čtvrtek 11. prosince 2014

Ten nejuniverzálnější pudr

* koupené v Matas DK za velmi pěknou cenu 125 DKK (no to jsem tam nechat nemohla)

O multifunkčních pudrech od Clarinsů se moc nemluví. Je to škoda. Fakt jo. Já jsem toužila po nějakém kousku od té doby, co jsem multipudry zaregistrovala. Což bylo docela pozdě v rámci mé kosmetické kariéry, mě totiž Clarins nikdy moc nebral. Takže pudry jsem tak nějak očkem zahlídla asi před dvěma lety, pak mi asi rok trvalo, abych se na ně podívala i druhým očkem ... a pak už jsem se zamilovala a věděla jsem, že prostě tohle potřebuji. Už jenom pro to, jak to vypadá. Prostě boží.

Problémem ovšem bylo, že se mi pak žádná edice nelíbila.  Líbil se mi (bohužel tedy zpětně) podzim 2012, s výhradami i podzim 2013, nejvíc podzim 2011. Jaro 2012 by taky nebylo špatné a jaro 2013 taky vlastně ne... a od té doby prostě nic. Letní kolekce se mi nelíbí, zimní kolekce se mi nelíbí, celé kolekce 2014 mi přišly proti těm předchozím trapné trapné trapné. No ještěže jsem potom na to jaro 2013 narazila, protože bůhví, s čím přijde Clarins příště. Budu ho chtít? Nebudu ho chtít? No zatím mám jenom jeden... a asi mě to trápí. Je tak boží, že jich chci víc!





Clarins Palette Eclat Face & Blush Powder

Je velká škoda, že o těchto paletkách se moc nepíše. Myslím, že v češtině jsem zaregistrovala jeden článek. A pak tedy ty sponzorské pudr k recenzi články, které to asi standardně vychválily. No a to je vše. Zatímco o nových meteoritech je plný Bloglovin, FB, IG a tak vůbec... o nových Clarinsech abych info pohledala. To snad i vypadá, že po nich nikdo netouží... no tohle... by se mělo rychle napravit.

Důvody?

(1) Pěkná světlá barva pudru. No snesla bych ji o kousek světlejší, ale vzhledem k tomu, že pudr není krycí, na pleti je velmi lehký a naprosto neviditelný, tak to vůbec nevadí.

(2) Na pleti je opravdu lehoučký. Matuje, ale ne plošně a ploše... spíš tak plasticky, opticky vyhlazuje, prodlouží trvanlivost makeupu na celý den. Značka ideál. A taky voní! Květinově.

(3) To nejlepší přijde ale s tím barevným proužkem. On totiž fakt funguje jako tvářenka. Clarins je důvodem, proč jsem vyvrhla ze své cestovní taštičky Hourglass a Bourjois. Protože proč s sebou nosit pudr a tvářenku ve dvou obalech, když to můžu mít 2v1. Barevný proužek má navíc takový univerzální a slušivý odstín, něco mezi růžovou, tělovou a broskvovou.

(4) K tomu pěkný luxusní obal. Ještě hezčí reliéf pudru. Uvědomělost ve vývojovém oddělení u Clarinsů naštěstí zabránila umístění zbytečného štětečku, takže obal je malý a kompaktní, prostě tak akorát na cesty.

(5) No a pěkné červené pouzdro? Už jen červená třešnička na dokonalém dortíku. Navíc tak pěkně zakryje otisky prstů na zlatém obalu.


Takže asi tak. Já jenom doufám, že některá nová kolekce bude stát za to a Clarins se vytáhne s nějakým pěkným designem! Zatím tedy jaro 2015 nic moc a stejně tam ani není v nabídce multipudr. Doufám, že na podzim se vytáhnou. Abych nemusela pořád toužit jenom po tom tetrisovém z 2011.





5 komentářů:

  1. Vypadá to krásně a prakticky. Jen by mě nebavilo nosit ještě zvlášť štětec. Nemám takový obal na štětec, který by zabránil ušpinění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě právě naopak vždycky rozčilují ty vložené štětce. zbytečně zvětšují balení a navíc jsou dost nepoužitelné. u tohodle jen přidám dva štětce, které bych s sebou stejně nosila, a jsem vybavená na všechno.

      Vymazat
  2. Vzhledově je to strašně pěkné, ale já bych to jako pudr na celý obličej neuměla používat. Bála bych se, že nechtěně šmrncnu ten růžový proužek a udělám si pak třeba na čele růžovou šmouhu... Strašně by mě to stresovalo a tak bych ho měla jen na dívání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se toho bála, ale naštěstí je plocha pudru docela veliká a celé to není moc pigmentované. takže pudr nanáším jemným stippling a ten nabere barevnou fakt jen okrajově. tvářenku nanáším zase trošku hrubším štětcem a pigmentace je pak taky fajn.

      Vymazat
  3. Reliéf je úžasný a určitě i efekt je moc pěkný. Mám to ale štěstí, že mně podobné věci vůbec nevyhovují. Jinak bych se asi nikdy nedoplatila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...