pondělí 5. července 2021

Jayjun Cosmetic platýnkové masky s medem (#jevtomMED)

* koupené na iHerb

Tyhle platýnkové masky jsou dost jiné od jiných platýnkových masek. A to v dobrém i špatném slova smyslu. Asi nejdřív vezmeme ty dobré smysly.

Co zaujme hned na první pohled, je to, že každá jedna varianta masky má tekutinu v masce zabarvenou podle své barvy. A s touto barvou je spojené i ovoce a zelenina a jiné látky, které by měly být v masce. Takže červený med je červený asi po jablku, jahodách a rajčeti. Zelený med je zelený asi po čaji, avokádu a špenátu. Fialový med je zase fialový po švestce a fíku. Je to takové hravé a hezky barevné.

Každá maska navíc hezky voní po přísadách. Alespoň dokážu identifikovat ve vůni vždy nějaké to ovoce nebo zeleninu. V červené variantě tak cítím jablko. V té zelené cítím trošku avokáda a štiplavost kiwi.  A ve fialové cítím ze všeho nejvíc hrozny (konkrétně teda limonádu Vinea), což je ale asi fail mysli, protože zrovna červené hrozny tam nejsou, takže se mi asi spojilo někde něco, ale nikdo mi to nevyvrátí, že tam hrozny cítím.

Další zvláštností je konzistence masek. Všechny tři jsou opravdu až extrémně vodové a tekuté. Pro mě neexistovalo, že bych si dala plně nacucanou masku na obličej, pak to teklo všude a pořád a znovu všude a znovu jsem to utřela a znovu mi to po krku teklo dolů. Masky jsem si musela vymačkávat. Ovšem musím uznat, že na to, jak moc je tahle konzistence vodová, je docela výživná a něco dělá. Hlavně po fialové variantě jsem měla pocit, že jsem možná namazaná až moc. Takže jo, maska působí jako lehká a jen tak na hraní, ale svoji práci odvede a rozhodně se nefláká.

Teď ty negativní smysly. Hlavně tedy jeden. Masky jsem složené tak dobře, že jsem prostě nebyla schopná je rozbalit na první pokus. Vůbec jsem nedokázala říct, kde je sklad a odkud mám masku rozbalovat. Občas jsem ji i natrhla a jindy jsem to zkoumala pár minut, než mi došlo, kde to tedy jako začíná a kde to končí. Samotné platýnko je pak víceméně standardní, pasuje mi tak plus mínus, přes nos mi tam kousek chybí, na bradě zase kousek přebývá. To už se stává.

Pokud jde o jednotlivé masky, takže všechny jsou medové a prý orosené. Jako čeština bohužel nemá asi výraz pro dew pleť, možná jako šťavnatá a mokrá, takže vlhce šťavnatá... no nebudu se do těchto obrozeneckých novotvarů raději pouštět. A vystačíme si s tím, že by pleť měla být po použití dew. A ona asi je. Jak je konzistence hodně vodová, tak část toho zůstane na pleti a ta vypadá ranně a svěže. Všechny masky mají ve složení nějaké ty medy, propolisy, proto jsou asi medové, navíc je tam niacinamide, avokádový olej a pak extrakty z ovoce a zeleniny dané barvou. Nedokázala jsem ovšem v účincích nebo v konzistenci mezi barevnými variantami poznat rozdíl, všechny mi ve výsledku přišly stejné.


Celkově bych ale ty masky hodnotila fakt kladně. Ona příliš tekutá konzistence tak nějak víceméně klamala tělem, protože masky jsou opravdu dost výživné, občas jsem si přišla až ulepeně, ani ne tak ze špatné konzistence, spíš z toho, že jsem na pleť dala opravdu velkou nálož, protože platýnka jsou opravdu hodně napuštěná.

Pokud jde o účinky, tak pleť byla odpočinutější, ráno pak regenerovanější a hezčí, to zase jo. Prostě takový ten generický účinek platýnkové masky. Asi nedokáži říct, že toto si kupte, je to výjimečné a nic lepšího nikde nenajdete. Spíš jen tak říkám, když budete chtít použít platýnkovou masku, tak si klidně kupte tohle, svoji práci to odvede a nestojí to moc. Myslím si, že cena na iHerb byla dva dolary. 

A na druhou stranu je nutné taky říct, že toto si nekupujte, pokud vám vadí příliš vůně, protože masky jsou opravdu hodně voňavé a podezírám je, že to nebude jen vůně přirozených extraktů. A taky si to nekupujte, když nemáte rádi příliš nacucané masky, protože tohle je fakt plné, a jak je to tekuté, tak to pak opravdu teče všude a je to maximálně otravné. Dobré ale je, že to můžete vymačkat a máte dostatek množství na ještě jednu masku zdarma.

2 komentáře:

  1. To je tak pěkný a přínosný blog. Mně se zdají plátýnkové masky obecně moc drahé, tak je příliš nepoužívám, ale jednou za čas si ráda udělám radost. Děkuji za tipy.
    A chci se zeptat, nechtěla byste natáčet na YouTube? Někdo jako Vy tam moc chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. yt pro mě není, navíc nemám čas ani na blog nebo ig, takže další kanál bych už vůbec nedala.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...