pátek 26. prosince 2014

Bilance za listopad

Trošku se zpožděním, ale tak za to může ten adventní kalendář. (Jsem moc ráda, že se vám líbil.) Ale teď už je na čase ignorovat všechno to vánoční šílenství kolem a vrátit se zpátky do listopadu.

V listopadu mi to trošku ujelo. Fakt tak jako maličko. A nakupovala jsem opravdu hodně hodně hodně. Nejspíš to byl nejhojnější měsíc letošního roku... nebo alespoň tak nějak matně si vzpomínám, že se mi jinak letos dařilo udržovat bilance vyrovnané... no ale listopad mě dostal všemi vánočními limitkami a různými krabičkami, konečně ke mě doputoval jakýsi starý Ladybox a vůbec no. 51 kusů nakoupeno.




A nejlepší nákup byl samozřejmě opět zase jednou u meteoritů. Zbytek je nepodstatný.

Spotřeba byla taková normální, celkem 22 kusů. A vlastně to ani nebylo nic výjimečného. Samé víceméně obyčejné normální běžné věci.




** Aussie Luscious Long Shampoo
Tak prostě normální šampon no. Pěkně voní, hezky pění, umí to umýt vlasy... zas nějaký zázrak bych v tom nehledala.

Na rozdíl od Aussie tento docela pěkně smrdí, až tak moc neumývá, ale zase má účinky na vlasy podobné shikakai. Přes tu jeho vůni jsem se ale dostávala docela těžko... pak naštěstí stačil okamžik, nevinná poznámka, že uvaříme lektvar... jsem nad tím trošku přimhouřila oči a za dva týdny už bronnera nebylo.

***** Rituals pěny
Tak naopak Rituals pěny nám doma všem moc pěkně voní a lektvary se z nich nevaří... to ne, ritualsky se dávají pěkně do dlaně (případně do pupíčku) a míchají prstíčkem. Navíc super provoní koupelnu a nahradí holící gel (ne že bych nějaký používala, ale Rituals je lepší než obyčejný sprchový gel).

Tak já už jsem tahle másla pomluvila, vlastně to dělám, jak jen můžu... ale stejně zůstává faktem, že tu vánoční edici jsem si zase koupila. I když vím, že se špatně rozmazávají, že moc slabě voní, že dělají bílé skvrny a že nějak extrémně ani nevyživují. Jo a navíc tahle verze s aloe mi dost smrděla. A stejně se přiznám, že až bude nová edice, že ji zase půjdu honit po všech možných dm drogériích. Jen tak pro ten limitovaný pocit.




* UNE Soft Minerals Powder Foundation
Já vlastně nevím. Tento makeup mi přišel už rozbitý z FD. Nebyl to žádný problém a vrátili mi peníze, málem jsem ho hned vyhodila, ale pak jsem si řekla, že vyzkouším... no a přes rok jsem doma schovávala zbytky pudru... jednou jsem ho vyzkoušela, zjistila jsem, že to skoro vůbec nekryje a že je to dost nepraktický, jak je to rozbitý. Pak jsem ho ještě nějakou dobu schovávala, asi dvakrát jsem ho rozsypala tak trošku, napotřetí jsem ho rozsypala celý a vyluxovala.

Na mě moc matlavé, ale strašně jsem měla ráda jeho vůni.

* Hard Candy růžová řasenka
Nevím, proč jsem čekala větší odvaz. Na mých docela tmavých řasách ta růžová skoro ani nebyla vidět.

*** essence Gel Liner fialový
Tyto gelovky nebyly špatné. Na můj vkus moc tekuté, ale zase rychle vysychaly, takže bylo i období, kdy měly naprosto ideální konzistenci. Navíc tak pěkně na očích držely. Pak vyschly úplně a bylo.

* Marcelle BB Cream
Jedno z největších BBkrémových zklamání. Ani jsem se nedokázala přinutit k tomu ho dopoužívat, Málo to krylo, mělo to moc tmavý odstín, chybělo tomu SPF a navíc to mělo výrazně silikonovou konzistenci. Prostě díky, ne.




Jej... mně se po něm stýská.

Černý odličovací balzám není špatný. Ale za svou cenu nestojí. Navíc po něm zůstávaly špinavé odličovací ručníčky, takže nic no.

*** alverde Waschcreme pro nečistou pleť
Tak toto byl můj cestovní čistič, používala jsem ho asi jednou za dva týdny, když jsem přespávala jinde než doma. A nevím, nemůžu proti němu říct ani křivé slovo. Má divnou bahnovitou barvu i konzistenci, ani mi nepřišlo, že by nějak extrémně vysušoval a pleť zanechával takovou pěkně čistou na dotek.

Začínají mi zásoby mini kondicionérků a šamponků Pure Fiji docházet. Si snad budu muset koupit nové balení.

* John Master Organics Citrus&Neroli Detangler
Naprosto průměrný kondicionér, který mi navíc ani nevoněl.

*** Mizon Pore Refine Deep Cleansing Foam
Ha to je sranda, ono to vypadalo i vonělo jako zubní pasta. A čistilo fakt dočista do čista.

** Skin79 Ginseng Repairing Mask Sheet
Pořád jsem kouzlo těchto platýnkových masek nepochopila.

Špatný není, ale já už mám svoje favority prostě jinde.


No a to je vše!

2 komentáře:

  1. Svoje nové koule čekám každým dnem, tak snad mě uspokojí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Plátýnka Skin79 mi moc vyhovují, bohužel jsem je při stěhování někde zašantročila a ne a ne je najít. Spotřeba 22 kousků je super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...