pondělí 8. srpna 2011

Rozjasňovač - tvářenka - kontura

Dneska jen takový malý opakovací článek, i když to stejně už všichni znají. Kam patří rozjasňovač, kam patří tvářenka a kam patří kontura v souhrnném náhledu. Při demonstraci bylo použito: e.l.f. Cool Bronzer, ten středně hnědý odstín, vzorek tvářenky od Willow Tree Minerals, odstín Cranberry Passion, e.l.f. Shimmering Facial Whip, odstín Citrus.



Svítilo sluníčko, takže světlo je na každé straně jiné (taková hloupost, ale taky mě to mohlo napadnout už při tom focení a nemusela jsem tady ventilovat nespokojenost se svými fotografickými schopnostmi). Jsem vyfocená z obou dvou stran, protože na každé tváři jsem dala trošku jinak tvářenku. Levá tvář má tvářenku typicky na lícních kostech, nanášela jsem od spánků a barva se ztrácela směrem k jablíčkům. Zatímco na pravé straně jsem nanášela nejvíce barvy na jablíčka a pokračovala dál po lícních kostech. Stejně mi ale přijde, že ten rozdíl je na fotkách naprosto minimální... Každopádně na levé straně si prohlédněte barevnou tvářenku a stínovou konturu, kdežto na pravé straně si asi nejspíš hned všimnete blýskajícího se rozjasňovače a opravdu tmavé kontury.

levá tvář - tvářenka na lícních kostech

pravá tvář - tvářenka spíše na jablíčku a pokračuje na lícní kosti

Tak na konec bych chtěla napsat, že to bylo poprvé v životě, co jsem byla zmalovaná až na půdu. Opravdu jsem dala hodně všeho (zhruba tak dvojnásobné množství než normálně), protože jsem se bála, že mi foťák vyžere barvy. No však taky vyžral, ale doufám, že alespoň něco tam vidíte.

A ještě jedna menší otázka. Opravdu chcete vidět moje každodenní líčení? Je Vám ovšem jasné, že svou kreativitu vybíjím spíše při nákupech a při aplikaci jsem nudně konzervativní a minimalistická? Hlasujte v boční anketě...

25 komentářů:

  1. Máš to moc pěkný, ale celkem si dovedu představit, kolik toho na sobě máš :-) S tím líčením se přiznám, že mi to jedno, protože většina věcí, který máš/kupuješ, jsou tak nějak primárně určený k tomu, aby člověk vypadal dobře a svěže, aniž by bylo poznat, že je nějak extra namalovaný a to nevím, jak by bylo možné vyfotit. Třeba tyhle fotky jsou moc fajn jako ilustrace toho, co kam dát a jak to vypadá v kontextu celého obličeje, ale myslím, že pokud by ses nalíčila tak, jak normálně chodíš, nebude na těch fotkách nic moc vidět...

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, skvělá ilustrace. Já jsem rozhodně pro ukázky líčení, mě to baví a ráda se inspiruji!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, skvělý dokumentační post..a souhlasím s Renčou ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím ti to říct. Máš nádherný nos. Asi je to trochu trapný to psát, ale já ho prostě obdivuji. Dává ti aristokratické rysy v obličeji :)))
    Jinak s tímhle líčením tváří mám problém. Na ostatních se mi to líbí, ale já si v tom přijdu děsně zmalovaná :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju tvářenky! Strašně se mi to líbí a taky mě strašně mrzí, že je nemůžu nosit, protože mi to zvýrazní jizvy na tvářích :-((((((

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju! Tohle mi vážně pomohlo. Máš hezké fotky, měla bys líčení na své tváři fotit častěji!
    Jinak k tomu nosu, jak tady psala Jája...
    Já mám taky takový nos jak Hanča a (tím tě nechci urazit Hani) já ho nesnáším! Mám ho po tatovi :-(
    Chtěla bych menší a úplně jiný tvar - nějaký víc ženský :-/ Ale koment od Jáji mě tedy potešil, i když nebyl adresován mě :D :) Protože aristokratické rysy - to se mi líbí ;)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. ja mám líčidiel a líčidiel, hlavne z mojich dávnych machľovacích dôb, vo svojich 20 rokoch som ale prišla na to, že vyzerám ako klaun a že som tlmený letný typ, ktorému pristanú rovnako tlmené farby, takže teraz mi stačí riasenka, hnedá ceruzka, korektor a NUDE tiene :D a popravde, neviem čo robiť s tou obrovskou farebnou paletou tieňov najrôznejších farieb :D a jasné, že chcem vidieť líčenie

    OdpovědětVymazat
  8. Líčení teda rozhodně chci vidět! Chtělo by to nějakou inspiraci! Já jsem zvyklá na výrazné líčení, a jak píšeš, jestli jsi zvyklá líčit se lehce, tak to by mi pomohlo, protože já to moc neumím. Vždycky se nalíčím výrazně, i když chci jemně (zvláštní :D)
    BTW. Myslím, že by se jako rozjasnovač daly použít béžové stíny se třpytkami? Ona vlastně ani nejde vidět ta barva, ale spíš jemné třpytky. Myslíš, že by to taky pomohlo rozjasnění tváři? Díky
    - tereza -

    OdpovědětVymazat
  9. jano, já mám nos taky po tátově straně, tak mají zobáky všichni... taky jsem z toho měla kdysi mindráky, přišel mi moc veliký a výrazný, ale abych řekla pravdu, tak jsem si asi zvykla a teď už bych neměnila a mám ho ráda.

    jájo, no aristokratické rysy mám, to je pravda, mám i výrazné lícní kosti, tak to tomu jen přidá. ovšem výsledkem je, že se mě spousta lidí bojí a přijdu jim nafoukaná, tak se se mnou ani nebaví...

    OdpovědětVymazat
  10. terezo, béžové stíny se třpytkami by se asi jako rozjasňovač daly použít. ta béžová barva by vůbec nevadila, ale záleží taky na tom, jak velké a jak moc viditelné jsou ty třpytky. já osobně se třpytkatým rozjasňovačům spíš vyhýbám. třpytky jako takové jsou vhodnější jen na večer...

    nino, no jako já v běžném denním provozu používám makeupy, korektor, tvářenku, rozjasňovač. když si dám řasenku, tak to je už svátek... tak aby se tady někdo neunudil k smrti.

    OdpovědětVymazat
  11. :D Naprosto mi mluvíš z duše:
    " aristokratické rysy mám, to je pravda, mám i výrazné lícní kosti, tak to tomu jen přidá. ovšem výsledkem je, že se mě spousta lidí bojí a přijdu jim nafoukaná, tak se se mnou ani nebaví..."

    myslela jsem, že jsem jediná, co má takový problém!!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. jano, zase na druhou stranu mi přijde, že takovéto typy strašně pěkně stárnou...

    OdpovědětVymazat
  13. Tyjo...já mít takový nos, tak ho nosím pěkně nahoru :))) Vždycky mi přišli lidi s těmito rysy takoví intelektuálové, na vyšší úrovni a tak...
    Vůbec bych se za něj nestyděla..holky, fakt vám ho závidím!!!..já mám zase takový trošku pršáček a z něj mám teprv depku :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj ;)
    Ted jsem objevila tvůj blog a musím říct, že jsem archiv jen hltala :) Obzvlášt se mi líbilo, že jsi sběratelka tvářenek :D
    Jen by mě zajímalo - když si takový nákupní maniak, co se týče kosmetiky, máš to tak i s oblečením, šperky....? Máš taky hodně oblečení nebo šperků a furt nakupuješ nové nebo to tak máš jen s kosmetikou? Pavlína

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, a já zrovna chtěla napsat článek na to samé téma. Tak nic :D

    OdpovědětVymazat
  16. jájo, já si nosím nos nahoru...

    pavlíno, na šperky moc úchylná nejsem, bižuterie mám doma minimálně. oblečení, boty a kabelky bych třeba i nakupovala, ale zaprvé jsem vcelku vybíravá a moc se mi toho v obchodech (kamenných) nelíbí a zadruhé mám přece jen nějaké finanční limity. a když už nakupuji kosmetiku ve velkém, tak dost těžko si můžu dovolit nakupovat i cokoliv jiného ve velkém (kromě jídla a tak). takže oblečení, boty nebo kabelky bych si třeba na netu vybrala (třeba zrovna z toho etsy bych toho zkoupila hafo), ale vím, že můžu utratit jen takovou a takovou částku, tak si za to raději koupím kosmetiku... takže nákupní maniak jsem pouze co se týče kosmetiky.

    kristýno, tak to klidně sepiš, já si to ráda přečtu a třeba se i něco dozvím.

    OdpovědětVymazat
  17. Mohla bych vědět kolik ti je?
    Studuješ, pracuješ...? Mohla bys udělat článek čistě o sobě. Né nic extra soukromého, ale takové ty základní věci:)
    Vally

    OdpovědětVymazat
  18. vally: článek o mě se tady asi neobjeví. jako pro mě (pro uzavřenou soukromí si chránící osobu) je velký krok už jen to, že přemýšlím o focení svého líčení. stejně soukromé informace tak nějak vždycky probleskují články nebo se objeví v diskuzi.
    je mi víc než 25 a zrovna teď nestuduji ani nepracuji...

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělej článek,jsem doteď myslela, že se má používat buď tvářenka nebo konturu, ale tohle vypadá dobře. Musím někdy vyzkoušet.
    btw: kdy se používá tekutý rozjasňovač (nebo i tvářenka)? Jsem si koupila od elfu ten spotlight a nevím jestli ho dát před nebo po makeupu (mám pudrový make-up). když to dám po, tak mi to jakoby ten make-up setře, dávat to před je také divné - nevím jak to popsat.

    OdpovědětVymazat
  20. Souhlasím s Renčou. A moc se mi tvoje demonstrace líbí.
    Já s tím líčením dost bojuju - myslím si, jak to mám pěkný a foťák z toho udělá vyžrané nic. A zmalovávat se nebudu, když tak pak stejně nechodím (jako třeba výrazné kouřové líčení), jen abych měla co dát na blog. Takže jsem zvědavá, jak se s tím popereš. A na fotky líčení se těším, pokud budou :)

    OdpovědětVymazat
  21. yarisse: to se všichni těšte, dokud si to nerozmyslím.

    anonymní: spotlight patří na makeup a na pudrový makeup já dávám pudrový rozjasňovač. takže logicky z toho plyne, že na pudrový makeup já spotlight nedávám. ale záleží na tom, jaký máš makeup, třeba by to fungovat mohlo. zkus ten spotlight jakoby jenom vťupkat (prsty nebo štětcem).

    OdpovědětVymazat
  22. Díky. Zkusím vťupkat.

    OdpovědětVymazat
  23. ja to mam podobne, vacsinou, ked mam cas tak nieco s malovanim vymyslim, ale ked nemam cas volim klasiku:DD

    OdpovědětVymazat
  24. Zajimalo by mne jestli nektera z vas pouziva rozjasnovac pod makeup.Libimseti rozjasnene tvarenka modelek ale nejak nevim jakou znacku pouzivaji aby ho make up neprekryl

    OdpovědětVymazat
  25. pod makeup ne, ale občas si rozjasňovač míchám s makeupem (ale jsem na to líná, lepší je koupit rovnou rozjasňující makeup, případně bb krém). vlastně dávám si občas eyeko 3in1 cream jako bázi a to je taky rozjasňovač...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...