čtvrtek 6. května 2021

The Face Shop platýnkové masky The Solution

* koupené na iHerb

The Face Shop platýnkové masky jsou dvoudolarové sheet, které na iHerbu hezky snižovaly poštovné. Od té doby se teda změnil systém počítání poštovného, takže nevím, jak je to teď, ale loni a předloni, to docela hezky poštovné redukovalo, navíc to stálo jen dva dolary... no nastřádala jsem si jich během svého iHerbového nakupování fakt hodně.

Nejsem si úplně jistá, že tyto masky za střádání stojí. Jsou takové víceméně průměrné. Jako jo, některé jsou lepší (pro mě ceramidová a propolisová), ale ta čistě hydratační je spíš podprůměr a podle mě najdete jinde lepší. Samotné platýnko je ale spíš nadprůměrné. Masky slibují na obalu air-feel, což uznávám, že to platýnko je hodně tenké, hodně lehké a na pleti skoro není cítit. Fakt příjemné to je.

A teď už teda krátce k jednotlivým druhům. Jako stoprocentně bych tyto masky nedoporučila, ale zase ani neřeknu, nekupujte to, nestojí to za to. Výkon víceméně odpovídá těm dvěma dolarům ceny a třeba ceramidovou i propolisovou jsem používala ráda, navíc kvalita samotného platýnka je hodně příjemná.

Ceramide = výživná: Přišla mi nejjemnější a nejvláčnější konzistencí. Efektem se tedy nějak nelišila od propolisové varianty, ale tahle ceramidová mi vyhovovala asi o kousek víc a měla jsem ji nejraději. Jinak konzistence je mléčná, krémová, není hutná ani lepivá, jen tak sametově mléčná. Pleť je po použití jemná, má sjednocený tón a vypadá spokojeně.

Collagen = tvarující: Má krémově gelovou texturu, je sice mléčně bílá a krémová, ale zároveň je v konzistenci velký podíl hyaluronového gelu. Maska mi byla na obličeji hodně příjemná, rozhodně víc než třeba ta hyaluronová varianta. Jen teda na pleti jsem moc účinky neviděla. Člověk čeká, že bude vypadat o deset let mladší... a ono nic.

Hyaluronic = hydratační: Tato varianta je klasicky průhledně gelová, i když ten gel je na první dotek docela hustý, což tak nějak říká, že to bude výživnější zážitek. Bohužel jsem ale konzistenci cítila, je spíš hutnější, na pleti mi přišla těžká a lepivá. Maska určitě hydratuje, ale nic tak výjimečného, aby to omluvilo lepivost.

Propolis = pečující: Má stejně krémově bílou, mléčnou, ale stále dost gelovou konzistenci. Přišla mi celkem řídká a dost tekutá. Na pleti nelepí, moje pleť to okamžitě vstřebala a jak kdybych ani masku neměla.  Zároveň mi ale pleť přišla spokojená, jak namazaná a sjednocená lehkým tintem.



0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...