středa 19. srpna 2020

Spotřebováno: Philip B, Badger Balm a Kneipp

Hodně mě teď baví nakupovat na iHerb. V poslední době mě to baví fakt extrémně. Až to hezké není. Takže moje nákupy jsou vlastně jen z iHerbu. Tedy všechno z iHerbu, jen tři miniaturky z hotelu v Mikulově. No a to je všechno. Dobře mi jde hlavně nakupování platýnkových masek, dobře se s nimi totiž snižuje poštovné. A tak je koupím a kupím a v červenci jsem jich koupila až 17, přitom jsem jich dokázala za měsíc spotřebovat jen 4, nějak mi ty počty nesouhlasí, dává mi to 13 platýnek do kupení. K tomu 12 plných kusů nakoupeno a 16 spotřebováno. Takže celkem plus 9 kusů.



Philip B šampon a kondicionér byly vzorky snad z dávné edice Ladyboxu. Schovávala jsem si je doma na cestování, což teda jsem je pár let nepotřebovala, protože když si najednou myjete vlasy jednou týdně, tak si je umyjete před kdejakou cestou a prostě si s tím vystačíte a šampon s sebou nepotřebujete. Ale jela jsem tuhle do Prahy na celý týden a nechtěla tam ke konci chodit jak mařka z regionu... A musím tedy říct, že to vůbec není špatná vlasovka. Se mi po ní vlasy mastily snad ještě o kousek míň. Navíc jsem je měla fakt hebké a hezké, taky to dobře vonělo. No nestěžovala jsem si. Ale tolik peněz za plné balení bych asi zrovna teď nedala, když jsem nakoupila kopec jiné vlasovky jinde.

Badger Balm For Hardworking Hands jsem doma taky měla pár let. Furt jsem čekala, že se to nakonec zkazí, občas jsem to použila a najednou koukám, že jsem vlastně na konci. Kromě tohoto jsem měla doma od Badgeru ještě ten Cuticle Care, který byl asi o kousek lepší, byl podle mě méně olejový a lépe k nehtům a kůžičce přilnul. Taky mám doma někde velký dětský Night-Night, který je hodně olejový a děti do něj sice vykutaly díru, ale jinak ho moc nepoužívají. Tento na ruce je pak někde mezi. Lehce balzámový, ale stále dost olejový. Používala jsem ho na kůžičku kolem nehtů, to hlavně, občas i na pusu nebo na bolístky, a jako jo, docela sloužil. Ale ten speciální na kůžičku je na kůžičky přece jenom lepší.

Kneipp balzám na rty Černý bez byl fajn. Příjemně voněl, ale nic extra výrazného, jen tak nevtíravě a hezky. O rty pečoval taky dobře, neměla jsem pocit, že bych se měla víc mazat, stačilo jen párkrát za den a balzám na rtech vydržel. Na noc mi vyhovuje spíš hutnější Nuxe, ale na den takhle přes jaro a léto byl tento fajn. Dokonce ho rády používaly i moje děti. Příště si asi zkusím koupit ten vanilkový.


Nojo, dneska to bylo docela krátké, ale já toho asi víc nemám...

3 komentáře:

  1. balzam na rty zrovna jdu koupit, děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani o jednom produkte som ešte nepočula. ďakujem že si mi otvorila obzory :)

    ČO OBSAHUJE MOJA TAŠKA DO PÔRODNICE?

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Advanced Clinicals céčko jsem měla taky. Na ráno na ranní rychlovku pod makeup dobrý, rychle se vstřebává, ale zázračný účinky to nemá (porovnávám Wishtrend). Je to takový přijemný ranní pomazání :) Řekla bych, že ten retinol ze stejný řady byl lepší, i když jsem měla pocit, že trošku stahuje. K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...