sobota 16. března 2019

Péče o pleť březen

Souhrn péče o pleť už tady delší dobu nebyl. Naposledy v lednu. Od té doby nastala jedna výrazná změna: zase jsem si do koupelny nastěhovala kdeco od The Ordinary. Ten základ okolo ale zůstal dost podobný.

Ráno se pořád myju s Sanskritem a pořád ho nemám moc ráda. Pak dávám UNT toner a ten pořád miluji. Pak peptidy od Peter Thomas Roth, pak peptidy od The Ordinary (Matrixyl), pak antioxidanty The Ordinary (EUK), které nesnáším, protože ta hnusná konzistence je prostě hnusná. Kvůli peptidům jsem přestala používat silné céčko (L-ascorbic acid in suspension) od The Ordinary, protože peptidům podle všeho moc neprospívá kyselé prostředí. Tak abych na ně byla férová, tak jsem si vybalila vitamin C v jiné formě, už nevím, která přesně je v Jeffrey James Botanicals, ale je to s neutrálním pH. Pak už mažu jen trošku Mádara a na to opalovací krém UNT.

Jediný, co mě ráno fakt štve, je EUK. Dokonce přemýšlím, že to vyhodím, jsem z toho mastná, má to problémy s makeupem, je to těžký a prostě ulepeně hnusný na pleti. Jako jasně, chci tomu dát i šanci, třeba mě to ještě překvapí, ale nemám to ráda.

Jinak jako oční krém ráno i večer mám retinolový krém z iHerb a je docela fajn. Na vrásky úplně nevím, to tam zatím nevidím. Ale je docela hutný, přitom ho můžu dát pod makeup. Hezky vyživuje a ničím mě neotravuje. Navíc je ho fakt kotel 30 ml, takže oční krém teď delší čas nebudu muset řešit.


Večer mám pak často rozdílnou rutinu. Mi až teď došlo, že jsem nevyfotila odličovač. No tak odličuji se zrovna olejem od Sulwhasoo a asi mi moc nevyhovuje. Přijde mi takový málo mastný, nemám z něj extra pečující pocit. Pak se umývám práškem Tosowoong, ten je fakt fajn. Tyhle dva produkty nestřídám a používám je každý večer. 

A pak už to střídám podle času. Pokud mám víc času, tak kombinuji hodně aktivních látek. Nejdříve BHA (Stridex) - 30 min - AHA (Bravura) - 30 minut - retinoly (Skin Rescue a Differin) - 30 min - peptidy (Peter Thomas Roth a Matrixyl) - pak už céčko a olej a mastná Mádara.

Dost často některé kroky vynechávám, třeba si dám z kyselin jen AHA, nebo jen BHA, tak dvakrát do týdne vynechávám retinoly. Peptidy tedy používám vždy.


Když pak mám času málo, tak už se mi i stalo, že jsem dala jen jemný Vichy, na to trošku peptidu, olej a spát. Nově teď zkouším i modrý Buffet a zatím mi to přijde takový neutrální. Každopádně ten většinou kombinuji jen s Vichy tonikem, protože vím, že nemá nízké pH. Na to pak dávám PTR, pak už hned Buffet, případně Matrixyl, pak olej a krém.

Musím se ale přiznat, že ze všech těch peptidů jsem zatím trošku rozpačitá. Třeba modrý Buffet asi zatím nechápu. PTR tonikum jsem viděla super výsledky na začátku používání, teď mi přijde, že se to zaseklo na jednom místě. Ale zase si říkám, že těm peptidům dám ještě čas, alespoň ještě tak půl roku. Hlavně od toho modrého si pořád slibuji velké věci.

Jinak zrovna jsem skoro přestala používat platýnkové masky. Prostě na to není nálada...


14 komentářů:

  1. Uf, normálně se teď stydím, že moje scincare obsahuje asi 4 produkty.. :D, ale jinak super, ráda tyhle články čtu a čerpám inspiraci :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. A co nejaka náhrada za BB Matis? ?stále ještě není nic podobného na trhu, to je vážne škoda. Hezký víkend, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel pořád nemám. ale nedávno jsem si na něj vzpomněla... a dost se mi stýská. ale nemám.

      Vymazat
  3. Mňa by zaujímali tie Stridex tampónky..oplatia sa? Pomáhajú? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pomáhají a myslím, že tu cenu, jsou úplně boží. jen mi tedy přijde, že už to není úplně pro mě, dlouhodobě mě vysušují a nemůžu si je dávat víc než tak 3x týdně. chtěla bych ještě nějaké jemnější bha pro každodenní použití. to už pro mě bohužel stridexy nejsou.

      Vymazat
  4. :D tak to je dobrá náhoda. Stridex jsem před měsícem asi po roce vytáhla ze skříňky, že teda bych to mohla dopoužívat.
    V hystrii, že mi dochází všechny séra (ne, ještě mám doma 4 nerozdělaný) jsem si objednala od It´s skin Power 10 séra - VC a VE. Jakože s Céčkem a s Éčkem. A zatím teda zklamání. Mám pocit, že to nic nedělá a to VE si mažu ráno ještě pod By wishtrend Céčko jakože first essence, prtože kromě slaboučký hydratace to fakt nic nedělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně v takovém stavu jsem byla na podzim. pocit, že už nemám doma žádné sérum. a tak od té doby nakupuji séra. mám pocit, že bych už mohla přestat. jinak stridexy jsou fajn, jen jsem na ně asi už moc stará.

      Vymazat
    2. já jsem na stridex taky asi už stará ... tak jsem to omezila jenom na 2-3x za týden jakože před maskou. Mám teď stranický úkol zredukovat masky v tubě. Takže obden teď používám asi 100letýho freemana :D Plátýnkový masky zatím nechávám ležet.

      Vymazat
  5. ja som si EUK primiesavala do kremu, konkretne Cerave s retinolom (myslim, ze v Cechach ani na Slovensku este nie je) a je to teda dost "suchy" krem, takze v tejto kombinacii to bolo super.

    OdpovědětVymazat
  6. Závěr zkoumání peptidů mě zajímá, já těm mědi dost věřila, ještě mám další balení v záloze a jsem ráda, že mě buffet ničím zvlášť neirituje - octová vůně zmizí po dalším přípravku. Jako mám dojem, že když se uživá pravidelně, tak je po 2-3 týdnech vidět hezčí barva pleti, lepší hojení, ale tak úplně jistá si nejsem, že to je zrovna tím... taky jsem pak někde četla, že po nich může začít růst srst na obličeji :-D.
    S jinými peptidy nemám zkušenost, ani ceramidy třeba jsem nezkoumala nikdy a docela by mě zajímaly. Chm, potřebovala bych něde bokem jeden až tři zkušební obličeje.

    OdpovědětVymazat
  7. Omlouvám se za dotaz trochu mimo, ale jak je to prosím aktuálně s objednáváním z iherb a DPH? Je nutné hlídat limit 22 euro na objednávku, nebo se stává, že to projde i nad limit bez doplatku? Moc díky, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, nevadí. nevím, jestli to projde, já si limit hlídám vždycky.

      Vymazat
    2. Ok, moc díky! Katka

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...