středa 3. srpna 2011

Jak nanášet minerální makeup

Návod mám, myslím, od Pink Quartz Minerals, ale nejsem si úplně jistá, protože ten letáček už nemůžu nikde doma najít... Takto si nanáším minerální makeup já:



Budeme potřebovat: 1 balení minerálního makeupu (Just Pure Minerals, balení jsem pro potřeby fotografie nablejskala) a jeden štětec na minerální makeup (The All Natural Face, ten jsem nechala autenticky špinavý). Štětec by měl být dostatečně hustý (nebude tak nabírat moc pudru), střižený na plocho (lépe se do něj zapracuje makeup a lépe se rovnoměrně nanáší) a neměl by být příliš nadýchaný (nadýchané a huňaté štetce plýtvají makeupem). To jsou moje osobní preference na štětec, možná Vám ale bude vyhovovat něco jiného.


Krabičku makeupu otočte dnem vzhůru a lehce poklepejte dno.


Do horního patra tak dostanete dostatečné množství makeupu. Pozor některé makeupy (např. zrovna tento od Just Pure Minerals) mají příliš velké otvory v sítku a tak se hodně sypou a špatně dávkují v minimálně dostatečném množství.


Štětcem naberte makeup z kelímku. Vidíte jak tento štětec od The All Natural Face ideálně pasuje? Hledám alternativu s dlouhou rukojetí... nemáte někdo tip? Já jsem ještě nenašla.


Štětec Vám pravděpodobně nabere makeupu až příliš, tak ho lehce sklepněte zpět.


Jo to už je lepší. Toto je zhruba množství, které Vám vystačí na jedno nalíčení. Určitě si toho nenabírejte moc, přidat můžete vždycky v druhé vrstvě, protože jednou ze skvělých vlastností minerálních makeupů je snadné vrstvení.


Teď je třeba makeup zapracovat do štětce, ideálně se na to hodí víčko. Krouživými pohyby po víčku zapracujte pudr do štětin.


Vidíte, jak makeupu na povrchu štětce ubylo? Ale chce to ještě, jinak už při prvním položení štětce na obličej spotřebujete skoro celou nálož.


Otočte štětec a spodní stranou rukojeti zaklepejte vertikálně na cokoliv. Zbývající makeup na povrchu tak zapadne mezi štětinky.


Takto vypadá štětec připravený k líčení.


Krouživými pohyby ruky naneste na pleť. Nejdříve nanášejte jen lehkými doteky a postupně přidávejte tlaku, tím se dostáváte i k makeupu, který je uložený mezi štětinkami. Díky této technice, Vám jeden štětec vydrží pro nalíčení celého obličeje a výsledný efekt bude také rovnoměrnější.


Pokud máte jen vzorek makeupu v pytlíčku je vhodnější si usypat. Já používám jakýkoliv papír, který mám zrovna po ruce, např. tvrdé barevné kreslící čtvrtky.


Toto je dostatečné množství pro jedno líčení. Opravdu to nepřehánějte, nadbytečný minerální makeup se z pleti odstraňuje celkem špatně a nechcete přeci celý den chodit s výrazem kreslící křídy.



Na závěr bych tady chtěla moc poděkovat všem svým čtenářům, kteří mě sledují jakoukoliv internetovou cestou, přivítat všechny nové čtenáře a také poděkovat Mie a Viennettce za důvěru vloženou v mé umy. A mimochodem podle skončené ankety minimálně jeden muž sem chodí číst mé choré kosmetické výlevy, budu se snažit danou skutečnost důsledně dodržovat i pravopisně.

8 komentářů:

  1. jsi skvělá a nejenom pro mne je radost každej den chodit na tvůj blog a ano, má peněženka tě v lásce nemá, ale já jo ;-)
    btw máš krásnou barvu očí, chci víc ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. girlie: děkuji.

    snbbibi: děkuji, zvláštní, když jsem se dívala na tu fotku, taky jsem si říkala, že tam mám strašně pěkné oči, tak domodra... no bohužel mi věkem trošku šediví, bývalo to mnohem víc modré.

    OdpovědětVymazat
  3. dobrej návod a skvělej blog určitě sem budu chodit častějš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. aj moj muz ta cita, furt sa rehoce a ze vyzeras na foto velmi sofistikovane. a navod je super, ja sa s tym sice tak neparam- ono to asi aj tak potom vyzera, ale dam si zalezat.
    P.S. u muza vedie zatial tvoj prispevok, ako ste sa skoro udusili plynom, nie nie je skodoradostny, len srandovne pises :)
    P.S. 2 kedze je muz normalny muz, tak zas uuuplne podrobne ta necita, lebo netusi, co je baza pod mejkap, ani co je rozjasnovac :))
    P.S. 3 nemozes pisat este castejsie? asi nie, ja viem, ale tak snad...

    OdpovědětVymazat
  5. anonymní: teda jako častěji bych to asi nezvládla. ono už i teď to začíná být až moc často...

    OdpovědětVymazat
  6. chtěla bych si objednat tvůj vychvalovaný štětec z TANF, ale ještě nikdy jsem neobjednávala ze zahraničí. Proto bych prosila o radu :-) Musím se tam zaregistrovat? A kolik stojí poštovné? Nemůžu to na těch stránkách najít :-( Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, co si pamatuji, tak registrace asi není nutná, stačí pak jen ke konci dát checkout jako host, zadat kontaktní údaje a adresu. poštovné bylo docela nízké, tak možná $6 nebo tak nějak, napočítá se ti, až budeš dokončovat objednávku.

      ale mám dost staré info, naposledy jsem od TANF objednávala tak před rokem. když tak se klidně ještě zeptej, kdyby nebylo něco jasné.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...