středa 8. září 2021

Spotřebováno: Bioré, Jouer a Oskia

Jestli byl srpen něčím signifikantní, tak to bylo určitě tím, že jsem se začala znovu malovat. Jakože po roce a půl jsem se začala znovu malovat. Což jsem naznala, že řada mé dekorativky tuto pauzu nepřežilo, takže jsem začala nemilosrdně třídit. Jako nemilosrdně na mé poměry, dokážu si představit, že někdo radikálnější to hází do koše s o dost větší razancí než já. Ale na mě jsem k tomu přistoupila s odhodláním a povyhazovala jsem kde co. Jde mi to tedy dost pomalu, protože si potřebuji všechno zkusit a teprve potom to můžu vyhodit. A tvářenku prostě unosím jen jednu denně, navíc některé fakt drží i celý den, mrchy jedny. Ale snažím se a vyhazuji hlava nehlava. Rtěnky, tvářenky, nějaký ten makeup, oční stíny... jde to pomalu, ale jistě.

Moje srpnové nákupy se v podstatě omezily na samou drogérku. To byly nějaké ty limitky, kondicionér na vlasy jsem fakt dost nutně potřebovala, solný sprej už o něco méně, ale nějakou zvláštní okolností, hlavně proto, že se mi líbí balení, mi nakonec taky skončil doma. Jo a gel na obočí jsem potřebovala, ale příště tento Catrice vyhledávat nebudu, platýnkovou masku ani hyaluronové sérum jsem rozhodně nepotřebovala, ale tak co už se dá dělat. A jsem dost zvědavá, co se bude přesně u nás doma dělat s tím ashy blonde tonerem, ale výzvy se nelekneme ani nic. Taky jsme byli na výletě na eko farmě, tak jsem si koupila nějaká mýdla.




Celkem to bylo 15 nakoupených nových, 15 spotřebovaných starých, 7 vzorků a navíc jsem 23 kusů dekorativky vyhodila.

Bioré UV Aqua Rich Watery Essence SPF 50+ PA++++ byl fajn. Hodně lehký opalovací krém, co se hned vsákne. Výrazně voní po alkoholu, asi by to někomu i mohlo vadit, mně to ani nevadilo. Co mi ale občas vadilo, bylo, že mi tento opalovák nechával na pleti jak mastnou, lehce olejovou vrstvu. Hodně decentně, ale když jsem si třeba po půl hodině sáhla na obličej, i když se to nemá, tak jsem to cítila, a to by se nemělo snad ještě víc. Ale je to celkem minoritní připomínka a ten opalovací krém není špatný, na takové to bezmyšlenkové každodenní používání je hodně fajn.

Jouer tekutá rtěnka v odstínu Lychee se stala obětí třídění. Nebo ani ne, prostě jí došel dech. A přiznejme si, že na to měla plný nárok. Tohle byla totiž jedna z mých snad nejnošenějších rtěnek. Super neutrální odstín, ale neskutečně slušivý. Skvělá výdrž, bez mazání, bez vysušování, bez hrudkování. Prostě co víc tak chtít od tekuté rtěnky. Když jsem ji teď chtěla vyzkoušet, byla bohužel vyschlá, skoro nic jsem z ní nedostala. Asi se na tom trošku podepsala ta jedenapůlroční pauza, ale myslím, že byla víceméně spotřebovaná už loni na začátku zimy. Takže budu smutnit a jednou, až počet mých aktuálně vlastněných rtěnek klesne pod deset, tak si tuto koupím znovu. Tedy pokud se bude ještě vůbec vyrábět.

Oskia Restoration Oil byl láska na první přivonění. Nejsem si jistá, jestli to fakt něco dělá, výkonem mi to přišlo tak nějak průměr, ale ono těžko říct, protože moje pleť teď nemá moc problémů a stačí jí docela málo. A jo, při mazání tímto olejem byla dál spokojená. Což je samozřejmě bod pro. A spoustu bodů pro pak dostává Oskia za konzistenci, tohle je totiž lehký, skoro až nemastný olej, co se rychle vstřebává, přesně takový v koupelně potřebujeme všichni. A navíc to tak krásně voní, že si to možná koupím jen kvůli té vůni...


1 komentář:

  1. Zajímavé věcičky. Vždycky mě baví jednou za čas kouknout na váš blog a inspirovat se tím, co by se dalo koupit nebo vyzkoušet. Přiznám se, že mě teď osobně hodně baví korejská kosmetika. Našla jsem takový internetový obchůdek, odkud jsem si objednala testovací várku a teď už budu dělat třetí objednávku. )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...