neděle 25. října 2020

Péče o pleť v říjnu

Už zase jsme se delší dobu nepotkali. Nojo, co už, ten život tak nějak dost plyne mimo tento blog. Nějaký ten příspěvek o péči o pleť se tady navíc objevil v květnu, to je skoro před půl rokem. No a jak už to tak bývá, tak ze všech těch květnových produktů mi vlastně v koupelně zbyl jen jeden jediný: Bravura AHA. Pořád ho používám, v létě jsem si od něj dala pauzu a teď mi tam zbylo asi na dva prsty, uvidíme, jak dlouho mi vydrží. Každopádně AHA teď nepoužívám každý den, spíš jen tak dvakrát týdně, mám totiž nové BHA, tak jsem vám vyfotila jen to. A jaké jsou další produkty, co by stály za zmínku?

Ranní čistění řeším ve vzorcích, co kde doma najdu. Caudalie gel mi přijde dost jemný a znovu bych si ho nepořídila. Co mě ale právě hodně baví je bělicí varianta Hada Labo tonika. Je to docela tekutější verze hyaluronu, to mi asi vyhovuje. A navíc mi přijde, že to fakt sjednocuje pigmentové skvrny. Ono teda je nutno říct, že už měsíc jsem nebyla pořádně na sluníčku a že takhle na podzim mi ty letní pigmentové skvrny vždycky mizí, ale přijde mi, že Hada Labo to dost podporuje a je to letos nějaké rychlejší.

Céčko mám momentálně od Advanced Clinical, je hodně základní, céčkuje jen tak minimálně, ale už to spotřebuji, ničím mě neirituje. Místo peptidového tonika jsem se vrátila k peptidům v séru, konkrétně Argireline od Ordinary, je to moje nejoblíbenější peptidové tonikum od nich, občas se tomu přezdívá botox a podle mě, přesně tak nějak to funguje. Oční krém SebaMed jsem kupovala spíš jen tak omylem, že jsem něco potřebovala, ale ničím mi nevadí, prostě namaže.

Ráno tam pak ještě máme krém od REN, což je vzorek, co jsem dostala jako GWP k nákupu. Vzorek je dost štědrý (15 ml) a není úplně pro moji pleť, protože je spíše pro citlivější pleť, která nejspíš z toho všeho slibovaného uklidnění a posílení dostane nejvíc. Ale musím uznat, že ten krém je neskutečně příjemný na pleti, okamžitě se vsakuje, nechává pleť za sebou tak jako spokojenou. Vzorek dopotřebuji ráda. A jako opalovací krém dodělávám tuto modrou Neutrogenu, jak na mě byla v létě moc těžká, tak teď si ji mažu fakt ráda a nemám k tomu žádné námitky.


Večer pak často používám i věci z rána, třeba peptidy Argireline, stejně tak i céčko a oční krém dávám ty samé co ráno. Takže rychle projedeme jen, co je večer nově. Otevřela jsem si odličovač Oskia Perfect Cleanser. A jo štve mě, že to nejde moc z tuby, ale jinak to mám fakt ráda. Hutnější, stahuji to ručníčkem, odlíčí to bez problémů, neskutečně příjemné na pleti a taky mi to dost voní. Přála bych si, aby to Oskia přebalila do obyčejné piksly, ale jinak proti tomu zatím nemám námitek. Což v mém případě je u Oskia skoro pochvala.

Propadla jsem zase kouzlu čisticích pudrů a za posledních pár měsíců jsem jich pár nakoupila. Jako první jsem se rozhodla vyzkoušet tento od Clarins. On je určený spíš pro mladší pleť, měl by být spíš peelingový a asi nejspíš nepříliš vhodný pro každodenní použití. Stejně ho používám každý den, peeling cítím jen jemný a nijak mi to pleť nevysušuje ani nedráždí. Ale já ji mám docela odolnou, takže to bude asi tím.

BHA mám nové od Cosrx, myslím, že je to jejich letošní novinka, alespoň já to viděla poprvé a hned to koupila. Určitě je to pro mě to lepší z jejich kyselin. jako salicyl funguje fajn, jen mi trošku rozčiluje, že se to má před použitím protřepat. A to dost zapomínám, nevím, čemu to přesně škodí, protože nejsou vidět v lahvičce dvě složky, co by bylo třeba třepat...

Pak už dávám nějaké to céčko, peptidy (stejné jako ráno) a můj zatím poslední pokus s bakuchiolem Acure. Tento je příjemný, ale retinol to není, co už. Míchám ho se základním hyaluronem od Deciemu a pak na to dávám modrý uklidňující olej taky Acure, který taky asi není úplně pro mou pleť, protože není citlivá, ale tak znáte to, člověk se dočte, že ta modrá v kosmetice a že to blue tansy v oleji kdesi cosi, a najednou kouká, že to má doma. Po oleji většinou dávám krém, ale tento týden mi došel a ještě jsem si nevybrala, co si nastěhuji do koupelny. Takže tento týden končím olejem a možná i ten příští týden, to dokud se nedokopu si v šuplíku ze zásob vybrat něco jako noční krém.



4 komentáře:

  1. Dobrý den, jaký je prosím ten Deciem hyaluron? Pořád na něj koukám a nevím, jestli na obličej bude OK. V popisu mají, že na tělo. Díky, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo vím, že to mají značené jako na tělo. ale přečetla jsem si složení a řekla si, že tohle si klidně dám i na obličej. a po půl roce používání si pořád myslím, že to je v pohodě i na obličej. prostě základní hyaluronový gel.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď. Všechny recenze byly k používání na tělo, mám citlivou pleť, tak u věcí hodně váhám....

      Vymazat
    3. tak mně to ničím nevadí, ale nemám citlivou pleť. takže maximálně můžu doporučit se zamyslet nad složením, jestli tam není něco, co by zrovna tobě vadilo.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...