středa 11. srpna 2021

Spotřebováno: Zelens, Niod a Oskia

Konečně se mi podařilo se dostat do real time, aneb dáme si jednou měsíčně spotřebovaný článek a mezi tím i nějaké jiné články? (Neslibuj, co nesplníš!) Každopádně toto je spotřebováno a nakoupeno za červenec. Byla tam nějaká ta dovolená, takže jsem nakupovala místní kosmetiku v drogérii, taky na mě instagram pouštěl místní reklamy, takže jsem pak nakoupila i místní kosmetiku online. Taky jsem koupila něco málo v české drogérii a dokonce přišla ještě jedna objednávka z eBay. A tak nějak jsem skončila s nakoupenými 18 plnými a k tomu jsem dostala hromadu 8 vzorků. 








Spotřebovávalo se mi ovšem taky hezky, celkem 30 plných a 6 vzorků, ale nebylo toho moc zajímavého...

Zelens Z-22 Absolute Face Oil je dost drahý pleťový olej, ale já to nějak necítila. Hezky to vonělo, fakt hezky, ráda jsem si to na sebe každý večer mazala. Konzistence je taky ultra příjemná, olej je to spíš lehčí, hodně rychle se vstřebává. Pumpička toho dává docela málo, většinou si dávám oleje dvojnásobné množství, ale tady jsem se smířila s jednou pumpičkou, takže mi olej ubýval docela pomalu, což by vzhledem k ceně nevadilo. Co ale vzhledem k ceně vadilo, bylo to, že jsem si prostě nevšimla rozdílu. Já už ani nevím, jaký jsem měla olej před tím (tak blog říká, že Azélique peptidový), ale pamatuji si, že ten před tím nic nedělal. A tady tento olej mi taky nic nedělal. Jako jo bylo to příjemné, hezký zážitek, ale není to nic, bez čeho bych si nedokázala představit svou další existenci.

Niod Survival 30 je docela drahý "opalovací" krém. V uvozovkách proto, že se to snad ani jako opalovací krém netváří, naopak by to mělo být něco víc, antioxidanty, komplexní ochrana, prostě tohle není váš obyčejný opalovací krém za deset dolarů z eBay. Tohle je suprčupr sofistikovaná péče o pleť. No a pak si to na sebe poprvé namažete, čekáte malý zázrak... a místo toho se dočkáte silikonové bomby, která tak jako klouže po pleti. Já asi chápu, kde tento Niod sebral svoji pověst, mažete to na sebe s maximální lehkostí, všechno to hned klouže, prý to má ty antioxidanty a ty jsou teď hodně trendy. Jenomže já asi přesně tohle nechci, nechci tu kluzkost a lehkost silikonů, chápu, že se to hned nanese a pleť to vyhladí a zjemní... ale mně to pocitově vadí. Proto jsem spotřebovávala dost s nechutí, navíc to má nízké SPF, takže na pravidelné používání to pro mě není. Ale bylo to super jako podkladová báze pod makeup, bylo to vzhledově fajn i samotné, Niod má lehce tělovou barvu, nemá krycí efekt, ale určité zlepšení v tónu pleti tam je a po namazání prostě budete vypadat o kousek líp. Skvěle se to tak hodí i pro bezmakeupové dny, není to tónovací krém a nekryje to, ale zlepšuje to.

Oskia Nutri-Bronze bylo pro mě jedno velké příjemné překvapení. Já nemám s Oskií moc harmonický vztah, některé produkty jsou sice hodně super, ale jiné mi přijdou jen předražené a naprosto zbytečné. Tohle si ovšem dokážu představit, že bych to měla doma a zažili bychom spolu to nejlepší léto. Ono to totiž vypadá tak neskutečně krásně na pleti. Konzistence je pečující, něco takového by člověk čekal od Niodu, ale já to dostala až tady u Oskie. Neobsahuje to silikony, ale i tak to jemně vyhlazuje pleť a navíc dodává takový přirozený odlesk. Asi bych i věřila tomu, že tohle bude mít dlouhodobé pečující efekty a zvážím, jestli bych si přece jenom nekoupila plné balení. Co je pro mě bohužel trošku nepříjemné, je barva. Oskia sice tvrdí, že to je plně adaptabilní na každý tón pleti, ale na mě je to tmavé. Dokonce i teď uprostřed léta, kdy jsem mírně opálená, je to na mě o snítko tmavší, než bych chtěla. Jo a dělá to neskutečně krásný opálený odstín, takový ten sluncem políbený, stačí přidat červenou tvářenku a vypadá to tak krásně. Ale musela jsem být opatrná s množstvím, protože jinak jsem byla tmavší a bylo to vidět. Což znamená, že tento bronzer je pro mě použitelný tak maximálně měsíc až dva v roce a to ještě s limitem, že si musím dávat pozor, kolik si toho dávám. No přeberme si to, jestli si chci nebo nechci koupit plné balení. Asi nechci, ale kdyby dělali malé 10ml, nebo i jen vzoreček, tak klidně si to pořídím znovu.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...