sobota 6. září 2014

Srpen nakoupeno...

... no a tedy i něco spotřebováno, to jo, ale nebudeme si nalhávat... po dlouhé době jsou nákupy určitě to zajímavější a hlavně početně převažující. Takže nakoupeno 45 kusů, z toho polovina jsou produkty na rty. Nevím, raději se nebudeme zabývat symbolikou a normálností takových nákupů, prostě se to tak sešlo.





A nevím, co víc k nákupům říct, bylo to hodně rtěnek, docela i hodně věcí, které jsem akutně potřebovala (to je spíš první fotka) a hned začala spotřebovávat, a docela hodně věcí, které jsem prostě chtěla samozřejmě také akutně (to je ta druhá fotka).

Spotřebovala jsem 17 kusů, což nám dává takovou pěknou bilanci 28 do plusu. No tak takové číslo tady bylo snad naposledy asi před rokem. Ovšem svítá mi naděje, že pokud se udržím u nákupů (hahaha), tak v září naopak to bude hodně mínusové, protože zrovna teď mi všechno dochází... a to máme teprve začátek září.




*** Balea Duschgel Exotic Shower... ale proč by ne, docela v pohodě to bylo. Rituals pěny jsou ale lepší.

** Balea Creme-Öl Dusch Peeling... jako sprchový gel v pohodě, jako peeling dost průšvih, ale alespoň to pěkně vonělo.

* La Roche-Posay Serozinc... stejně jako předchozí dvě balení, ani toto se mnou nic neudělalo, takže asi to můžeme uzavřít s tím, že Serozinc je dost na nic. Dost drahé dost na nic.




** Goldwell Rich Repair Shampoo Dualsenses Precious Darling... nevím, normální šampon.

** essence krém na ruce banánový s čokoládou... moc mi nevoněl, ale jinak tyhle essence krémy jsou docela fajn.

** Christina Aquilera parfém... jsem tento parfém od někoho dostala, ovšem voněl mi dost tuctově a jsem ráda, že je pryč.

*** Mastic Spa Mastic Glow Conditioner... ten mi naopak voněl, jinak to je ale úplně obyčejný kondicionér.




A nakonec si dáme nálož vzorků! Docela hodně vzorků a vlastně ani nic moc zajímavého.

** Fleur de Santé Clarity Mask & Cleanser... taková docela obyčejná jílová maska.

** Avéne Trixéra... takový docela obyčejný krém, který tedy byl naprosto neobyčejný svou konzistencí, ta nejdřív vypadala dost hutně, pak se roztírala dost lehce a nakonec se vsákla beze zbytku naprosto bleskově, jak kdyby to byl spíš gelík, ale jinak je krém určený na suchou až mega suchou pokožku, což mi i přišlo, že byl i docela výživný. Vtipný taky na tom bylo, že krém mi vnutili (skoro až, ale zase jsem se moc nebránila) v lékárně, když jsem si řekla, že bych chtěla vyzkoušet něco od Avéne na problematickou pleť nebo nějaký regenerační krém. Což se rovnou přiznám, že bych si takovýto výživný krém asi nikdy sama nekoupila, ovšem mi přišlo, že byl docela v pohodě i na moji problematickou a k ucpání pórů velmi náchylnou pleť.

**** Salcura Antiac sprej... a víte co? docela jsem Salcuře přišla na chuť a nemůžu v tuto chvíli vyloučit, že bych si sprej ještě někdy pořídila, třeba i ve velkém balení.

**** S5 Renew serum... no prostě S5 séra já miluji, krásně se vsakují, nahradí i krém a mají dost boží konzistenci, jen to Illuminate mi přišlo ještě o chloupek lepší.

** Thierry Mugler Alien (karamelový)... týjo jako nevím no, já mám Thierry Muglery docela ráda, ale tohle mi přišlo tak překombinovaný, až to ztratilo veškerou zajímavost a byla z toho naprosto tuctová vůně, ve které jsem necítila ani karamel a bohužel ani Aliena.

**** Vapour Stratus Instant Skin Perfector... já ho chci tak moc vyzkoušet, tak si vždycky koupím vzorek, založím si ho, že zítra určitě, po půl roce ho najdu, je zkažený a můžu ho rovnou vyhodit a koupit znovu... tak možná ten další opravdu vyzkouším?

*** Fred Farrugia Univerzal Bronzing Cream... krásná barva, tak akorát opálená.

*** Lioele Waterdrop Sleeping Pack... asi nejlepší spací maska, co jsem kdy zkusila, hlavně díky tomu, že na obličeji vůbec nelepí, je to spíš jako krém, hned se vsákla a navíc měla ráno i nějaké výsledky, jsem vypadala nějaká odpočatější.

** The History of Whoo In Yang Sleeping Repair... no nevím, sice to taky na obličeji lepí minimálně, ale čekala jsem od toho víc.

*** Thalgo Melt-Away Mask Instant Comfort... měla hodně zajímavou konzistenci, kterou si myslím, že suchá pleť si musí zamilovat na první namazání.

* Yves Rocher gel proti celulitidě... no ze dvou namázání jsem toho moc nepoznala.


A to je vše no. Tak přeji krásnou sobotu!

4 komentáře:

  1. Takéto články mám rada, vždy mám po nich uspokojivý pocit, že ja vlastne vôbec tak veľa nenakupujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... já tedy nejsem moc dobrá jako měřítko normálnosti, pokud jde o nakupování kosmetiky. ale jsem ráda, že posloužím dobrému účelu!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ty Gosh? to jsou tekuté rtěnky a jsou fakt boží.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...