neděle 11. září 2022

denjekrasny.com

Pokud to nevíte, tak už od května blog funguje na nové vlastní doméně: denjekrasny.com. Pokud mě sledujete na IG, tak to už dávno víte. Ale teď po čtvrt roku jsem si uvědomila, že možná jsou čtenáři, kteří na instagram nechodí a možná to neví. Tak tady to je: opustila jsem blogger a přestěhovala se na vlastní doménu a wordpress.

Nebyla jsem si jistá, co budu dělat s tímto starým blogem, ale nakonec jsem se rozhodla, že postupně zmizí do nenávratna. Články, na kterých mi záleží a u kterých si myslím, že třeba někomu i ještě někdy poslouží, se postupem času objeví všechny na novém blogu. Články, u kterých si myslím, že je už dávno odvál čas, prostě zmizí. A postupně zmizí i tento blog.

Pamatuji si, jak jsem ho před dvanácti lety zakládala a vůbec jsem nevěděla, co od toho čekat. A dočkala jsem se o tolik lepších věcí, než co jsem si dovedla překvapit. Už mi je ten blogger ale malý. Není to dobrý blogovací systém, neuděláte tady tolik věcí, co by si blog zasloužil. A tak jsem se posunula na WP a doufám, že i tam napíšu dvanáct let. Uvidíme...

A tak děkuji všem svým čtenářům, co se mnou tu dekádu a kousek vydržely. Pokud se cítíte na ještě jednou tolik, tak už jen na nové adrese. Toto je nejspíše poslední text, který kdy napíšu na bloggerovi a stýskat se mi asi nebude.

1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...