pondělí 16. května 2016

Spotřebováno: Origins, Alpha-H, Tarika, Hugo Naturals, Palmer’s, Tony Moly

Takže pokračování dubnové spotřeby. Hlavně jsem si v dubnu tedy docela zanakupovala... tedy to je asi špatný výraz, spíš jsem toho dostala hodně zadarmo a hodně jsem vzorkovala. Vlastně když koukám na fotku, tak jsem si koupila jedinou užitečnou plnou věc... šampon. A to protože mi zrovna doma docela akutně docházely skoro všechny šampony. A zůstaly mi jenom ty, co je musím vždycky s něčím prostřídat, protože jsou moc výživné a zatěžující... neměla jsem najednou s čím střídat a děti mi zakázaly používat jejich šampon. Takže Fructis. Mám ráda Loreal Fibralogy a tohle by měla být jeho odrůda... tak vyzkoušíme. Zatím mi tedy Fibralogy přijde lepší.

No a další nákupy a tak? Tvářenky do sbírky, vzorky opalovacích krémů, protože to je podle všeho pro mě nová černá, kávový peeling jsem dostala k recenzi, vzorky Mille Ulivi jsem dostala pro své krásné modré oči, ale možná se za to ode mě něco čeká? Celkově přísun nového zboží 38 kusů včetně pytlíčků, spotřebováno 35 včetně pytlíčků... a vzhledem k velkému množství pytlíčku bych to viděla jako docela pěkný výsledek. 


Origins Clean Energy Gentle Cleansing Oil jsem měla ráda. I když asi nakonec bych ho úplně nehodnotila jako ten nejlepší možný odličovač. Třeba oceňuji, že emulzifikuje. Ale dělá trošku maličko, když ho dáte mocičko, takovou nenápadnou mlžičku přes očička. A když jsem měla citlivou pleť (nejspíš kvůli tvrdé vodě), tak mě dráždil. Ale jinak dobrý. Vlastně poslední zbytky tohoto oleje jsem přelila do cestovní lahvičky a jezdí se mnou na cestách... žili šťastně, dokud on nedošel ke dnu.

Origins Plantscription Anti-aging Serum jsem čekala hodně. A ono se toho asi nějak moc ani nestalo. Nechci říkat úplně zklamání, přeci jenom to trošku namazalo, hydratovalo, neucpávalo, ale jinak zklamání. Kdybych se namazala něčím výrazně levnějším, tak by to nejspíš dopadlo stejně. Prostě namazaná hydratovaná pleť. A žádných anti-aging účinků jsem si prostě nevšimla, sérum jsem měla asi dva a půl měsíce, sice to byl vzorek, ale velký vzorek - 15 ml, tak nějaká ta očekávání jsem prostě měla... a nic. Konzistence mléčně gelově krémová, vstřebala se rychle, pod makeup v pohodě.

Alpha-H Liquid Gold mě vyloženě jakože zklamal. Že prý lepší než Pixi... zlatý voči. Nebo takto... ono to možná umí to, co Pixi. Předchází pupínkům, udržuje pleť hladkou a jemnou, urychluje regeneraci. Jenomže... dost to dráždí pleť. Štípe to. Voní to jako vodka. Dráždí to oči. Vysušuje to. A to jako já fakt nemám citlivou nebo přehnaně reagující pleť. Musela jsem to začít používat jenom jednou denně, protože prostě toho na mě bylo moc. Bohužel na té negativní straně, protože kdyby to třeba mělo alespoň i ty lepší účinky než Pixi... tak bych se s těmi negativy už nějak srovnala... ale ono ne.


Rainbow Henna Persian Light Brown nechci říkat, že to bylo úplně zklamání, ale tahle značka henny pro mě asi není. Je hodně nahrubo namletá, špatně se mi s ní pracuje. Tmavší odstín (spotřebovala jsem někdy tak před třemi měsíci) měl alespoň pěkný barevný výsledek. Tento světlejší odstín byl ale ve vlasech vyloženě průměrný.

Tarika mi přijde skoro až zbytečný na ni znovu upozorňovat. Máte problematickou pleť? Potřebujete to. Chcete čistou pleť? Potřebujete to. Máte pupínky? Potřebujete to. Máte černé tečky? Potřebujete to. Jíl vám přijde vysušující a špatně se s ním pracuje? Potřebujete to. To samé platí i pro neem. Chcete pleť vyčistit bleskově a efektivně? Potřebujete to. A tak dále a tak dále.

Hugo Naturals Body Butter Uplifting Mango tak krásně vonělo. To je vlastně jediný důvod, proč vám to sem dávám. Ale to opravdu tak krásně vonělo. Jako mango. Konzistence jinak brutálně hustá, hutná, musela jsem seškrabávat prstem. Je to máslové, mastné, dlouho se to vsakuje, špatně se to rozmazává. V zimě to bylo hodně fajn. Ráno jemná a hebká pokožka. Úplně ultra hebká. Bohužel vůně se na těle nedržela.


Palmers Eventone Fade Milk je úžasné. Nevěřila bych, že to fakt funguje, ale ono to funguje. Viditelně to regeneruje a sjednocuje pokožku na těle. Mám problém se zarůstajícími chloupky a s tím, že si je ráda vydloubávám... kam se na tohle hrabou nějaké ty antistresové omalovánky. Nojo, ale po vydloubnutí chloupku mi tam často zbude flek. A jak jsem stará, tak se to už nechce hojit... ale tento Palmers mi zatím zahojil vše. Chce to čas, alespoň dvakrát týdně namazat a je to hned lepší.


Tony Moly My Sunny Perfecting Sun Block byl hodně fajn. I když zpětně jsem došla k názoru, že je to možná o kapku víc mastné, než bych ráda. Jinak ale všechno dobrý. Neucpává póry, nenechává bílý film, rychle se vstřebává, až na ten trošku mastnější pocit. Ale makeup na tom drží dobře, takže si vlastně není na co stěžovat... snad jen, že v teplém létě bych asi uvítala něco suššího. A proto hledám svůj opalovací krém vesele dál.


No a jen tak na závěr, nevíte náhodou někdo, jak zastavit proudění nakupovací energie a dostat všechno zase pod kontrolu? Protože jako já v květnu nakupuji a nakupuji a nezastavím se snad před ničím...

6 komentářů:

  1. Nejvíce by se mi hodilo Palmers Eventone Fade Milk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám třeba palmers fakt ráda... a tohle fade milk se opravdu povedlo.

      Vymazat
  2. Pixi už mám z Cult Beauty na cestě, tak jsem natěšená. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si ty chloupky vydloubává a pak se diví, že nemůže v létě vyjít ven s holýma nohama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vydloubávání chloupků je mor. mě to navíc fakt dost uklidňuje, takže občas si jen tak hledám, i když není vlastně ani co k najití... palmers ale na tohle opravdu doporučuji. jen bych to s ním možná nepřeháněla v kombinaci s opalováním. ono to má v sobě snad i kyseliny a céčko... díky tomu to taky opravdu sjednocuje barvu.

      Vymazat
  3. Palmers vyzerá ako stvorený pre mňa, ale to zloženie ... a zas si ma sklamala :D to Alpha-H vyzeralo fakt dobre, ale tak asi budem musieť vyskúšať aj Pixi, používaš ho celoročne? Dosť sa bojím fľakov.Tariku mám druhé balenie, potrebujem ju :D ale ironicky ju používam len keď je fakt zle, inak sa jej vyhýbam lebo trochu štípe a brutálne vysušuje, hoci keby som si ju dávala pravidelne rozhodne by výsledky boli super. Sklamaniu od Origins rozumiem, sérum od 100% Pure, v plnom balení a bez nejakej zľavy malo menej účinkov ako to od Alverde za stovku - dokonca ani poriadne nehydratuje, iba trošku a inak nerobí nič. ale od Origins by som čakala minimálne efekt botoxu :D
    inak pekná zásoba vzorkiek, ja sa k nejakým dostanem väčšinou len ak si ich kúpim, k objednávkam zvyčajne dávajú len 1, výnimočne 2, v biooo som už dokonca viac ako pol roka nedostala žiadny, a že tam vždy skoro tisícovku nechám (preto som začala zháňať veci z UK a USA)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak složení palmersu nic moc, to je naprostá pravda. ale u tělovky mi to až tak nevadí.
      pixi používám celoročně. nebo tedy s omezením. třeba teď jsem ho vyřadila ráno a používám jenom jednou denně večer. a možná na dovolené nebo při opalování bych ho asi raději vynechala úplně. fleků se taky bojím, takže opalovací krém a letos ho budu dávat fakt poctivě nejen v makeupu, ale i v samotném krému.
      jinak já mám vzorků strašně moc, ještě mám nasyslené z mého období asijské kosmetiky, tam dávají vzorky ke všemu a vždycky... a vůbec se mi to nedaří spotřebovat. a raději si otevřu ty nové a doma mi sedí krabice pytlíčků...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...