kosmetika začne působit tak po měsíci. jenomže můj problém je ucpávání pórů... a přijala jsem teorii, že buďto se póry dále ucpávají (což není dobře). nebo se prostě ucpávat přestanou (což je dobře). a beru to tak, že zanítit se klidně můžou - to je to, jak se pleť postupně čistí, ale jakmile se prostě dále ucpávají a každý den mi přibudou další hrbolky... tak to není dobře.

      myslím, že nemáš divnou pleť. jen prostě je jiná... individuálně jiná.

      Vymazat
    6. Jasně, to se říká a myslím si, že podobnou poučku, že pleť se může přechodně zhoršit, jsem si odnesla kdysi i od kožní. Takže to asi zas taková blbost nebude. U pórů jsem to nikdy konkrétně neřešila, prostě jsem vyhodila to, co to způsobilo a počkala jsem, než se to srovná. :-) Ostatně, už to takhle praktikuju stabilně, že čekám, než se to srovná, svými zásahy bych si teď nadělala víc škody než užitku. :-)

      Vymazat
  2. já mám LRP oběcně dost ráda, Effaclar K mi kdysi moc pomahal s pleti, až zazračně! Ale už jsem hodně dlouho nic od nich neměla.
    Naposled jsme s mamkou koupily právě cicaplast, není to dlouho, par tydnu... ja tedy chtela ten cicacosi od avene, ale pani v lekarne rikala, ze avene uz neprodavaji, ze to nikdo nekupoval.... a ja chtela nejaky hojitko hned! na nehojici se koutek pro mamku....no, tak jsme koupily totok, mamka to beztak nepouzila....a já si tim 2x namazala xicht na noc a nic jsem nepozorovala... no tak budu muset vyzkouset vic!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná bych to teď mohla vyzkoušet na tom hnusnym oparu, co myslis? ze jako by se ty strupy a to vsechno driv zahojilo???

      Vymazat
    2. hele já fakt nevím. jsem snad opar ani nikdy neměla. ale pomoct by to mohlo ve fázi, kdy už je zaschlý a hojí se. třeba v takové té prvnotní fázi to asi moc nepomůže... ale o oparech vím fakt velký kulový!!!

      Vymazat
  3. Já si postupně buduju odpor k silikonovým krémům na pleť, hlavně díky Dermacolu, ten je v tom snad nepřekonatelný. Mám pocit, že ve fabrice musí mít cisterny plné silikonů a rvou je do všeho. Báze bych jim odspustila, dobře, mají připravit hladký podklad pod make up. Mít je nemusím. Ovšem v jednom krátkém výpadku soudnosti jsem koupila ten Botocell krém a to je další silikonový fujtajbl. Akorát jsem s i sním nadělala na papuli paseku.
    Tohle je silikonové, říkáš? Tak to mě vůbec nemusí mrzet, že jsem se k němu nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, se tedy přiznám, že nevím, kolik silikonů ve složení je, ale ta konzistence je prostě přesně silikonová. mě totiž na pleť ani silikony nevadí, alespoň jsem nepozorovala... ale ta konzistence mi není příjemná. takže fakt nemusíš litovat, že nemáš. kup si raději cicalfate... to je vlastně zázrak v tubě.

      Vymazat
  4. Chm chm chm, já mám Effaclar Duo možná tři měsíce a zlepšení vidím. A byla to fakt bída. Asi se zrovna potkal jeho účinek a můj problém. A MU na něm drží pěkně. Ale taky nemám zkušenost s Cicaplastem, takže moje důvěra v LRP trvá a do Effaclaru jsem šla bez předsudků... Moora mě navnadila na Cicalfate (ultimátní poklad!), kterej mám tak ráda, že tu lehce pomačkanou tubu zálibně pozoruju třeba při čistění zubů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj cicalfate je menší zázrak. moora má naprostou pravdu.

      Vymazat
    2. fakt? chjo, žárlím! mně cicalfate nic nedělá :-(
      já chci taky nějaký zázračný hojivý krém, který na mě bude fungovat.
      sice se mi pupínky vyrážejí obvykle pouze 1x za měsíc, jenže ty jizvičky se pak víc jak měsíc hojí... takže jsem vlastně poďobaná permanentně, což je v mém věku dost tristní.
      Petra

      Vymazat
    3. Já teda na hojení používám i Hemagel, pomáhá hojit bez stroupku, ale jen na noc, je to lepivej gel a MU by na to nešel ani náhodou, jen se to nesmí hned roznést po polštáři a do rána to hezky zatáhne. Ale jinak na tom jsem stejně, furt s něčím bojuju.

      Vymazat
    4. Zkus Pityol. Na akné ve smyslu hnisavého boláčku to nepomáhá. Nebo alespoň mně to pomohlo výrazně asi tak jenom napoprvé. Ale na hojení to používám dodneška. Když si to rozrýpu, když mám zanícené póry (ne klasický beďar s tou žlutou "čepičkou", ale prostě červený flíček), když se mi vyloupne strup a zůstává červený flíček... Já to mažu teda na noc, do rána obvykle mám pleť zhojenější, sjednocenější. Občas se mi taky ještě vyrazí premenstruační pupínek. :-) Na vyloženě akné to zázraky nedělá, to bych asi neradila. Byť by i na to někteří přísahali, na mně to takový kouzla teda neumí, ale přece jen trochu účinky vidím a stačí to. Už ten dobrý pocit, že ten flek se z obličeje alespoň trochu ztrácí není úplně zanedbatelný. Lepší než beznaděj, že po měsíci se ještě nestihl odhojit jeden a už se vyrazil další. :-)

      Vymazat
    5. petra: hele tak zkus třeba zrovna ten cicaplast... haha. to jsem vtipná co? na hojení pupínků/stroupků mi pak přijde ještě super 8hour od elizabeth arden.

      jinak vypadá to, že asi ucpávání pórů jsem zrovna zarazila, ale potřebovala bych něco, čím ty ucpané póry, co už mám, zase oducpu... mám obličej celý takových těch pidi hrbolků a nevím, jak se jich zbavit jinak, než vymáčknutím. protože nikdy opravdu nikdy v životě mi na toto nic nezabralo.

      Vymazat
  5. V poslední době se mi pleť také zkazila hodně. Tak jsem vrazila docela dost peněz do "lepší" kosmetiky a zatím mi nejvíc vyhovuje Avéne Cleanance K a kupodivu i Oriflame Bioclinic Adult Skin Anti-Breakout Day/Night. Střídám tyto dva výrovky a nemůžu si je vynachválit! Jen se ještě zbavit černých teček a rozšířených pórů, a bude to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vypadá to, že u mě zabere superserum od silk naturals... překvapivě.

      Vymazat
  6. Ja mam podobny produkt od Avene a nedokazu bez nej fungovat. Nicole se udelala pres noc skareda opruzenina, povestny Bepanthen nic, Avene zabralo okamzite. Ja pouzivam na pupinky a jsou hned pryc. Mela jsem pocit ze je to same co Cicaplast, akorat od jine znacky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě má ten Pityol tím spíš logiku, protože primárně se to prodává jako věc na opruzeniny u miminek. Že by to fungovalo na tom samém principu? Nikdy jsem složení nezkoumala.

      Vymazat
    2. tavimi: hele a není to nakonec to opěvované cicalfate? já jsem ho taky kdysi používala na miminkovské opruzeniny a fungovalo fakt super. no a pak teprve jsem si to začala mazat na obličej (protože co pomáhá dětské prdelce, nemůže být špatné ani nikdy jinde)... a na obličeji to funguje taky super.

      no a jinak se tedy musím přiznat, že ani pityol ani hemagel jsem doma nikdy neměla...

      Vymazat
    3. No Hemagel asi taky dobrý, mám dojem, že po operaci jsem si s tím měla mazat naprosto šílenou modřinu přes půl nohy, co se mi udělala. Tak mi to na to dali. :-)

      Vymazat
  7. Mně Číčaplast pomohl na to, k čemu je určený - rychlejší hojení kůže (konkrétně spáleniny). Ale jako nejlepší je podle mě stejně domácí sádlo. A je levnější. A dá se to mazat na chleba. A vůbec je tenhle přípravek přehypovaný nesmysl - nechápu, co na něm všichni mají (jako báze pod makeup děs, na zlepšení vzhledu pleti děs).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...