pátek 12. prosince 2014

Nejdražší zklamání

* koupené na omorovicza.eu

Jo no. Dost mě to zklamalo. Což je blbý, protože ten set vypadá opravdu krásně. Dokonce jsem ani nelitovala peněz, když mi to domů přišlo. Byla jsem fakt natěšená. Přišlo mi to roztomilé a měla jsem pocit, že za své peníze jsem dostala odpovídající hodnotu. Pěkné pevné balení, kalíšky z těžkého skla, malý pocit luxusu do každé koupelny. Jo takto by měla maska za 70 euro vypadat. Nenápadný kalíšek, s minimem popisků a decentní design. Škoda jenom toho, co je vevnitř, protože to za tolik peněz fakt nestojí.




Deep Cleansing Mask je jílová maska s blátem, s různými extrakty, zinkem a tak. A taky s kvasnicemi, což je jedna z mých nejoblíbenějších domácích masek na pupínky. Barva je černá, spíš šedozelená a konzistence je na obličeji neskutečně příjemná. Taková hedvábně jemná, krémově sametová, hladce našlehaná. Na obličeji jsou po nanesení cítit všechny ty citrusové silice a maska tak jemně chladí, trošku jak kdyby byla s mátou. Maska na obličeji usychá celkem rychle a ani příliš nevysušuje. No a to je asi tak všechno, protože na obličeji to má naprosto stejné výsledky jako čistý jíl, co ho koupíte 100 gramů za stovku a nebo ještě míň. Omorovicze je jenom 50 ml a stojí skoro dva tisíce. Tak si to přeberte, jestli vám luxusní design, příjemná konzistence, snadnost používání a snobský pocit stojí za ten cenový rozdíl.

Thermal Cleansing Balm je černý. Protože černá je prostě cool a taky luxusní, že ano. No a taky proto, že obsahuje opět to maďarské bahno. Už samotná barva docela svádí k tomu, že si budeme myslet, že to prostě čistí jak blázen... nebo alespoň já si to myslela. Měla jsem trošku zábrany, protože černá mi přijde super na čistění. Černá maska, černý čistící gel, černé mýdlo... no to musí čistit jak černý ďábel. Ale černý odličovač? No to mi přišlo divné. Ale překonala jsem zábrany a odličuje to dobře. Všechno hned včetně řasenky a dalšího očního líčení. Jen tedy Emma Hardie odličuje líp, rychleji a jde snadněji dolů. A to stojí ještě o kousek míň za dvojnásobné množství a i tak mi přijde předražená. Omorovicza navíc je taková mastnější a nechává na mokrém ručníčku skvrny. Ani ne černé, jakože od bahna, spíš od řasenky. Prostě Omorovicza přilne k látce a mastně tam drží se vším tím, co před tím odlíčila. To Emma Hardie se pustí, většinou pod teplou vodou. No opět jsem tu cenu nepochopila...

Illuminating Moisturizer! Tak do něj jsem vkládala velké naděje. Přece jenom maska a odličovač... to prostě smyjete z obličeje a tím smyjete nejspíš i všechny ty prospěšné účinky a může to vypadat úplně obyčejně. Kdežto krém... jo tak ten mi to ukáže. A taky že ukázal. Hlavně to, že nejspíš je naprosto nevhodný pro mou pleť. A rozhodl mi dokázat, že ty hutnější krémy fakt není nic pro mě. Pupínek tam, pupínek sem, průměrně dva pupínky na jedno namazání. A ne jen tak ledajaké, ale pěkně podkožní, aby se mnou dlouho vydržely a abych si to pamatovala. Ono už to mazání nic moc, ten krém je na moji pleť strašně těžký. Nevstřebává se a jakoby sedí na pleti, pomáhala jsem mu vodou ve spreji a přišlo mi, že ta snad účinky toho krému ještě podporovala... jo a ty pupínky se dělaly ještě víc podkožní (ale to si možná jenom namlouvám, protože jsem začala být už proti krému trošku zaujatá).

Queen of Hungary Mist je prostě obyčejná voda ve spreji. Jako nechci být úplně ošklivá, přece jenom mám tu vodu jenom v malém balení, takže možná u toho plného balení, přesně u toho co stojí 58 euro, to bude jiné. Ale tohle menší balení stříká vodopády... prudce, cíleně na jedno místo a tak nějak naprosto zbytečně nadbytečně. A tohle má jakože dělat co? Zamířit, vystřelit a oko odstřelit? Tak jo. To zvládá docela dobře.





Ze zkušební sady mi zbývá ještě nevyzkoušený Rejuvenating Night Cream... tak co tedy? Myslíte, že napraví Omorovicze pověst? Uvidíme třeba někdy. No každopádně pokud vás tato značka zaujala a prostě si nedáte říct a budete muset něco vyzkoušet stejně jako já, tak mám pro vás jednu radu. Nekupujte plná balení. Raději zkuste některý ze setů, které mají mnohem příznivější cenu (ale pořád se pohybujeme v částkách mnoha eur, to si zase nemyslete). No ale v setu dostanete víc výrobků ve velmi přívětivých velikostech, krémy mají většinou 20 ml... no a na rovinu, asi je lepší utratit 100 euro za set, kde jsou čtyři výrobky nic moc a tím si vyléčit posedlost předraženou značkou, než nad tím dumat, pak si koupit za 100 euro plné balení, zjistit, že to nic nedělá a dál se lámat tím, že to byl jenom možná špatný výběr produktu. 

Jinak mají super dopravu (do týdne doma) a skvělé balení (luxus kam se podíváš.)

No, co asi tak dodat... kdyby to stálo o polovinu míň, tak jí to odpustím. Takhle je pro mě Omorovicza jeden velký přehypovaný propadák a zbytečně utracené tři tisíce. A nebo jsem na to zatím jen moc mladá, nezkušená a blbá?

16 komentářů:

  1. Tři tisíce s takovým výsledkem jsou mazec. Jenže člověk není jasnovidec a nemůže tušit, jak nákup dopadne.
    Jsem ráda, že píšeš každý den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji za komentář. nojo tři tisíce, ale když já prostě toužila...

      Vymazat
  2. jaj, tak to by moje lakomá duše nerozdýchala... leda by to bylo olepené diamantama, pak možná :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, mě by zase možná docela uklidnilo zjištění, že to není žádný zázrak. Si představ, že by to bylo úplně úžasný a naprosto nutně a neodkladně bys potřebovala plná balení od 4 produktů.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím chválit...každý den,nový článek a jeden zajímavější než druhý...tady potkám značky,které jinde jen tak nevidím..Tuhle značku znám od vidění,ale naštěstí jsem po ní netoužila..nikdy...a teď už vůbec ne...já nějak tyhle bílé kelímky nemusím...maximálně sudocrem a ten je fajn...Jak mi nerozpumpuje srdce...chápej peněženku...obal,tak pochybuji,že to dokáže obsah.Ikdyž baleníčko je moc roztomilé.Já si teď koupila takový setík od nuxe a u toho jsem ňuňánkovala asi hodinu...doufám,že budu nadšená i z obsahu.Krásnější už asi nebudu,ale naděje umírá poslední.
    Jako,kdyby to bylo za pětikilo jako testovací balíček,tak fajn,ale ta cena je hrůzostrašná...

    OdpovědětVymazat
  5. S tou maskou musim souhlasit, dost o ničom, ale se zbytkem jsem moc spokojena. Ja mam uplne jine produkty nez jsi vyzkousela ty, ale je to dalsi z bodu kdy se potvrzuje ze mame naprosto rozdilnou pleť.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě ta maska ze dvou vzorků přišla příjemná a neosypala jsem se po ní, jako po některých přírodních baheních, nebo čistém jílu, ale Aesop a Argital mi sedly víc.
    Měla jsem pár O. vzorků a byli to věci přijemné, ale ne natolik abych do nich zainvestovala, snad jen s výjimkou plumping cream a zeleného exfoliating čističe, ktré jsem měla v košíku, ale místo nich jsem si koupila jednou štětce a podruhé novou kabelku od Coccinelle (to taky něco vypovídá a ceně).
    Naprosto s Tebou souhlasím v tom, že u Omoroviczy jsou některé věci, jako třeba ta voda, totálně overhyped, ostatně stejně jako Caudalie voda a jakákoliv jiná voda ve spreji a podle reakcí lidí máš pocit, že snad umí vyléčit jakýkoliv kožní neduh.
    Nicméně souhlasím s Táňou a mít neomezené finanční prostředky, tak si některé věci koupím, ne že ne.

    OdpovědětVymazat
  7. Letos je tohle opravdu můj adventní kalendář:) Lepší než nějaké čokolády v okýnkách. Tahle značka mě moc nelákala, takže tentokrát fakt ušetřím, ale tenhle článek rozvinul debatu i u nás doma s panem M. na téma nejdražší zklamání díky níž jsem zjistila, že na tom ještě nejsem tak zle, zlatá kosmetika proti paraglidingu. :)
    Jinak dodávám, že jsem velká fanynka Caudalie, jejich elixír mi obličej opravdu léčí. Viděla jsem rozdíly už před lety při prvních pár použitích. Někdy je těžké poznat, co bude člověku vyhovovat a co ne a co je už naprosto hype.

    OdpovědětVymazat
  8. všem moc děkuji za komentář.

    tak Day a Táňo, já tedy vyzkouším ten poslední krém... a uvidíme. ale furt si myslím, že si cenou hrají na zbytečný luxus. i kdyby to bylo za polovinu, tak to je pořád cenová hladina parfumérky skoro. a ty výsledky na pleti tomu moc neodpovídají. ale je pravda, že prostě ten jeden krém mi naprosto na pleti nesedl... (takže moje vina)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc ze všeho můžu tyhle varující články. Ještě že jsou ženské jako ty, které šíří osvětu a díky nim ušetří další stovky žen :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já jsem z Illuminating Moisturizer nadšená! Opravdu! Krásně naducané tváře po použití.
    Ale kde na to vzít a nekrást?

    OdpovědětVymazat
  11. Tiež rozmýšlam, že si kúpim tento set. Omorovicza ma zaujala hlavne tým, že nepoužívajú parabény a rôzne prísady a chemikálie, čo ostatné krémy, takže pokiaľ by som bola spokojná investovať mi nerobí problém myslím si, že pleť sa mi neskôr odvďačí. Čítala som o tej maske, že je normálny efekt, že sa vyhodíš, pretože ti to vytiahne všetky nečistoty z pleti. Tak možno to nebolo krémom, ale tou maskou. No skúsim a uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě jsem se nevyházela kvůli masce, nepoužívala jsem masku a krém ve stejný čas. maska vlastně nedělala skoro nic. ale set kup, je to rozhodně lepší varianta než nakupovat rovnou plné balení.

      Vymazat
  12. Teda vyzkousej holka miniaturu Omorovicza queen cream 5ml a to he Bomba.....to je naprosta jednicka mezi krémy, kdy pokozka pro mega citlive jedince je jako samet, hydratovana, jemna, vypnuta, trosku narůžovělá prirozene krasna ...po 10 letech hledani jwe tohle bomba a osobne jeste doporucuji dermokosmetiku - Korejskou Jeu ademeure a Pyunkang Yul a Kanadsko-Francouzskou Oldcité;))Ja nemůžu ppoužít tak 98% kosmetiky vubec a tohle je zrovna naprosty top🤣🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...