pondělí 15. prosince 2014

Nejlepší na nehty

* koupené na iHerb

Ovšem pamatuji si dobu, před třemi, možná i dvěma lety, kdy Badger nebyl směr střední Evropa moc dobře sehnatelný. V podstatě ho měli v nabídce jenom jednoho UK eshopu s přijatelným poštovným... a jinak nikde nic. To dneska už to je ale jednodušší, Badger nabízí třeba na LoveLula a nějakou dobu ho mají i na tom iHerbu. Navíc když ho tam vychytáte s 20% slevou... no nebylo co řešit a koupila jsem si ty plechovky tři.

Jedna z nich je na nehty. A po ní jsem zrovna toužila nejvíc. S těmato věcma na nehty mám takové dost nevyvážené vztahy. Většinou je totiž buď nesnáším nebo miluji a nic mezi tím. Třeba Saloos... velmi špatná záležitost. Nebo Gwdihw... snad horší než Saloos. alverde... opruz. Naopak Burt’s Bees... láska na první počuch. Lush Lemony Flutter... láska, ale spíš jsem si tím mazala celé ruce než jenom nehty. Silk Naturals... láska, někde mám doma nové balení, musím ho najít, najednou po něm strašně toužím. Rose & Co... naprosté znechucení. No a Badger? Do které kategorie spadá? Láska. Obrovská, asi největší. A víte proč? Protože to je to samé (skoro) jako mix Burt’s Bees a Lushe. 

Konzistence je máslovitější než BB, ale ne tak moc jako u Lushe. Barva je opět krásně optimisticky žlutá a opět citrusově voní. A vůbec co to je vlastně s tím citronem a nehty? Ale nic proti tomu, vůně je to pěkná moc. A navíc plechovka je prostě krásná, asi nejhezčí, lepší než černá piksla Lush, díky jezevci hezčí i než BB.

Ta konzistence je naprosto boží. Je pevná, ale zároveň máslo, na prstu se toho rozpouští docela hodně, ale zase na nehtu se to rychle vsakuje a navíc naprosto úžasně funguje proti záděrkám a suché kůžičce. Tohle je snad opravdu to nejlepší máslo na nehty, co jsem kdy zkusila. I když do kabelky je možná lepší Silk Naturals nebo Burt’s Bees, protože Badger je docela veliký... ale zase má na sobě toho jezevce se snobsky napřaženýma packama, jak kdyby si sušil lak na nehty. No není to boží?




18 komentářů:

  1. Teda Hani, ty seš ale ranní ptáče :) Škoda, že balzámy na nehtovou kůžičku nepoužívám (spíše se nedokážu dokopat k jejich používání), tenhle přitom vypadá krásně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dneska jsem byla donucena a stejně se nedalo spát už od pěti, dítě mi kašlalo a chrchlalo přímo do obličeje, zatímco si nos utíralo do mého pyžama...

      Vymazat
  2. Ako ano, dobre to je, ale mne sa aj tak viac paci BB - mozno je to len sentiment, BB bol moj prvy... Ale aj ten obal sa mi nejak viac paci BB, hoci priznavam Badger som si zacala kupovat samozrejme kvoli obalom, co si budeme klamat... A malu vzorku z Lushu som si setrila tak dlho, ze teraz je z toho konzistencia lepidla, takze nemozem posudit, ale Lush mi vonal najmenej, ako vona skrobu na pradlo z detstva...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha... to mi se víc líbí určitě Badger, i když BB taky nebyl vůbec špatný.

      Vymazat
  3. Mám ten od Saloos a jsem s ním spokojená. Jen by to chtělo používat častěji. Ta lenost ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když mně ten saloos přišel moc olejový, nevsakoval se a nic nedělal. potřebuji něco hutnějšího.

      Vymazat
  4. Miluju tyhle tvoje každodenní články a je úplně super, že je publikuješ vždycky v 7:00. Nám díky tomu příjemné počtení k snídani. Sice (naštěstí!) ve mně většina věcí, o kterých v rámci adventího kalendáře píšeš, nevzbudila touhu je vlastnit, ale čtení mě baví moc.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji. já se trošku bojím, že až to skončí, tak totálně odpadnu... začíná mě to vyčerpávat. trošku.

      Vymazat
  5. nojo, a já si, blbka, koupila svou první péči na nehty v životě od Alverde, páč to bylo ve výprodeji za 50 Kč a já jak vidím výprodej, tak se mi zatemní mozek, takže místo toho, abych vygůglila nějaké recenze, házela jsem do košíku, že jako taky budu in a budu mazat ... a samozřejmě jsem zjistila, že je to úplně na prdku, což mě jen utvrdilo v tom, že takový produkt je na nic a já ztrácím svůj drahocený čas (haha) mazáním nehtů, což bych předtím nikdy nedělala ... jasně, soudit plošně díky jedné zkušenosti je kravina, ale známe se, lenochy, že ... ale když vidím toho jezevce ... kdy budou mít zase tu slevu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někdy sleva bude, tohle bylo tak před půl rokem a oni to docela točí, takže si stačí jen počkat. no a alverde je fakt zlo a navíc naprosto netypická konzistence. alverde je spíš krém (matlavý a lepivý) než nějaký balzám.

      Vymazat
  6. kdyby byl někde, kde je cesta zdarma, tak už frčí, takhle budu muset vyčkat na něco "do košíku" ;-). nejlepší adventní kalendář forever! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lovelula má free shipping. (odkaz kdyžtak v článku)

      a děkuji.

      Vymazat
    2. Ale tam ho zrovna nemají, snad je to jen dočasné...?

      Vymazat
    3. aha. no když jsem psala článek a dávala odkaz, tak ho měli, schválně jsem si to ještě kontrolovala... takže to bude jenom dočasné (myslím tedy).

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...