středa 5. dubna 2017

Spotřebováno: Aromatherapy Associates, Odacite, Mad Hippie, The Ordinary, Kiehl’s a další

Spotřebovací články tady už dlouho nebyly, se mi nějak nechtělo a dneska to taky vezmeme hopem. Zaprvé jsem totiž únor tak nějak přeskočila a mám tady v záloze spotřebováno za leden a půl února a za březen a půl února. Se to tak semlelo. V důsledku toho, taky mám za leden docela velkou hromádku na obou stranách. 

Aneb nakoupeno 29 plných balení a 11 vzorkových pytlíků, spotřebováno 33 plných balení a 9 vzorkových pytlíků. A je to zvláštní, ale jsem 2 kusy v mínusu. Takže vlastně spokojenost.

Vím, že nakupovací fotky baví. Se (podle mě) spousta lidí dokáže ztotožnit s tím, že je na tom širém světě někdo, kdo doma hromadí víc věcí, než je normální. Každopádně moje lednové nákupy ve zkratce. Byly ovlivněné tím, že jsem si jen tak předplatila LoveLula box na tři měsíce. Taky jsem se ještě stále vezla na áááchající vlně The Ordinary, byla jsem v drogérii, byla jsem na kikocosmetics.com a začala jsem znovuobjevovat asijskou kosmetiku. Protože za posledních pár let hodně pokročila a já jsem z toho vypadla a potřebuji to rychle dohnat.





Jestli něco charakterizuje moji spotřebu v lednu, tak je to cenová hladila. Anebo spotřebovala jsem snad ty nejdražší věci, co jsem v dané kategorii měla doma.

Aromatherapy Associates Overnight Repair Mask stojí přes 50 liber a je to ta nejlepší spací maska, co jsem kdy zkusila. Má velmi hezké složení a navíc funguje. Hodně podobně jako různé asijské sleeping pack, co jsou ale většinou na silikonovém základě. Víc podrobností najdete v recenzi.

Manuka Honey Manuka Clear Intensive BB Gel stál asi 20 dolarů, což mi přijde dost přehnané. Protože je to prostě med. Čistý med, akorát nacpaný v kosmetickém obalu. Nové balení si nekoupím, stačí mi piksla medu.

Caudalie Beauty Elixir stojí taky hromadu peněz, mi přijde, že tohle malé balení stojí víc než 10 liber. Moc mi to nevoní, ani mi to tedy nesmrdí, spíš takový neutrál, ale prostě si nesedám na zadek z vůně, jak každá druhá recenze. A taky to skoro nic nedělá. Ve stříkacích vodách začínám být dost radikální #TýmVodaZKohoutku.

Odacite Green Tea - Lemongrass je fakt super. Funguje a rozjasňuje. O tom žádná. A klidně bych si koupila nové balení. I s tou cenou bych se smířila (34 liber), ale prostě ta lahvička je fakt mini. A vydržela mi tak 5 týdnů používání. To už je ta cena na mě moc.

Karmameju Exfoliating Salt Balm Foxy byl hodně příjemný, i když byl solný. Ale fakt voňavý a tak nepřehnaně nemálo nemoc prostě tak akorát mastný. A pokud si dobře pamatuji, tak mě stál kolem stovky dánských korun a to mi přijde dost přehnaná cena za malé balení. Navíc už nebydlím v Dánsku a nové balení po všech různých čertech zatím hledat nebudu.

Roger & Gallet Precious Replenishing Balm Fleur de Figuier mi hodně připomínal The Body Shop másla, ale byl lepší. Měl jakože ještě o kousek lehčí texturu, lépe se rozmazával, ale na druhou stranu byl výživnější a hutnější na pokožce. A tak krásně voněl. Nové balení stojí o něco málo míň než 20 liber. Ale jako jo, někdy bych ho doma ještě chtěla.

Premae Harmony Serum stálo kolem 30 liber a bylo fajn. Nevěřila bych tomu, že nesilikonová báze dokáže vyhladit, ale nakonec mě tahle báze přesvědčila, že to jde. Opravdu se na ni lépe nanášel makeup, navíc neucpávala póry a dobře se s ní pracovalo. Na druhou stranu mi ale přišlo, že nedokázala prodloužit trvanlivost líčení, dokonce bych i řekla, že trošku to zkracovala, hlavně u makeupů, co jsem zvyklá, že mi vydrží perfektně třeba čtrnáct hodin, tak pak vypadaly trošku méně perfektně, než bych čekala.

Anastasia Beverly Hills brow gel clear jsem dostala v rámci GWP, takže nevím, kolik to normálně stojí, ale určitě je to hodně, což mi přijde na čistý gel na obočí dost přehnaná cena. Navíc to nebylo nic mimořádného.


Naruko Narcissus Total Defense Night Repair Dew bylo opravdu fajné hydratační tonikum. Vlastně je to i důvod, proč zrovna každý třetí den otvírám eBay a přemýšlím, co bych z té Asie ještě navíc pořídila. Hledám třeba nové hydratační tonikum. 

Mad Hippie  Cream Cleanser byl asi docela fajn. Odličoval bez problémů, pěkně voněl, měl fajnou konzistenci. Ale za tu cenu to taky mohlo vydržet v koupelně déle než dva měsíce každodenního používání.

Queen Helene Mint Julep Masque už kdysi dávno získala status jako věrný dupe Mask of Magnaminty od Lush. A já vám tedy nevím, ale nemůžu s tímto souhlasit. Tohle je tak průměrná maska, až se stydím za to, že o ní vůbec píšu.

The Ordinary Advanced Retinoid 2 % je asi jediné, co si od The Ordinary koupím kdy znovu. Nové balení už mám doma. Jinak mi přijde, že The Ordinary sortiment asi není pro mě. Ono to sice třeba funguje, ale většinou mám problém s konzistencemi, které mi jsou nepříjemné, nebo mi to ucpává póry a musela jsem se toho zbavit. 

The Ordinary Vitamin C Suspension je přesně ten případ s konzistencí. Jako jo, já jsem to nakonec dokázala používat bez odporu a dokonce i s výsledky (recenze), ale čím déle to doma nemám, tím více si říkám: proč si kupovat něco, co mi je nepříjemné, když je na světě tolik jiných sér s vitamínem C? (více viz recenze)

Balance Me Pure Skin Face Wash byl jako fajný. To zase jo. Jestli byl na tolik fajný, že bych si koupila plné balení, to si nejsem úplně jistá. Na to dá odpověď až čas, jestli vůbec někdy se dostanu do takové situace, že budu cíleně vybírat přírodní čistící gel, tak se Balance Me možná dostane do užšího výběru. (více viz recenze)


Kiehl’s Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque byla hodně zvláštní. Nutno říct, že jsem po této i té druhé zelené snad minulý rok nové pleťové masce od Kiehl’s fakt toužila. A malý vzoreček mě dokázal z takové neutuchající touhy dost vyléčit. Maska má zajímavou konzistenci, jsou v ní malá zrníčka, co peelingují už při nanášení. A nejspíš mají peelingovat taky při smývání, ale problém je v tom, že jak maska zaschne, tak zrníčka se přilepí k pleti a drží tam jak zabetonovaná. Jak nalepená sekundovým lepidlem. A já se myla a myla a zrníčka tam pořád byla. Na tohle nervy asi nemám.

Balea Fuss Maske je opačný případ. Vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje, ale bylo to fajn. Hodně hutný krém, který přes noc udělá nožky jak z katalogu.

Alkmene Teebaumöl Gesichts Maske byla hodně silná větrová maska. A ten Tea Tree tam byl cítit. Na pleti to prostě větralo, ale docela dobře to čistilo. Zaschlo to do obyčejné bílé krusty a při smývání to hodně matlalo a šlo to špatně. Takže jako jo, vyzkoušela jsem, znovu to asi nepotřebuji.

Organique Peeling Winogrono byl hodně dobrý. Voňavý, drsnější, mastný jen malinko. Kdyby u nás byl Organique jak v Polsku, tak si možná zajdu do obchodu a koupím nové balení. Takhle... no do Polska se zatím nechystám.


A na závěr můžete vidět, jaka pilně spotřebovávám věci z Balea adventního kalendáře. Tahle parfemace byla podle všeho vytvořená jen pro vánoční kalendář a byla prostě hezká. Líbí se mi obaly a i to hezky vonělo.


A to je asi tak vše.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...