středa 5. února 2020

Spotřebováno: BioAroma, REN, Soraya

Středeční maraton spotřebovaných produktů zakončím prvním letošním, tedy spotřebovanými za leden. A člověk může psát jak před týdnem, že je rád, jak mu ta spotřeba jde a jak jde do sebe a moc nenakupuje... a pak lup ho. V jednom měsíci se mi sejdou naprosto zbytečné nákupy v drogérii, stejně tak úplně zbytečný nákup na iHerb a k tomu i zbytečný nákup Guerlain kulí, vánoční edice už snad desátá v pořadí. Celkem mi to dalo nakoupených 23 kusů.

Spotřebovala jsem pak 14 kusů a k tomu 5 vzorků Paula’s Choice. Takže dohromady to dává 4 kusy do plusu. Což asi není úplně špatný. Protože docela určitě mi dole v koupelně dosloužil krém a tonikum, to už by byly jen dva do plusu. Taky myslím, že pár dalších vzorků jsem vyhodila při stěhování v průběhu ledna, jen už jsem neměla sílu to někam zaznamenávat a schovávat a stěhovat prázdné plasty. Každopádně 4 do plusu, to je číslo, se kterým dokážu zahájit rok 2020 s čistým svědomím, že i letos to bude nakonec všechno jen v mínusu.

(Jako bonus si můžete prohlédnout moji novou a netradičně červenou podlahu.)






BioAroma odličovací olej

Tento olej jsem dostala od Meduňky. Asi to bylo tak nějak na moji výzvu/dotaz, že bych si chtěla pořídit nový odličovací olej, přírodní, spíš bez emulgátorů, hlavně aby to bylo příjemné a tak. A tohle bylo přesně takové. Voňavé, příjemné na pleti, přitom to nebylo až moc hutné, aby to nešlo nanášet, jako ten poslední přírodní odličovací olej. Ale zároveň to bylo dostatečně hutné, aby to bylo na pleti cítit i po smytí. Odlíčilo to bez problémů všechno, i když je teda pravda, že já poslední dva měsíce tomu malování moc nedám. Tohle bylo každopádně fakt fajn. (IG recenze)


REN Clearcalm 3 Clarifying Clay Cleanser

Tenhle produkt jsem už zmínila na instagramu. Jako on není špatný. A věřím tomu, že nějakému typu pleti bude toto maximálně vyhovovat. Ono to myje asi bez problémů, nepění, řekla bych, že i ta hlína v tom bude, dobře se to nanáší. Jen to myje na můj vkus o chloupek míň, než bych ráda. Na večer je to podle mě málo, na ráno fajn, ale stejně jsem měla pocit, že si toho musím dávat víc a víc. Díky tomu jsem celé 50 ml balení spotřebovala tak za měsíc, což je pro mě a čisticí gel extrémně rychle, 100 ml mi většinou vydrží déle než půl roku. A nechci to nějak dramatizovat, tento čistič určitě není nic špatného, jen pro mě to asi nebude a znovu ho nepotřebuji.


Soraya Awokado tělové máslo

Tohle tělové máslo jsem si dovezla z dovolené v Polsku a musím říct, že bylo fakt fajn. Dokonce jsem si ho poslední tak tři měsíce spíš šetřila, jinak by bylo spotřebované klidně už někdy na podzim. Konzistence nebyla nějak hutná, dobře se mazalo a rychle se vsakovalo. Ale zároveň bylo poznat, že jsem se namazala a měla jsem to fakt ráda. Hezky to i vonělo. Složení není úplně čisté a kytičkové, ale je to na bázi glycerinu a bambuckého, avokádového oleje je tam teda malinko, někde kolem pár procent ve složení, ale asi mi to nevadilo. Jasně nebudu po tom nějak smutnit, stejnou práci mi odvede i alverde, ale tohle byla příjemná změna. Klidně bych si koupila znovu, stálo to jen pár zlotůvek.


3 komentáře:

  1. Ta podlaha, to je barva lodních kýlů námořních lodí! Apo tom olrji se mi asi bude stýskat, když už to teda asi přestali dělat :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. si mě odhalila. žiju na lodi. no je taková netradiční ta barva, ale kdo jsem já, abych soudila podlahu.

      Vymazat
  2. nejlepší jsou koule Guerlain ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...