sobota 29. dubna 2017

Mícháte si třeba dvě pleťová séra? ft. The Ordinary

Aneb problém prvního světa. Mícháte si dva pleťové produkty? Aby se vám to třeba rychleji nanášelo? Se přiznám, že jsem toho odpůrce. Fakt ne, moje míchací maximum je, že si dám do dlaně olej a přestříknu ho vodou ve spreji. Dost mě třeba otravovalo Odacité, že se míchá s olejem. Tak dlouho, až jsem si to smíchala v jedné lahvičce a dál neřešila. No jo, ale v poslední době se stále častěji nacházím v situaci, kdy míchám. Pořád a dvakrát denně.

Je to zhruba z těchto důvodů:
  • urychluje to ranní i večerní mazání, mažu totiž dvě vrstvy v jedné
  • rychleji se mi tak spotřebovávají produkty, co mě nebaví, ale ani neškodí
  • nesnáším konzistence The Ordinary céčkových sér

Takže když se na to podíváme horem dolem, tak prostě nemám ráda céčková séra od The Ordinary, a abych vůbec byla schopná je spotřebovat, tak je musím míchat s něčím, co ráda mám, aby se to dalo vydržet. Což je docela škoda, protože prostě ona ta jejich céčková séra třeba i fungují. Ale jsou mi na pleti tak nepříjemná. O Vitamin C Suspension jsem tady psala a asi dva až tři měsíce jsem si ho míchala s olejem. Zpětně mám pocit, že recenzi jsem napsala až moc pozitivně. Jako jo, fungovalo to. Ale ta zrníčková mastně matlavá konzistence mě do kolen fakt nedostala ani jednou.

No a jen co jsem se toho zbavila, tak jsem do koupelny nastěhovala další The Ordinary céčko a zase tu konzistenci nesnáším. A zase to míchám horem dolem. Ascorbyl Tetraisopalmitate Solution 20% in Vitamin F a má to konzistenci jako tekutý silikon. Nesnáším ten pocit na pleti. Klouzavý, jako báze, ale mnohem hůře přilne k pleti. Špatně na tom drží cokoliv: krémy, oleje, makeupy, BB krémy... nic z toho se mi nelíbí. A tak to míchám.



Céčková séra od The Ordinary mají pro mě kromě dost hnusné konzistence ještě jedno specifikum: aby měla nějaký účinek, musím je používat dvakrát denně. Při třeba jen ranním namazání to na sobě nevidím. Při mazání dvakrát denně ale výsledky vidím docela pěkné. Regenerace, rozjasnění, pigmentové skvrny mizí. Bohužel ale z toho důvodu musím míchat dvakrát:

  • Ráno s kyselinou hyaluronovou. Míchám se sérem Jeffrey James Botanical a je to fajn. Výsledná směska naprosto eliminuje silikonový pocit The Ordinary a celé je to spíš jak trošku řidší kyselina hyaluronová. Rychle se to vsákne, nenechává to za sebou ten mastný kluzký pocit a normálně se na to může hned s makeupem.
  • Večer pak míchám s Alpha Arbutin 2% + HA. Jen tak, protože to chci spotřebovat, protože mám pocit, že to nic nedělá. Asi měsíc jsem tenhleten Alpha Arbutin poctivě používala a nepřineslo mi to výsledky, takže to teď míchám s céčkem. Vzhledem k tomu, že je to vlastně kyselina hyaluronová s dalšími molekulami, tak výsledná směs se chová dost stejně jako ta ranní směska. Takže opět pohoda.

Má to všechno nějaký závěr? Asi nemá. Nebo má? Pořád dávám osobně přednost nemíchat. Asi jako dobré pití. To je taky dobré si vychutnat spíš samotné než s džusem. Navíc i James Bond přece třepe, ale nemíchá. The Ordinary mě k tomu ale donutilo a vlastně na míchání asi není nic špatného. 

Mícháte? Je to lepší než dvě různé vrstvy po sobě?

2 komentáře:

  1. Jí míchám Kypris séra a olej, celkem 3 produkty dohromady, ale nevím, jestli se to počítá:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...