sobota 23. května 2020

Péče o pleť teď na konci korokvětna

Taky jste v koronténě totálně zlenivěli a skoro na sebe nic nemažete, pak to ani nemalujete a večer nějak extrémně neodličujete a nemyjete, protože vlastně ani není co odličovat. Nebo jenom já?

Ale už před pár týdny jsem šla do sebe a rozhodla se, že takto to už dál nejde, že bych se mohla alespoň fakt odličovat a večer pořádně umývat, když už s tím mazáním jsem dost na štíru. Teď se tak pomalu vracím k jakž takž nějaké péči o pleť. Dokonce jsou i dny, kdy se normálně namaluji, tento týden jsem i rtěnku měla. A za dva týdny bych prý měla mít i nějakou tu osobní schůzku... asi je na čase začít ze sebe zase pravidelně dělat člověka. Tak si pojďme rychle proletět některé produkty.

Oskia Renaissance Cleansing Gel je taková kontroverzní záležitost, teda pro mě. Já ho totiž fakt nemám ráda. Nechává mi povlak, nemám pocit, že jsem se myla, když ho použiji moc, tak mi zalepí oči. Fakt to nemám ráda. Toleruji ho v koupelně jen proto, že hezky voní, a taky proto, že jsem tahle malá balení dostala zadarmo. Přitom ale pokaždé, když se o svém diskomfortu s touto Oskiou zmíním, tak se vždycky ozve někdo, kdo to miluje a nedokáže bez toho žít. Tak si to nějak přeberte.

Goodal céčkovou sadu používám asi dva týdny, už kdysi jsem to sérum měla a ono není špatné. Není úplně silné, ale vyhovovalo mi, že hodně hydratuje a i céčkové účinky jsem viděla. Tento týden jsem tedy do koupelny jako céčko nastěhovala Geek&Gorgeous (až po nafocení těchto fotek), od kterého si slibuji toho céčkování o dost víc. Ale tuhle Green Tangerine řadu mám ráda, nově zkouším sérum i s krémem a i ten mi zatím přijde fajn.

Opalovací kapky od Oskia jsou fakt zvláštní, používám je tak druhý týden. A ty kapičky mají jen dvě polohy. Používám je každý den a vůbec nic to nedělá. Neflekatím, ale ani nejsem opálená, prostě nic. To je první poloha. Pak tak nějak nadejde třetí den večer. A to naskočí poloha dvě: jsem hnusná oranžová, jak vysolárkovaná královna. Ale dobrou zprávou je, že stále neflekatím. Pak den vynechám a najednou to zase nic nedělá a opálená taky nejsem. Tak mažu zase každý den, až nadejde ten třetí den, kdy vypadám zase hnusně. Zkusím to teď používat třeba jen každý druhý den a uvidíme, kam se dostanu.

Kiko Solar Protect Glow je obyčejný opalovací krém, má hutnější konzistenci, což je asi dáno tím, že by měl být antiaging. Ale je příjemný, jak je už docela teplo, tak začíná tedy být až moc hutný, ale ke konci zimy i na jaře byl fajn. Dobře na něj šel makeup a pro sušší pleť (nebo teda tu starší pleť) to bylo ideální. Nechci tím říkat, že by to byl nějaký must-have, ale pokud na Kiko občas nakupujete, tak bývá koncem léta ve slevě za fajn peníze. Na vyzkoušení nebo jen tak, že potřebujete něco doma nového, s tímto to špatné nebylo.

Noili Bakuchiol Oil Serum je prostě obyčejný normální spíš dost podprůměrný olej. Jako dobrý, asi nějaký bakuchiol ještě zkusím, ale retinolové účinky to nemá. Ale nevadí, jako olej může být dobrý až výjimečný, i když není ala retinol. To by ale se musel někdo zamyslet nad složením a postavit ho i na jiném nápadu než bakuchiol v neurazí nenadchne základu. Vlastně nevím, co od toho čekat, než nějaký ten základní námaz, protože jinak v tom složení není nic. A jakmile ta jediná rádoby účinná složka nefachčí, tak dost těžko z obyčejného skvalanu vykřesat jakési ty zázraky. Ale  jako pozitivní bych ráda hodnotila fakt, že skvalanové oleje mi většinou lepí a tento nelepí. Stačí to na ospravedlnění té vysoké ceny (58 €) za jednu lahvičku? Bohužel ne.

Weleda Skin Food Light je fajn. Jako mi vyhovovala i ta originální varianta, na noc mi to přišlo v pohodě. Tuhle light verzi jsem původně kupovala pro někoho jiného, ale nakonec si zelené tubičky v koupelně nikdo nevšímal, tak jsem ji adoptovala. Občas ji mažu i ráno, i když to bylo spíš v únoru, teď by to na mně možná bylo v kombinaci s hutnějším Kiko opalovacím krémem až moc. Ale na noc je to pořád fajn. Konzistence je trošku hutnější, ale ne tak moc mastná jako original Skin Food.





4 komentáře:

  1. Tak ja uz funguju (pracovne i kosmeticky :)) jako predtim, ale jediny, na co jsem behem karanteny dlabala, byl make-up. Naopak napr. masky me bavily, byl cas i chut (a vlastne i nutnost :)) se trochu rozmazlit. Konecne jsem zkusila Oskii Renaissance, ale asi nejsem cilovka (je na me moc tezka a malo ucinna). Zaujala me Weleda Light, pro me novinka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yvone prominte mi ale zda te semi povedoma, nemela jste taky blog? 😉

      Vymazat
    2. Ano, mate vybornou pamet, uz je to pekne dlouho :). Chtela bych znovu zacit, ale potrebovala bych vic casu a hlavne energie... Kazdopadne motivaci mam :D

      Vymazat
    3. Jeee, já jsem tě taky moc ráda sledovala, a pak jsi zmizela, a nikdo nic nevěděl!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...