středa 3. října 2018

Spotřebováno: Balea, ByTerry, Purito, Sarah Chapman, Mádara a Sulwhasoo

Tak jsem po delší době zase jednou tady. Chtěla bych samozřejmě napsat, že už zůstanu, ale slíbit to nedokážu, takže slibovat nic nebudu. Místo toho vám povím, že jsem našla jakési zatoulané staré fotky, snad dokonce z července, a že toto je spotřebováno za červenec.

Taky když teď po dvou měsících fotky probírám, hlavně ty nakoupené, tak jsem zjistila, že spoustu věcí z těchto nákupů už jsem dokonce i spotřebovala, nebo alespoň nastěhovala do koupelny. Od začátku roku se docela krotím v nákupech především u pleťové péče, díky čemuž už neplatí, že něco v zápalu slev koupím... a začnu to používat po dvou letech. Jasně jsou stále oblasti, kde bych se měla ještě zkrotit, je to například u pleťových olejů, u opalovacích krémů a také u platýnkových masek. Ale jinak jsem na sebe docela pyšná, že mi povedlo zredukovat množství pečujících nasyslených věcí. Však se na to klidně podívejme.

Takže jsem třeba nakoupila Naturisimo box. Z toho už jsem pytlíky skoro spotřebovala, deodorant používám a dva týdny jsem používala i ten tuhý parfémek, než jsem zjistila, že to není balzám na rty, ale vůně. Mi přišlo divný, že to fakt hodně voní.


Nakoupila jsem i na iHerbu. Platýnkové masky mám tedy ještě všechny, ale o Acure peeling jsem se podělila a on mi snad brzy dojde. Derma E céčkové sérum používám hned od nákupu, tedy už třetí měsíc a taky se blíží ke konci.



Byla jsem nakupovat i v drogérii. Platýnkové masky spotřebovávám postupně, ale veškeré tělové krémy a tělovou péči koupenou v červenci jsem už spotřebovala. Vodu ve spreji od Balea mám v koupelně a taky mi brzy dojde. Tvářenku i tekutou rtěnku trend it up jsem používala v létě skoro každý den, teď už jsem je tedy schovala, přece jenom mám náladu spíš na podzimní barvy.



A můj nákup z mypure jsem skoro spotřebovala. Vzorky už nemám, Acorelle je na dně, řasenku jsem si teď otevřela. Jen ta spací maska na mě zatím ještě čeká.


Celkové množství pak vypadá takto. Koupila jsem celkem 34 plných kusů, 12 vzorků, 10 sheet masek. A 2 kusy kosmetiky jsem dostala. Spotřebovala jsem pak 20 plných kusů, 11 sheet masek, 10 vzorků. 7 starých kusů hlavně dekorativky jsem vyhodila. A taky jsem vyhodila 23 vyschlých laků na nehty, které jsem protřídila. Celkem to tak dává 58 nových kusů - 71 spotřebovaných a vyhozených.


Purito Pure Vitamin C serum
Purito byl před pár měsíci můj nový objev na poli asijské kosmetiky. Aneb korejská filozofie péče o pleť, ale s přírodním složením. Možná ne 100% přírodním, ale každopádně dost přírodním. Chtěla jsem koupit všechno a naštěstí jsem se zarazila, protože po vyzkoušení prvního séra už nechci koupit nic. Nebo možná jo, ale rozhodně to není moje priorita. Toto sérum je sice příjemné, hydratuje, ale prostě nic nedělá. Necéčkuje mi. Což je teda u céčkového séra fakt dost pech. Jinak konzistenci to má jako klasické hyaluronové sérum, taky obsahuje hyaluron a používala jsem ho prostě jako hyaluron, tedy ve velkém množství, hned se to vstřebá, je to fajn ráno i večer. Jen to bohužel necéčkuje.

Balea Pflege Kick Energy
Tyhle low-costové boostery jsem si samozřejmě před létem koupila v drogérii všechny. Dobrou zprávou je, že sice obsahují glycerin, ale nejsou lepivé a neucpávaly mě. Taky bylo fajn, že opravdu rychle ubývaly, takže mi to v koupelně nezavazelo moc dlouho. A jinak? A jinak bohužel nedělají nic. Ani samostatné, ani přimíchané do něčeho jiného. Jaké překvapení.

Sarah Chapman Skinensis Overnight Facial 
Tohle byl pleťový olej s retinolem. Což mě úplně z názvu netrklo, bych spíš čekala kyseliny. Což tak nějak nechápu marketing, protože fakt to docela mate, ale je v tom retinyl palmitate. Jak už to tak dopadá, že je to hodně slabý retinol, ale celkově byl olej příjemný. Nějak významné účinky jsem úplně nezaznamenala, ale konzistencí to byl lehčí olej a ničím mě neotravoval. Hezky to taky vonělo a vlastně jsem to používala ráda. Bohužel při bližším prozkoumání složení se ukáže, že je to olej se silikony, což mi osobně úplně nevyhovuje, silikony mi v oleji přijdou totálně zbytečné, jak se s nimi dokážu případně smířit v krému, tak prostě v oleji ne. Plné balení si tak rozhodně nekoupím. Vlastně si připadám až tak trošku jako podvedená.

Goldfaden MD Skin Balancing Mask
Tohle je pro mě prostě úplně docela obyčejná čisticí maska. Ona je to tedy AHA maska s hromadou dalších složek, které by měly především hydratovat, antiagingovat, rozjasňovat, sjednocovat. A mně to tedy i na kyselinovou masku přišlo jako dost slabota. Navíc jako za tu cenu?

ByTerry Baume de Rose
Aneb předražený balzám na rty s růží. Co k tomu tak dodat víc. Na Nuxe, který prostě používám už několikáté balení, několikátý rok a k několikanásobné spokojenosti, to nemá. Navíc je to dražší a voní to po trapných růžích. Růžová kosmetika mi prostě nevoní nikdy a ani tady to nebyla výjimka. Jako ten balzám není špatný, svou práci odvede, ale vadila mi konzistence. Balzám je totiž jeden z těch, co prostě na začátku je tvrdý a skoro nejde nabrat prstem. A čím méně tam toho balzámu je, tím víc matlavější a tím víc toho nabíráte. V praxi má pro mě tak balzám nejideálnější konzistenci někdy v polovině spotřeby. Před tím je moc tvrdý a chce to moc práce pro jedno namazání. No a potom je to na můj vkus moc mazlavé. Tak nevím.


Mádara City CC
Když Mádara snad na začátku tohoto roku, nebo někdy na jaře, představila nové opalovací krémy, tak jsem to nechala bez povšimnutí. Pak mě ale na to pár lidí upozornilo a prý je to skvělé a tak jsem si objednala vzorky. No a nevím. Je nutné říct, že tohle CC je lepší než ten jen opalovací krém (mini recenze je na insta). Na pleti je mi příjemnější, dokonce má i trošku vyšší krytí a ničím mi nevadí. Ale stejně to není nic, po čem bych chtěla sahat pravidelně. Ve větším množství, a opalovacího krému dávám na obličej vždycky větší množství, i tak si myslím, že toho dávám pořád méně, než je doporučené množství, tak v tomto větším množství je mi Mádara na obličeji až nepříjemná, těžká, přitom se drolí a nevypadá úplně hezky. Takže to pro mě není na použití jako opalovací krém a musela bych si dávat opalovací krém ještě pod to. Jako makeup, nebo CC krém, to zase docela málo kryje a úplně to nevydrží celý den. Takže na to potřebuji dávat ještě normální makeup, nebo minimálně hodně korektoru a mmu. Takže ani na to líčení to není vhodné. Čímž se pro mě aplikace Mádara CC stává naprosto redundandní záležitostí, a i když je třeba konzistence příjemně krémovitá, tak nevidím nejmenší důvod, proč to na sebe mazat. Jako opalovací to neposlouží, jako makeup to není 100%, tak k čemu to? Navíc SPF jen 15? No tak to s tím jděte někam...

Sulwhasoo Overnight Vitalizing Mask Ex
Spací masky jsou pro mě hodně zajímavou záležitostí. Je to taková verze nočního krému, co by měla excelentně fixovat hydrataci a navíc podporovat noční regeneraci a obnovu pleti. Bohužel mám pocit, že většina těchto přespávacích masek prostě lepí a je mi na obličeji nepříjemná. Navíc jejich účinky jsou často dost diskutabilní a nevidím je, jen se otravuji s něčím ulepeným na pleti. V těch horších variantách mě pak třeba i osypají a ucpou mi póry. Takže nic, po čem bych toužila. U Sulwhasoo je to ale jinak a tato přespávací maska je tak geniální, že mám sadu vzorků už podruhé. Konzistencí je to spíš krém, který se ale nevsakuje úplně, nechává na pleti takový film, což ale poznáte až ráno při umývání. Maska po nalepení totiž vůbec nelepí a není cítit na kůži, jen lehce citronově voní. Ale ráno jsem po ní tak nějak hezčí. Odpočinutější, s vypnutější pletí, regenerovanější.


2 komentáře:

  1. reaguji na CC o Mádary, nemá být primárně určen jako krém na opalování ani jako makeup, takže těžko bych se je pokoušela takto označit a čekat od něj něco, co nemůže splnit. jako CC krém je za mě úžasný, kdo nepotřebuje na pleti výrazné krytí a vystačí si s jemným sjednocením, pak je tenhle CC krém super, já s ním jsem třeba velice spokojená :)
    https://eladanicreates.blogspot.com/2020/08/recenze-madara-city-cc-cream-skin-equal.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a k čemu to teda potom je? když to ani neposkytuje dostatečné spf, ani dostatečné krytí s dostatečnou výdrží? jako mezikrok? někde mezi spf a makeupem/tonovacím krémem s dostatečným výkonem? tak to pak asi nepotřebuji a stále si stojím za svým názorem, že Mádara CC prostě doma nepotřebuji.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...