středa 18. listopadu 2020

Spotřebováno: Caudalie, Neal’s Yard Remedies, Algenist, Nature Box a Plantifique

Myslím, že můžeme klidně přiznat, že moje minimalistické nakupování vzalo za své. Jak jsem to minulý rok hlídala, jak jsem to dokázala víceméně ohlídat v první polovině roku letošního... no je to pryč. První náznak toho, jak moc je můj nákupní minimalismus pryč, nastal, když jsem zjistila, že jsem těhotná a najednou jsem potřebovala nakoupit všechno to těhotenské a pro kojící oblečení. Jako uznávám, že jsem se i tam držela zkrátka, koupila jsem si jen jedny šaty pro těhotné (a ty mi fakt asi třikrát zachránily čest, když jsem potřebovala být reprezentativně oblečená a zároveň jsem byla až moc velká na mou běžnou garderobu). Pak jsem si koupila asi 8 tílek pro kojení, to je možná trošku nadbytečné, ale nevadí, to nosím pořád, vlastně jiné spodní prádlo nenosím. A pak už to bylo jen tričko skin-to-skin, to jsem ještě nezkoušela s děckem, takže nákup asi nic moc. Jo a ještě jedny stahovací legíny, co je strašně těžké se do nich právě teď po porodu nasoukat. Ale dost o oblečení,  tam mi to ujelo trošku, ale stále mírně pod kontrolou. Ale v kosmetice mi to ujíždí strašně. Už několik měsíců za sebou. A to máme před sebou ještě Black Friday.

V srpnu jsem tak nakoupila celkem 86 kusů různé kosmetiky, k tomu 11 vzorků a taky 24 platýnkových masek, protože asi vlastně nevím proč. Ve spotřebě dost pokulhávám, tak jsem dala jsem 20 kusů, 5 platýnek a 4 vzorky. Prostě začíná se mi to doma dost hromadit a to bude ještě ten černý pátek nákupů svátek a já nevím, jak to svoje nakupování zastavit. Ale nevadí, trošku se uklidňuji tím, že nakupuji pod vlivem vzpomínek, kdy jsem se na předchozím rodičáku dostala vlastně na hranici chudoby a dost dlouho jsem si pak nemohla koupit ani tričko ve výprodeji. Tak nějak podvědomě čekám, že to tentokrát bude stejně, ale ono to samozřejmě stejně nebude, zas tak blbá nejsem, takže doufám, že to brzy dojde i mému podvědomí a přestane nakupovat do zásoby, dokud to jde. Protože já už pomalu nemám tohle záchvatové a podvědomé nakupování kam dávat.

Každopádně, co všechno jsem kupila. Nějakou tu vlasovou péči, mastné mazání, české hyalurony a peptidy, limitky alverde i guerlainských kulí, iHerb a taky eBay, REN a dárky k narozeninám a je toho hodně, fotek ještě víc.











Tak teď ke spotřebovanému. Nic moc zajímavého, i když našel by se tam jeden zajímavý tip na drogérii. A jinak nic až tak nutného.

Caudalie Resveratrol Lift Night Infusion Cream byl na moji pleť docela těžký, na noc mi to nevadilo, vlastně mi v posledních letech takové těžší textury spíš vyhovují. Ale když bylo teplo, tak jsem se raději nemazala, protože mi pak přišlo, že se pod krémem až potím. Což ale mohlo být i tím, že krém dávám jako poslední, na vrstvy dvou toniků, většinou dvou sér a dvou olejů. Účinky by měl mít krém protistárnoucí a protivráskové, tak to jsem si úplně nevšimla. Ale krém jsem používala vlastně docela ráda, znovu ho rozhodně potřebovat nebudu, ale to jedno balení nebylo špatné.

Neal’s Yard Remedies Wild Rose Beauty Balm je prostě hutný mastný balzám. Jako noční balzám mi to nevyhovovalo. Hodně mastné, až olejové. A vůbec se mi to nechtělo vsáknout. Uznávám, že balzám mi neucpával póry a nedělal mi na pleti žádnou neplechu. Na druhou stranu mi ale nepřinášel vůbec nic, prostě to bylo dost mastné a dost zbytečné další mazání na noc. Nakonec jsem ho asi po třetině přestala používat, nebavilo mě to, spíš mě to až otravovalo. Zbytkem jsem se potom odličovala, odličuje to fajn, jen potřebujete hadřík a je to hodně mastné odličování. Což mě zase nevadí, často tohle mastné odličování skoro až vyhledávám, takže vlastně jsem byla nakonec spokojená. Ale že bych to potřebovala znovu, tak to asi spíš ne.

Algenist Alguronic Acid + Collagen byla noční maska a za mě to bylo hodně příjemné. Nevím, jak účinky, přece jenom to byl jen malý pytlíček, který mi vydržel snad na pět mazání. Ale hodně mi vyhovovala konzistence, vazká, hutná, ale ne mastná. Jakoby fakt seděla na pleti, ale nevadilo mi to, jak u některých spacích masek z asijské kosmetiky. Tohle hodně připomínalo obyčejný krém, ale mělo to o stupeň lepší účinek, jak kdyby se tím podporoval účinek kosmetiky namazané pod tím.



Nature Box Conditioner (avocado) byl fajn kondicionér. Vlastně jsem ho sem dala jen proto, že bych vám chtěla říct, že tahle značka má dost fajn šampony a kondicionéry z drogérie. Některé řady jsou docela hutné a olejové, moje děti je už nemůžou používat, protože to mastí jejich pubertální vlasy. Takže tu červenou a fialovou řadu jsem nakonec dopotřebovala já a musím říct, že mi to vyhovovalo. Stejně tak i ty kondicionéry, ty mám tedy vyzkoušené jen dva: zelený a červený, ale nemastí mi vlasy, přitom ale účinek je vidět. Jako jo, když vezmu, že cena je kolem stovky za lahvičku a že je to přírodní kosmetika, tak za mě mi to přijde jako super.

Plantifique Fresh Peach Foot Peel Mask slupovala fakt hezky. Účinek se dostavil asi do týdne a slupovalo se to v docela velkých kusech, jako byla jsem celkem spokojená, efekt byl vidět. Což některé ty masky na nohy viditelné efekty nemají ani omylem. Jinak kupovala jsem na amazonu, cena byla přijatelná, nějak 12 asi liber za dvojpack. A jo přihodila jsem to tak nějak navíc k objednávce knížek, ale klidně bych si to koupila znovu, kdybych si tam kupovala další knížky.


3 komentáře:

  1. Jediný produkt ktorý mi je ako tak známi, je nature box a od nich som skúšala kokosový šampón a bol veľmi dobrý.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. ou, asi bych si měla udělat těhotenský test, protože mám naprosto stejný příznaky :D
    Na jaře jsem jela na vlně spotřeby, že konečně uvolním místo v mých kosmetických zásobách, ale po prázdninách to jde se mnou nějak z kopce. Nedělá mi problém objednat 3 balíky z iherbu za jeden týden, protože maj akci na zajímavou značku nebo něco. Pak mi došel čistící gel, tak už jich mám radši 5 v zásobě, protože co kdyby. Pak už se pomalu rozjíždí ebay, takže to je sem tam taky objednávka. No a na konec jsem to zakončila objednávkou na Deciemu, protože měli tu velkou slevu, žejo. Takže ty všechny séra a mazání už se mi nikam nevejdou a mazat si to budu asi i na pr*el, abych to spotřebovala v horizontu příštích pěti let.
    Mimochodem na tonika od Hada Labo si brousím zuby už pěkně dlouho, ale zatím se držím, až spotřebuju Dear Klairs (který je snad nekonečný).
    Jinak gratuluju k mimču a přeju hodně zdraví :)
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no když si zavzpomínám, tak i moje první těhotenství jsem nakupovala jako divá. možná to je jeden z příznaků... a jinak přesně, i já si nakoupím za dva dny na iHerbu tři balíčky, taky jsem koupila asi pět odličovačů v jednom měsíci a pět čisticích pudrů. a na deciem jsem taky už objednala...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...