středa 9. prosince 2020

Spotřebováno: Klavuu, Pai, Mádara, Bybi, Coola, REN, Christophe Robin a Nutt

Nojo, stále nakupuji, co se do mě vejde a co z kreditky vyjde. Prostě co s tím naděláme, já už to ani nijak nekoriguji, čekám, až to přejde samo. Pokud se nepletu, tak toto je shrnutí za září. A to mi došel třeba nákup z Oskia, kde jsem nakupovala na narozeniny, abych dostala GWP, oni je mají fakt super. Taky stále jedu bomby na iHerbu, co už prostě se mnou. Rozšoupla jsem se i v drogérii, kde tradičně bývá podzim plný limitek alverde, co si nechci nechat ujít. Je pravda, že jsem nakupovala spíš ty pozdně letní limitky, ale nebojte v dalších měsících jsem se naplno obula do těch vánočních. Celkem jsem tak v září nakoupila 27 plných kusů, 7 platýnkových masek a 9 vzorků (ty jsem asi spíš dostala). 

Na druhou stranu je ale nutno říct, že zrovna v září se mi i dost hezky spotřebovávalo. Celkem jsem spotřebovala 28 plných produktů, konečně jsem dodulila nějaké ty ležáky v koupelně, pak jsem spotřebovala 6 sheet masek, kéž by mi to vydrželo a já dál platýnkovala jak pominutá, protože zrovna platýnka jsem v poslední době dost hromadila a hromadila a ještě znovu hromadila. Jo a pak ještě jsem spotřebovala 3 vzorky. Celkem jsem tak jenom 6 vzorků v plusu a to bych viděla pozitivně.





Klavuu Pure Pearlsation Revitalizing Facial Cleansing Foam byla víceméně fajn. Jen tedy bohužel na můj vkus až moc agresivní. Pleť potom byla úplně vrzavá, skoro mi to bylo až nepříjemné, i když to netahalo, ani mi nepřišlo, že by to extrémně vysušovalo... jen jsem prostě posledních pár let došla k tomu, že nechci mít tak moc čisticí čističe. I když jsem je kdysi měla ráda, tak teď dávám přednost spíše šetrnějším prostředkům. Jo a když jsem si změřila pH, tak to vyskočilo nad 8, takže jestli si to hlídáte, rozhodně byste si to měli hlídat někde jinde než u Klavuu.

Pai Rosehip BioRegenerate Oil byl vzorek šípkového oleje, co jsem si otevřela prostě jen, abych spotřebovala nějaké ty vzorky. Nic jsem od toho nečekala a vlastně jsem od toho nic nedostala. Přitom šípkové oleje si už několik let užívají své slávy, tento od Pai je hodně chválený a je nejspíš vhodné a zdvořilé od něho čekat hodně. Ale pořád je to prostě jen jednodruhový olej a jednodruhový olej mě snad nikdy neohromil od nikoho. Ani toto nebyla výjimka, prostě obyčejný olej, namaže to, je to mastné, s vodou se to vsákne. Ale uznávám, že Pai měl ultra jemnou a příjemnou konzistenci a používal se fakt dobře.



Mádara Boost Hyaluronic Collagen Booster Ampoules byly zvláštní. Konzistence byla hodně hutná a rozhodně bych tak nějak nedoporučovala si dávat na jeden zátah celou jednu ampuli. Já ji dávala na třikrát, večer - ráno - večer. Docela dobře to hydratuje, alespoň přišlo mi to tak. Ale jinak to nic extra nedělá. Kdyby to bylo ve formě krému nebo séra, tak dejme tomu, asi by to bylo použitelné. Ale takto jako extra péče v ampuli, co použijete pár dní a pak se probudíte jako nový... no prostě to tak nefunguje. Ve větším množství je to dost těžké a navíc to na pleti tak divně pění, prostě to nepotřebujete. (recenze na IG)

Bybi Bakuchiol Booster byl můj další pokus na poli bakuchiolů a opět to bylo průměrné, neslané, nemastné, nic to nedělalo a už se mi stýská po retinolech. Ale musím uznat, že narozdíl od Noili mi to na pleti nelepilo a bylo mi to o dost příjemnější. A o dost příjemnější to bylo i mojí peněžence, takže v souboji bakuchiolů ve skvalanu Bybi určitě vede.

Coola Sunless Tan Anti-aging Face Serum bylo úžasné. Lehká gelová konzistence, co se hned bez problémů vsákne. Navíc opaluje hodně decentně, mohla jsem to používat každý den a hezky to voní. Při pravidelném používání sjednocuje tón pleti, dodává jí takový hezký lehce sluníčkem políbený tón. Jo dokážu si tohle představit mít doma v plném balení. (recenze na IG)

REN Perfect Canvas Clean Jelly Oil Cleanser není asi úplně můj šálek čaje. Mám raději hutnější a olejovější a balzámovější odličovače. Tohle je ale docela zajímavé. Lehce olejová gelová konzistence se na pleti s vodou mění na mléčnou emulzi a bez problémů to odlíčí kde co. Hezky sladce to voní a je to opravdu mega příjemné pro používání. Plné balení nepotřebuji a nechci, ale je to dáno jen mou preferencí odličovačů, tohle je opravdu hodně fajn. Jo a taky jsem něco podobného koupila na eBay z Asie a to má ještě olejovější a výživnější konzistenci a je mi to příjemnější ještě o kousek víc. 



Christophe Robin Cleansing Volumizing Paste With Pure Rassoul Clay and Rose Extracts a Christophe Robin Cleansing Purifying Scrub With Sea Salt jsou šampony v hutné zrníčkové konzistenci. A vyhovovaly mi hodně, že jsem si nakonec ten s jílem koupila v plném balení. Tyhle šampony je fakt zábavné používat a dělají mi opravdu hezké vlasy. Lehké, méně se mastí, přitom ale nejsou vysušené, i bez kondicionéru jsou jak uhlazené, i když hodně ulétané. S kondicionérem jsou pak prostě hezké. Proto taky mám doma to plné balení. Jinak slaný peelingový šampon asi myje o kousínek ještě lépe než ten jílový, ale také víc vysušuje. Ten jílový mi dělá hezký objem, myje taky velmi dobře, pro jedno použití ho stačí jen malinko... no proto jsem si ho taky koupila v plném balení. (recenze)

Nutt Cinnamon & Sandalwood bambucké máslo bylo prostě super příjemné. Jasně, že jsem asi byla dost ovlivněná těhotenstvím. Pamatuji, že i poprvé a podruhé jsem potřebovala mít na sobě pořádnou vrstvu hutného a mastného krému. Takže i tentokrát jsem chtěla hutnost a mastnotu a přesně to bambucké máslo nabízí. Tohle je opravdu jemné, má kompaktní konzistenci, často bývá bambucké třeba hrudkované, tohle ale ne, přitom ale je to hodně autentické bambucké, bez přidaných olejů, takže to není mastnější krémový balzám, jako třeba u Saloos nebo u Purity Vision. Tohle je prostě bambucká autentická mastnota. A navíc to dost super voní. Takže přesně o to si moje pleť letošní zimu řekla a mám doma ještě tři balení a hodlám si je užít do posledního mastného zbytečku.


3 komentáře:

  1. Slušná nálož :) Moc ráda čtu Vaše články. Vlastně kvůli Vám jsem začala používat asijskou kosmetiku, a jsem moc spokojená. Na jedné z fotek jsem viděla HadaLabo (asi) toner, a chci Vám říct, že HadaLabo jsem viděla v dmku. Zatím jenom tři výrobky, ale vše se počítá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? se budu muset v drogérii taky podívat. a děkuji.

      Vymazat
  2. Ja ten Klavuu cistiaci gel, ci co to je neviem minut,stale uprednostnim nieco ine :-) a ked sa mi nahodou dostane do oci, straaaasne ma to stipe a este mam z neho taky pocit, ze ho neviem zmyt. Asi skonci ako mydlo na ruky....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...