středa 5. července 2017

Spotřebováno: Eucerin, alverde, Balance Me, Soap&Glory

Červen byl jiný měsíc. Totiž začala, pokračovala a stále neskončila #akceroku #rekonstrukce. V důsledku čehož jsem byla a jsem hostem v cizí koupelně. Špatně se spotřebovává. Bohužel to samé tak úplně neplatilo pro nakupovací stranu, nakupuje se mi zatím fajn. Vlastně o dost lépe než obvykle. I když v rámci kosmetiky jsem se docela držela. V červnu jsem nakoupila jen 17 kusů, z toho tedy něco vzorky, něco z toho jsem dostala, takže to není zas až tak moc. Nakoupila jsem ovšem 3 kabelky, peněženku jsem dostala zdarma. Taky jsem nakoupila 7 kusů šatů, z toho 4 modré, už v tom zase lítám. A to ani nebudeme mluvit, jak strašně to mou pekařskou duši láká do oddělení domácích potřeb. Úplně slyším, jak na mě moje nová kuchyň volá... no nic popojedem.


Spotřeba mi šla docela pomalu, spíš si v koupelně tak nějak hromadím skoro do dna spotřebované produkty, ale dopotřebovat je chci, až budu bydlet v novém. Takže nakonec spotřebováno jen 11 kusů (mmu wtm jsem zapomněla na fotku). Jo a taky jsem jeden lak věnovala dětem. Třpytkatý, růžový se zlatým odlesky, docela škaredý, tedy mně se nelíbí, přijde mi mírně laciný. Navíc dost mrcha, třpytky jsou řídké a plně nekryjí ani ve třetí vrstvě, spíš až ve čtvrté a to už se mi nikdy nechce, tak nechám jen tři, a pak mi to přijde nedokonalé. Tak jsem se ho zbavila. Nějakým řízením osudu to moje děti ovšem potěšilo tak moc, že si klidně můžu opět prohlásit #matkaroku. Jak málo stačí ke štěstí, troška zlatých třpyteček a tolik štěstí. 

No každopádně to dělá celkovou bilanci + 5. Tak dejme tomu, ale všechny ty opalovací krémy jsem kupovat nemusela, to máte pravdu. Ani tolik šatů jsem kupovat nemusela, kabelky taky ne, no nic, ono se to nakupování možná zlepší k nula celá nula, až dostanu nejen novou kuchyň, ale i fakturu k tomu.


Už vám vlastně ani nemám co dále říct. Spotřeba nic moc zajímavého nebo originálního. Takže jen krátce:

Eucerin opalovací krémy pro mastnou pleť jsou tak dobré, jak mi všichni v komentářích vždycky říkali. 

Alverde limitky: mi ta růžová nevoněla a tu v drogériích občas ještě mají. Ta tyrkysová mi voněla hodně a moc a tu už nikde nemají. Dokonce mi voněla tak moc, že klidně tomu tělovému krému odpustím horší až hodně špatnou roztíratelost. Ještě mám doma sprchový gel a krém na ruce a budu si je šetřit, protože se mi k tomu opravdu dobře čuchá. 

A alverde masky jsou fifty fifty. Ta loňská hydratační je pořád super, ta letošní peelingová je prostě nic moc.

Balance Me serum pro aknózní pleť je asi fajn.

Soap&Glory krémový odličovač odličuje.

Kafový peeling peelinguje.

Pěna do vlasů od by Fama byla super, ale musely jsme si na sebe zvykat.

Kabelky Radley asi miluji všechny, co jsem koupila.

Víc toho dneska nemám.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...