středa 25. července 2018

Spotřebováno: Papa Recipe, By Wishtrend, Decléor, Mádara, InstaNaturals

Celkově by se červen dal shrnout asi takto: pořád jedu na sheet maskách, spotřebovala jsem hodně vzorků a vyhodila pár rtěnek. Celkově jsem tak nakoupila 14 nových kusů a 11 sheet mask. Spotřebovala jsem 25 plných kusů, 6 sheet masek, 29 vzorků a 8 kusů jsem vyhodila. Jsem šikovná. Nejlepším nákupem byl pro měl Guerlain, pak jsem si vybrala i něco ve výprodeji Kiko a něco málo v drogérii, většinou namátkově. A pořád mi jde velmi hezky nakupování platýnkových masek.





Papa Recipe sheet mask (Black Honey, Rose Gold, Whitening Honey, Ginseng Red Honey)
Přijde mi, že jsem zahlídla tuhle značku v české Sephoře, takže za čerstva vám můžu hned říct, že tyhle masky za to vůbec nestojí. Jako balení hezké, taky mají takovou fičuru, že samotné platýnko masky je třeba černé, nebo fakt jakože růžovo zlaté a s texturou medové plástve a taky všechny hezky voní. Sladce, mně to připomínalo ovocné taštičky z McDonalda. A to je asi tak všechno. Pokud vezmu v potaz, že tyhle masky nepatří mezi nejlevnější, mám pocit, že mě jedna přišla na 4 dolary, to asi ani nechci představovat, kolik za to budou chtít v naší Sephoře (myslím, že 120 - 150 tak nějak). Účinky jako takové jsou pak prostě brutálně základní. Jako jo, zhydratuje to, pleť vypadá spokojená, jako po každé jiné sheet mask. Ale ráno není poznat rozdíl a dlouhodobý účinek je nulový. Ani složení není žádná výhra, med v tom není, jen jakýsi medový a propolisový extrakt, jinak standardní voda s glycerinem a s případnými výtažky. Stejně mi přišlo, že kdybych vzala med, naplácala to na sebe a zaplácla to papírovým kapesníčkem na dvacet minut... že to udělá víc parády než tyto masky.

Schauma Cotton Fresh suchý šampon
Když jsem tento suchý šampon koupila ve slevě, tak jsem se s tím předvedla na insta a dostala jsem trošku negativní feedbacky, že jako tento šampon za nic nestojí. No bála jsem se toho, navíc suchý šampon já používám ve chvílích nouze, kdy je ráno, vlak mi jede za půl hodiny, a kdybych dala na hlavu něco nefungujícího, tak už není čas to nějak čímkoliv napravovat. Ale nakonec to dobře dopadlo. Jako určitě bych tento šampon neoznačila za průser a ani za nejlepší suchý šampon, spíš za mě takový solidní mírně nadprůměr, pro mě asi i lepší než Batiste, které možná odvedou víc práce, ale nehorázně mi smrdí a při každém použití mě z nich naprosto spolehlivě bolí hlava. Oproti tomu Schauma voní jen decentně a s mastnými vlasy něco udělá, efekt vydrží i tři dny. Za mě dobrý.




By Wishtrend Mandelic Acid 5 % Skin Prep Water
Musím to ještě opakovat? Tohle byl jeden z nejlepších exfoliačních toniků, které jsem vyzkoušela. Moje pleť tak nějak začala ukazovat, že glykolová není to nejlepší řešení, takže moje řešení bylo koupit tento tonik a hned ho začít používat. A taky že jo, pleť mi to vrátila prostě spokojeně a bez problémů. Navíc to tonikum má i docela hezké složení. Bez silikonů, bez aloe, bez glycerinu, vlastně je to voda, pak hned mandlová kyselina a pak už jen nějaké doplňky, kterých je rozhodně méně než 5 %. Mezi těmito doplňky najdeme třeba pendrek (pro rozjasnění), hyaluron (pro hydrataci), různé ty asijské extrakty (asi pro antiaging). A pak že není možné vytvořit dobré exfoliační tonikum bez glycerinu. Ha!

Andalou Naturals Radiant Skin Polish
Toto je takový jemnější tradiční fyzický peeling, který se vyznačoval jedním značně otravným specifikem. Ať jsem ho nanesla jakékoliv množství, ať jsem to smývala jakkoliv dlouho a jakýmkoliv způsobem, vždycky ale fakt vždycky mi někde zůstalo pár zrníček, které se neumyly. Většinou vzadu na krku. Což nevím, jak se tam dostaly, když si peeling dávám jen na obličej a výstřih. A když jsem se pak komplet celá osprchovala, stejně jsem na krku našla třeba za dvě hodiny neumytý peeling. Prostě záhada. Jinak to bylo docela tak průměrně normální.



Decléor Aroma Night Neroli Essential Night Balm (recenze)
Řekněte mi někdo, proč já se vůbec namáhám a pořád si kupuji různé oleje a balzámy a krémy, abych se měla večer čím namazat, když vlastně v podstatě bych se do konce života chtěla mazat jen tímto a pořád znovu. A vyzkoušela bych všechny Decléor druhy a pak bych se vrátila na začátek a začala znovu. Nevadí mi, že jeden balzám stojí klidně stovku euro, prostě ono to za to stojí. Neskutečně obnovuje pleť a sjednocuje. Regeneruje, jakoby ozdravuje a omlazuje. No doufám, že mi vydrží moje nakupovací asketická vlna, že do konce roku už nic pro péči o pleť nekoupím a pak mi zbydou třeba jen 3 pleťové oleje a k nim si jako doplněk konečně zase pořídím toto v plném balení.

Balea Pflege Kick! Regeneration
No já vám nevím. Jako je to hezká inovace, jsem ráda, že se něco takové dostupného objevilo i v našich drogérkách. Na druhou stranu ale to nic nedělá. Jako ničím mi to nevadí, neucpalo mi to póry a na pleti je to docela příjemné. Hned se vsakuje a bez problémů pod makeup i cokoliv jiného. Jen prostě to nic nedělá.

InstaNaturals Vitamin C Serum
A když už jsme u toho nic nedělání, tak ani toto není zázrak. Podle mě to nic nedělá a dobré céčko si tedy představuji rozhodně jinak. Jako má to fajn konzistenci, ničemu mi to nevadí, klidně pod makeup, asi to i pěkně voní... jen zase jsem si nevšimla žádných účinků.

Mádara Superseed Age Recovery (recenze)
Tyhle Mádara oleje byly docela hajpované a vychvalované, chtěla jsem je hned po uvedení, ale chvilku mi trvalo, než jsem se k tomu odhodlala. Ale nakonec jsem si koupila a rozhodně jsem neprohloupila. Jako nechci říkat, že to byla láska nebeská, jako jsem třeba měla se Sukin. Ale rozhodně tam byly vzájemné sympatie. Olej je hodně lehký, hned se vstřebává a na pleti ničím neotravuje. Ale zároveň je výživný, regeneruje, obnovuje, snad i sjednocuje. No prostě dobrý pleťový olej.


0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...