čtvrtek 1. května 2014

PF ze srdce

* koupené v kanadské drogérii v akci 1+1

Zatímco ta první jednička za to snad ani nestála, tahle jednička tak špatná není. Navíc všímáte si mojí aktuálnosti? Že vám tady servíruji srdce na svátek lásky? Aneb Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush v odstínu Rose.




Takže co? No dobrý. A tím bychom asi mohly skončit. Nejsem si tedy úplně jistá, že by ta tvářenka až tak stála za tu trošku předimenzovanou cenu... taky si myslíte, že PF je v podstatě dost předražená drogérka na americké poměry?... no nic, ale jestli jste roztomilí a rozkošní a toužíte se obklopovat přesně takovými věcmi... tak potom JO.

Takže jak vlastně? Fakt dobrý. Nanášení dobrý. Nepráší to, dobrý. Pigmentovaný je to taky solidně. Dobrý! Tedy malá vsuvka. Asi je to pigmentovanější víc, než normální drogérka. Ale je to pořád pigmentovaný míň, než bych já ideálně preferovala. Takže až tak dobrý asi ne. Ale protože je to spíš míň pigmentovaný, tak to umožňuje takové to šmrdlání štětcem po srdíčkách. No a kdo by asi tak neměl rád šmrdlání po srdíčku. No prostě boží. Ale zase nešmrdejte moc, by vás ta výsledná pigmentace mohla překvapit. Takže pigmentovaný to tak nějak je. A to je asi tak jediný závěr, na kterém se dokážu usnést.

Takže cože? Že jsem zapomněla? No zapomněla vlastně.... výdrž to má dobrou. Bych u mě klidně řekla i celý den. Od rána od šesti, tak minimálně odpoledne do čtyř a pak už jsem to tedy zapomněla sledovat. Ale asi tam furt byla. A ještě něco málo o odstínu. Je takový univerzální. Prostě dobrý. Spíš světlá studená růžová, ale pořád dost neutrální na to, aby byla univerzální... víceméně. Dobře nanesená v malém množství je to taková ta přirozená vyspaná barva. Nanesená trošku těžší rukou dokáže až růžově svítit, možná výrazně teplým odstínům pleti asi až tak slušet nebude... ale u mě dobrý. Některé odstíny mají v sobě třpytečky... ale na tváří je nevidím, takže v tomto ohledu taky dobrý.





Ale je tady ještě ta jedna záležitost, o které si fakt musíme promluvit. Upřímně, z očí do očí a bez přetvářky. Jakože to balení je strašné. Dobře... růžovou bych ještě snesla. Ta metalická úprava sice vypadá trošku lacině, ale tak když už srdíčkový kýč, tak pořádný a s růžovou není vhodné šetřit. To zase chápu. Ale proboha proč mají v PF dojem, že tam museli přidat štětec? A navíc ještě tak nešťastně pod tvářenku? Proč?

Je to velké. Neprakticky velké. Nedobře velké. Naprosto zbytečně velké, protože ten štětec stejně nikdo nepoužije. Jakože proč? Tragický placatý tvar. Pelichá to. Růžová to moc nevylepšila. Dvoubarevnost se sice snažila, ale taky to až tak nepomohlo. Navíc... s tím musíte složitě manipulovat a štětec spíš vysypat než vytáhnout. Blbě se drží a tvářenku stejně nanést neumí. Takže jakože proč? Mi něco uniklo? Nebo jak?

Tohle je docela nešťastný zvyk u PF. Ke krásné tvářence narvat štětec. Nejlíp do dolního šuplíku. Aby to jakože bylo asi cool. Moc bych chtěla jejich NUDE kolekci, ale pokaždé si to kvůli těm štětcům rozmyslím.

No a to zrcátko? Můžeme mi prosím někdo vysvětlit, kdo z vás dělá to, že otevře tvářenku, celou ji převrátí vzhůru nohama, vysype štětec, znovu ji vrátí do normální polohy, nabere barvu na štětec, pak opět převrátí vzhůru nohama, ale jen horní dvě vrstvy, podívá se do zrcátka, nanese tvářenku nepoužitelným štetcem a celý postup opakuje, dokud tu menší pigmentaci nenavrství pro dostatečně efektivní nalíčení? Já se v tom moc nevyžívám tedy.

Je ale pravda, že to balení není až TAK velké a dalo by se to. Jenomže pokaždé, když si uvědomím tu brutální nepraktičnost a naprosto zbytečný štětec... no tak to prostě bolí. Proč? Ale jinak jo, jinak tu tvářenku mám ráda. Jak moc mi zlepšuje náladu si nejsem jistá, ale rozhodně mi ji nezhoršuje... takže všechno dobrý.





13 komentářů:

  1. Tož to je takové ťuťu...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Multifunkce na prd...:-D Ale i já jakožto osoba staršího věku se nechám utáhnout na srdíčka i mašličky.Takže pár výrobků už u mně má svoje místo a radím Ti tu Nude řadu si nenech ujít...prď na všechno to okolo...stejně to stojí za to.Rozzáří to úsměv na líci.A já zásadně dolů nekoukám,jak píšeš jednou mi to stačilo a tak se kochám jen produktem.Ono takových paletek se štětci na prd je víc a o zrcátkách ani nemluvě...v některých ani nic nevidíš anebo zase vidíš tak moc,až je to nechutný..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. říkáš, že nude je dobrá? jako jo... já se k ní někdy určitě odhodlám. a asi si spíš vyberu některý z pudrů.

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí balení :) i ten štětec nevypadá špatně :))

    OdpovědětVymazat
  4. No právě, to balení :-/ dřív jsem po ní toužila, ale prostě asi na ní kromě srdíček nevidím nic tak extra.

    OdpovědětVymazat
  5. A víš, že takhle nafocené to u Tebe vidím poprvé? Vyloženě po recenzích jsem teda nešla, ale narazila jsem na ni na blozích už několikrát a vždycky byla nafocená jen ta srdíčka. Nepoužitelné štětce mě u tvářenek/pudrů taky iritují. No a ten způsob použití ještě s tím zrcátkem, to jsi popsala opravdu zábavně. :-) No ale ta mašličková teda vypadá neodolatelně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi přijde, že moc se to takto nefotí. ani ta nude není moc takto celkově vyfocená, jsem to musela fakt hledat, abych zjistila, že jo, že to má zase štětec a dolní šuple... no a od té doby mi to je líto.

      Vymazat
  6. Mně přijde úplně nádherná, viděla jsem ji už několikrát na amerických blozích ale v obchodě jsem ještě na ní nenarazila.
    Ten štěteček není opravdu praktický. L'Oréal taky udělal jeden pudr s houbičkou a zrcátkem, který byly taky tak hloupě schovaný v šuplíku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem na tyhle ťuťu ňuňu věci úchylná, takže bych si to koupila už jen kvůli tomu balení :D ale je fakt, že je zbytečně obrovská, no a ty štětce, to je kapitola sama pro sebe. teď jsem třeba viděla Chanel stíny a u toho byl takový ten pěnový aplikátor, ještě zdálky vypadal jak uchošťour. proč, proč?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pěnový aplikátor u chanelu mi snad přijde jako ještě větší wtf. proč? proboha proč?

      Vymazat
  8. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    tak já tuto tvářenku mám něco přes rok a přijde mi úžasná. Mnohem více pigmentovaná, než mé tvářenky od NARS či MAC. Vydrží stejně dlouho a za cca 250Kč, co mě stála? Jako fakt?! Doporučila jsem ji dvěma kamarádkám a svorně "vyhodily" Bourjois a NARS zastrčily do šuplíku.
    Balení nehodnotím, stejně ty štětečky vyhazuji i u Diora, což vidím jako větší zklamání (kvalitu štětečku) než u tvářenky za tyto peníze. A že je balení větší? Vydrží mi na tváři celý den, takže ji s sebou do práce nenosím, takže je mi jedno jak velké místo zabírá v mé kosmetické výbavě.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Mně přijde až moc sladká a až moc růžová, navíc jak říkáš, to balení je naprd, není nad klasickou plochou klasickou tvářenku :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...