neděle 25. listopadu 2018

Péče o pleť LISTOPAD 2018

Po delší době to bude dneska zase krátké. Jako mi přijde, že doba, kdy tento prostor tak nějak vyšumí do ztracena, se blíží. Podnikla jsem tedy proti tomu nějaké kroky, ale pořád si nejsem jistá, kam přesně mě dovedou a nejspíš toho mám docela plné kecky. Takže kdybychom se už neviděli, tak tady rychlá rekapitulace mojí péče o pleť. Nebo takto my se docela určitě uvidíme v prosinci, protože po pár letech jsem se rozhodla zopakovat adventní kalendář, tedy od prvního článek každý den až do dvacátého čtvrtého. A pak nejspíš z toho tak nějak vyšumím...

Zrovna teď jsem s péčí o pleť spokojená. Měla jsem tam napsáno maximálně spokojená, ale maximálně by to mohlo být přece jenom lepší. Přijde mi, že mě konečně dohnal věk. A snad každý týden objevím novou vrásku, kterou mám a kterou mít nechci. Z toho tak nějak plyne, že mi právě docela šiblo a hledám protivráskovou kosmetiku na každém rohu. A objednala jsem si nějaké ty nové retinoly. Takže uvidíme.

Každopádně moje momentální péče o pleť je na jednu stranu docela šetrná. Nebo samozřejmě záleží hlavně na pleti, ale pamatujte si, že mám hroší kůži. Takže péče, kde nemám kyseliny dvakrát denně a kdy se mažu hutnějšími krémy, je pro mě spíš šetrnější. Na druhou stranu jsem ale opravdu přidala produkty, které působí proti nadměrné pigmentaci pleti. A jasně, jako dvacetiletou pleť už asi zpátky mít nebudu, ale musím uznat, že opravdu se mi ztratily pigmentové skvrny a tak nějak se mi sjednotila pleť. Že mi zase ráno stačí jen minimální makeup.

Pokud bych měla vypíchnout jednotlivé produkty, tak musím říct, že bělicí tonikum od UNT je prostě úžasné. Možná si to jen namlouvám a možná se mi to jen zdálo, ale opravdu jsem viděla rozjasnění už snad druhý týden používání. Nevím, jak moc pomáhá na sjednocování i ten bělicí mycí krém UNT ze stejné řady, ale každopádně to tonikum je něco úžasného.

Ráno pak na tonikum používám céčkovou suspenzi od The Ordinary a tohle céčko já mám prostě od nich jako jediné ráda. Textura nic moc, proto taky krém míchám s hyaluronovým olejem (Cougar) a vodovým sérem (The Ordinary), ale účinky jsou fakt fajn, rozjasňuje a sjednocuje. Na to pak už mažu jen hutnější krém a opalovací krém. Vlastně jsem se dostala do stavu, kdy se ráno umyju, dávám tonikum, sérum, krém a opalovací krém. Taková normální jednoduchá péče o pleť.

Večer pak dávám klasicky kyseliny. A na to zesvětlující sérum SkinRescue. Ono je zvláštní, mělo by být kyselinové, ale má skoro neutrální pH, takže prostě kyselé není. I tak mi ale přijde, že to něco málo dělá a zatím ho používám dál a čekám, co všechno to ještě umí. Pak přidávám retinol a už rovnou mažu olejem a krémem. Jen tak mimochodem používám teď na noc noční krém od Aurelia Probiotics Skincare a nesnáším ho. To jen tak, abyste věděli, další info snad někdy příště.




17 komentářů:

  1. tak sem tedy to zázračné tonikum objednala, když mají 20% a olejíček k tomu. bělení není nikdy dost. a moc se těším na ten adventní kalendář článků! a doufám, že to tím tady nevyšumí, protože to tu čtu moc ráda. byl to první blog, který sem objevila a zůstal mým nejoblíbenějším. ani nemluvě o tom, že sem díky němu objevila k-beauty a iherb. zkrátka bych už neměla podle toho nakupovat, takže to si rozhodně nemůžeš vzít na svědomí.. žádné šumění nebude a basta! a jinak přeju pěkný advent :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji. a díky tobě jsem na unt taky nakoupila a přikoupila jsem k toniku a čisticím krému i sérum. tak co už...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se tedy cítím úplně hvězdně.. Těším se na dojmy, ta sada byla fakt lákavá!

      Vymazat
  3. Mně se na první pohled hned líbila ta tubička z první fotky - SANSKRIT SAPONINS. Nevím co to je, ale líbí se mi to:D! Můžu se zeptat, co to je prosím?

    Každopádně já miluju oleje od Saloos. Dost se mi zlepšila pleť po pravidelném používání. Mám dva, akorát si nepamatuju názvy:D.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je mycí krém od niodu. jinak saloos oleje mi nevyhovují a nevěřím moc jejich kvalitě.

      Vymazat
    2. Prosím, váhám...z dlouhodobého hlediska je NIOD i přes pitomý uzávěr spíš oblíbenec nebo neoblíbenec?

      Vymazat
    3. spíš neutrál, vzhledem k ceně a debilnímu balení bych si ho rozhodně nepořídila znovu.

      Vymazat
    4. aha, tak jo, to mi stačí..kdyby to byl novej zázrak, tak to prubnu.. díky moc

      Vymazat
  4. tvuj blog je jeden ze dvou o kosmetice, ktere ctu rada a pravidelne :) Kazdy clanek mne moc potesi. Diky tobe objevuji nove veci, ted jsem se konecne dostala k vyzkouseni Kosmea a to jen diky tobe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. po kosmea olejíčku se mi občas stýská, jsem ráda, že vyhovuje.

      Vymazat
  5. moc, moc, moc by mi chybel ten smysl pro humor :P :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky moc ráda čtu tvé články. Jeden z nejoblíbenejších blogů o kosmetice!

    OdpovědětVymazat
  7. Tleskam ocnimu kremu alverde - taky ho pouzivam a jako jediny mi vyzmizikoval desokruhy pod ocima. Po 2 mesicich mi navic prijde kuzicka pod ocima pevnejsi. Za ty penize parada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mě je bohužel docela slabý a nestačil mi. už jsem si pořídila něco výživnějšího a alverde používám jen ráno. ale za ty peníze je fajn, to zase jo.

      Vymazat
  8. Já tvoje blogy teda rozhodně čtu. Ale nekomentuju. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...