pondělí 28. dubna 2014

Co koupit na iHerb? Mad Hippie!

Takové ty new-in články moc nepíšu. Důvod je jediný, považuji to za ztrátu času. Stejně tak tyto články ani nečtu, jejich informační hodnota je totiž převážně nulová. Ale dneska uděláme zase jednou výjimku. Protože je to tak krásné. Barevné, hravé, přírodní. A navíc jakože... se to jmenuje Mad Hippie... tomu jsem prostě odolat nedokázala.

Pamatuji si, že kdysi dávno jsem četla recenzi na jedno z jejich sér/olejů. Recenze byla jásavá a brutálně pozitivní. K tomu ty kytičkové obaly, uvolněný název a punc promakané přírodní péče o pleť. No nedalo se na to koukat jen tak a Mad Hippie putoval na můj list přání (tady v pravé lište). Teď už ho tam nenajdete, protože ze sortimentu značky jsem koupila všechno, po čem mé srdce toužilo. Protože prostě proto... ta 20% sleva na iHerbu se nedala ignorovat.

Mad Hippie byl důvodem, proč jsem během jednoho týdně objednala z iHerb čtyřikrát. Mad Hippie je důvodem, proč poprvé reklamuji u České pošty a celní správy. Mad Hippie je důvodem, proč mám prostě iHerb tak ráda, že mu odpustím i ty pomalé a mírně nespolehlivé zásilky, předpotopní design i ignoraci PayPalu.

Už nějakou dobu jsem nebyla z nákupu tak nadšená. Chtěla bych se na ty barevné obaly a rozjuchané kytičky koukat pořád. Chtěla bych se ponořit do rozjásaného léta rozkvetlé louky a nechat se unést. Šílená jsem na to dost a hipísačka taky jsem, i když zatím spíš tajně.





12 komentářů:

  1. Tak tomu řikám kouzelně roztomilé obaly :)) Nááádhera, slušelo by jim to u mě v koupelně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Taky mě hned napadlo to samé. :-)

      To se teda vůbec nedivím, že jsi neodolala, určitě pak dej vědět, jestli je tak úžasný i obsah lahviček!

      Vymazat
  2. toto je tak roztomile, ze toto proste musim mat! a asi by mi vobec nevadilo, keby to vobec nic nerobilo. aj ked nieco urcite predsa, ved aj nadsena psychika musi mat na plet pozitivny vplyv ;)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Akurát som si včera pridávala ďalšie veci do wishlistu a tento tvoj post ho asi ešte viac rozšíri :) Ach, iHerb, prečo? Ale odovzdala som minulý týždeň diplomku, treba sa odmeniť, či.. ? :)))
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  4. V prvom momente som si podľa fotky myslela, že sú to čaje :D z iherbu som už dlhšie neobjednávala (štvú ma furt s clom, tak som prestala), ale toto yvzerá vážne lákavo :)

    OdpovědětVymazat
  5. ach jo, naposledy som si objednala na iHerb na základe tvojej recenzie Mychelle sérum a teraz toto. Moja karta fakt plače krvavé slzy:) Ale je to s nimi a tou dopravou vážne otravné. Už na balík čakám viac ako mesiac (vždy si dám len tú prepravu loďou, skrátka najlacnejšiu, proste odmietam platiť dopravu > 10 €)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja zrovna na iherb.com dneska koukala! Tak to se podivam znova a prehodnotim svuj kosik;) x

    OdpovědětVymazat
  7. Čtyři nákupy na iherb během týdne :-)
    Nejvíc se těším na vitamín C sérum, teda jestli bude recenze, já jsem vit. C séry trochu posedlá, zkouším pořád nová a fakt se mi líbí, co dělají s mou pletí.

    OdpovědětVymazat
  8. I ja jsem si myslela ze to jsou caje :-) Fakt lakave, az k snedku :-)

    OdpovědětVymazat
  9. všem moc děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. :D nemám rada tieto tvoje rozjuchané články, potom treba čakať na recenziu:D ach. kedy bude??????????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. recenze? asi tak za dva roky, jak je mým zvykem?

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...