středa 21. dubna 2021

Spotřebováno: Sunday Riley, Lush a taky The Body Shop

Koukám na ty fotky, jsou někdy ze začátku března... a tenkrát asi svítilo víc sluníčka než teď za celý duben. Nebo teda včera dopoledne i v pozdní odpoledne u nás trošku vysvitlo, ale jinak je ten duben jedna velká šedivá deka zatím. Jaro, jaro, kdepak jsi?

Každopádně toto je spotřebované a nakoupené z února. Stále se mě drží předsevzetí, že nebudu letos moc nakupovat. Díky čemuž jsem fakt moc nenakupovala, jen čtyři kusy. Z toho jsem odlakovač potřebovala, i když si nelakuji nehty, tak se mi odlakovač pořád ztrácí před očima. (Prostě si ty děti nepořizujte, já vám to říkám pořád.) Pak jsem si koupila jednu hyaluronku, protože měsíc, kdy si nekoupím hyaluron, je nejspíš ztracený měsíc. A když jsem zjistila, že tuto modrou Hada Labo mají i ve verzi premium, tak jsem ji hned musela mít. No a dva balzámy na rty, protože jeden je limitka a druhý byl v dm s bonusovými body.

Spotřebovala jsem pak 19 kusů a 2 platýnkové masky. Ale ta platýnka bych mohla spotřebovávat o dost rychleji, pořád jich mám doma nahromaděných hromadu a večer na ně už nemám sílu. (Však to říkám, nepořizujte si děti a už vůbec ne v pokročilém věku, kdy byste si mohly jen tak dávat platýnka a nemusely vstávat v pět ráno, takže byste nebyly v osm večer tak vyřízené.)


Dillydelight Real Egging Pack byl vesele hravý. V balení to fakt vypadalo jako rozkrojené vajíčko. Průhledný gel a v něm sytě žlutý střed. To se mělo smíchat a pak dávat večer jako spací maska. Musím uznat, že na pleti to bylo hodně příjemné, nelepilo to, jak mívají tyhle masky na spaní ve zvyku, místo toho se to celkem v pohodě vstřebalo a nenechala jsem toho polovinu obtisknutou v polštáři. Tak celkově to nebylo špatné. Sice mi přišlo, že úplně nevidím na pleti nějak echt změnu, ale na druhou stranu hydratovalo to v pohodě a nedělalo to neplechu.

Sunday Riley Good Genes jsem měla už kdysi a tenkrát mi přišlo toto sérum hodně agresivní a vysušující. Což je trošku paradox, protože tentokrát jsem asi úplně neviděla změnu. Sérum jsem používala místo večerního AHA tonika, většinou každý večer, ale občas jsem vynechala. A bohužel tedy musím konstatovat, že ani tentokrát na druhý pokus jsem se nestala fanouškem. Přišlo mi to totiž dost zbytečné, pleť jsem měla o dost jemnější při použití AHA tonika, kdežto toto sérum mi přišlo hodně slabé. A možná mě i trošku vysušovalo, měla jsem mírně napnutou pleť. Což ale mohlo být i vinou zimy a mrazů v té době... těžko odhadnout. Každopádně toto je hodně drahá záležitost a za mě zbytečná.

Huxley Secret of Sahara Cream Anti-gravity byl hodně ale opravdu hodně hutný krém. Vlastně to byl takový skoro až balzám, ale bez mastnoty, bylo to jen opravdu hodně hutné a na obličeji to hodně výrazně sedělo. Trvalo tomu fakt pár delších okamžiků, než se krém vstřebal. Ale nebylo to až tak negativní, mně se ten hutný pocit možná skoro až líbil. Krém mi přišel ideální do zimy a na večer a do toho letošního mrazivého počasí. Jo a hezky voněl, připomínalo mi to šeříky. A šeříky já ráda.

Lush Don’t Look At Me čerstvá pleťová maska byla asi fajn. Hezky pozitivní modrá barva, konzistence byla zrníčková, takže maska při smývání i jemně peelingovala. Účinky byly spíše menší, asi bych si tuto masku sama znovu nekoupila, přece jenom u Lush mají Mask of Magnaminty, která mi přijde o dost lepší než tato šmoulí. Ale bylo to příjemné zpestření a barva je opravdu hezky modrá.

The Body Shop Almond Hand&Nail Overnight Manicure Butter byl hodně příjemný krém. Máslo je hutnější, ale používala jsem ho i normálně během dne. Sice trvá trošku déle, než se vstřebá, není to úplně ten hebký a jemný gelík na ruce, co hned po namazání zmizí. Tohle je hutnější, ale hlavně výživnější, bylo to jak pohlazení a okamžitá vzpruha pro suché ruce. Klidně bych si tento krém koupila znovu.



0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...