středa 10. prosince 2014

Nejhutnější krém na ruce

* dostala jsem jako GWP na naturisimo

Já si úplně nejsem jistá tím, že ta hutnost je výhodou. Ale k tomu se dostaneme. 

Kdysi jsem se mazala hutnými krémy často. Třeba těmi od Lush a klidně i Lemony Flutterem... což asi takový Lemony Flutter je hutnější než Balance Me, to uznávám. Ovšem! to zase není krém na ruce, ale spíš máslo... a je jasný, že máslo bude hutnější než krém, to je bez debat. No nic... ale pak přišlo to období, kdy jsem chtěla být cool... L’Occitane, Crabtree&Evelyn, limitky esence, asijská roztomilost, EOS... a nebudeme si nic nalhávat, ale jak slavný L’Occitane, tak i C&E jsou spíš takové lehké krémíčky na hraní. Rychle se vsakují, pěkně voní, jsou hezky zabalené, prodávají se za draho, aby bylo každému jasno, že tohle je cool... ale na úplně hardcore mazání to není. To samé platí i pro essence, alespoň tak mi to v poslední době přijde, nebo vám se nezdá, že ta loňská i ta letošní edice je slabší čajíček než ta předloňská? I když možná ta letošní mi přijde lepší a výživnější než to samé loni. No a EOS... ten je fakt jenom na hraní a na machrování během dne.

Takže pro mě byl tohle šok, když jsem si Balance Me namazala. Paradoxně jsem krém vytáhla někdy v létě. Pamatuji si, když jsem si balila věci do mé nové přechodné kanceláře, ve škole jsem je vybalila, schovala do šuplíku a oslavně se poprvé namazala... a pak jsem asi deset minut nevěřícně čekala, až se to vsákne. Jo až tak hutné to je. Na denní používání to moc není, ale večer... je to značka ideál. Dělá nekonečně hladké a jemné ruce, vydrží to až do rána, jen se to prostě pomalu vsakuje.

Další věcí je vůně. No prvoplánově líbivá není. Voní hodně bylinkově, ne jako nějaké lifestylové bylinky, ale takové ty zemité, smíchané s troškou celeru. Nevím, proč mě napadl zrovna celer, ale nechám to na intuici. Docela se mi vůně líbí, ale přiznávám, že celoplošně všeobecně bych asi neočekávala velkou líbivost. Tohle bude hodně individuální, rozhodně žádná masovka jako u L’Occitane. Teď jen doufám, že mi nikdo nenabančí, že to smrdí, a já říkala, že to voní...

No nic: Balance Me Super Moisturising Hand Cream.

Furt přemýšlím, jestli jeho cena skoro £15 je hodně nebo fajn. Ale asi jo, jsem ochotná tolik za velké 100 ml balení dát. Tedy pokud mi někdy vůbec dojde momentální zásoba krémů na ruce (nepravděpodobné).

PS: A už dlouho jsem se nepotkala s popiskem na obalu produktu, který by tak odpovídal té skutečnosti, kterou můžeme najít vevnitř obalu:
Balance Me Super Moisturising Hand Cream is a rich velvety moisturiser to soothe, smooth and soften your hands. Containing shea butter and yarrow, this nourishing and protecting cream will leave your hands comfortably calmed and with a tenderly soft touch. This moisturising hand cream is special. Its unique blend of exceptional moisturisers helps skin bounce back from daily wear and tear, leaving even the driest hands smooth and soft to touch.






4 komentáře:

  1. Celer! No, to je přesně ono. Když jsem přemýšlela, jak popsat tu hodně zvláštní vůni u nočního balzámu, taky bylinky a celer, cítím ho tam na sto honů, ale ve složení ho nevidím.
    Jinak krém zaujal, něco výživného na noc by se hodilo. Miláčka na den už mám, Caudalie, nejlepší krém, na který jsem naučila i další "mazaly" :)
    Ostatní, co popisuješ, jsem většinou zkoušela a v podstatě se shodneme. Většina líbivá, někdy předražená, složení žádný zázrak a k tomu občas hype, výsledky od podprůměrných po přijatelné, ale zázračné určitě ne.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se moc nemažu a krémy jako L´occitane mi nic neříkají, z toho, co mě zaujalo mohu jmenovat zatím jen od Pai, jelikož byl velice lehký, ale přitom se do pokožky tak nějak "vsákl" :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Několik jmenovaných jsem taky měla, z těch přírodnějších mě moc mile překvapila Natura Siberica - 100% v poměru cena/výkon, super účinný se mi zdál taky 100% pure.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji všem za komentáře. jinak nějaký od NS jsem měla kdysi a ten nebyl špatný. Pai ani Caudalie mě zatím nikdy moc nelákali (ani pleťovka natož krém na ruce)...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...