středa 19. května 2021

Spotřebováno: Miss Spa, Lush a Oskia

Snažím se, co to jde. Nákupy na minimu a spotřeba na maximu, aby se mi vyprázdnily doma šuplíky plné kosmetiky. A já pak mohla začít zase horem dolem nakupovat. To je takový koloběh kosmetického života. Před půl rokem jsem šuplíky naplnila na black friday, teď je vyprazdňuji, že mi tam vznikají hluchá místa. Jde to pomalu, ale jde to.

I tak jsem si něco málo v březnu koupila, tedy myslím, že toto je za březen, bylo to pár platýnkových masek, pár tělových másel, céčkový krém od Mad Hippie, co jsem už dlouho chtěla, nějaké ty opalovací krémy a v drogérii jsem vzala dvě řasenky z limitek, protože doma mám jen jednu jedinou a myslím, že té se už brzy zbavím.

Celková statistika za tento měsíc pak je taková: nakoupeno 10 kusů a 3 platýnka, spotřebováno 13 kusů a 4 platýnka.



Miss Spa Bee Venom Facial Sheet Mask aneb to je taková škoda, že tyto masky se už neprodávají na iHerb. Měla jsem je ráda, všechny, co jsem kdy zkusila. Tuto žlutou jsem vyhrabala ze svých zásob a jo... bylo to fajn, opravdu jsem si přišla druhý den a vlastně i ten další den nějaká lépe vyspalá a hezčí. A vzhledem k tomu, že dítě se rozhodlo opět vstávat před pátou, tak si myslím, že množstvím spánku to nebylo.

Lush Curl Power jsem dostala ve vzorku k objednávce. A tohle je fakt prostě skvělý, měla jsem to moc ráda. Nejsem sice úplně cílová skupina, protože nemám vlnité vlasy, ale mám dost husté a nepoddajné vlasy, které se jemně točí a občas mají tendenci být suché v délkách. Tohle mi dělalo vlasy tak nějak hezčí, lépe se česaly, byly jemnější, navíc mi to fakt voní. A ráda jsem to používala. Já jsem trošku líná na opravdu pravidelnou péči a tohle malé balení mi vydrželo tři měsíce používání, jak dlouho mi asi tak vydrží to velké běžně prodejné? No až budu třeba za rok zase jednou objednávat od Lush, nebo až otevřou obchody a vypravím se v Praze nakupovat, tak tohle zvážím. Zatím si jdu najít, jestli nemám doma alternativu.

Oskia Super-C mi asi už koncem používání vadil. Začali jsme spolu zlehka, moc hezky to vonělo, jak mandarinky, a konzistence mi přišla příjemná. Postupem času jsem si spíš ale vypěstovala lehkou iritaci. Vadilo mi, že to má jednotlivé balení, blbě se mi kapsle rozdělávaly a dost často mi olej skončil všade tade. Vadilo mi, že je to konzistence oleje, céčko mám raději v lehčí konzistenci. A úplně jsem neviděla výsledky, které by mi takové jemné vadění vyvážily. Tohle docela určitě nebudu potřebovat znovu, zase jsem se u Oskia zklamala.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...