středa 24. října 2018

Spotřebováno: Omorovicza, Ole Henriksen, The Ordinary, Sukin, Too Faces, Dead Sea Spa Magic

Mám v tom zrovna docela zmatek, tohle je buďto spotřebované na přelomu srpna a září, nebo je to ze září? Ono to je vlastně docela jedno, ale pro zachování statistiky tady mám přesná čísla, ze kterých jsem taky trošku zmatená, co to vlastně znamená. Pokud si to dobře pamatuji, tak za srpen jsem si zapsala jen čísla, kolik jsem nakoupila a kolik jsem spotřebovala. Ale neměla jsem tenkrát foťák, takže jsem to nenafotila, bylo jen pár fotek na instagramu (první, druhá, třetí a čtvrtá). Září jsem si pak už fotila. Každopádně takže čísla za dva měsíce a vlastně i za dovolenou... celkem nakoupeno 32 plných kusů, 4 vzorky, 23 platýnkových masek (no fuj na mě), 4 normální masky a 5 peelingových masek na nohy. Spotřebováno pak: 51 plných kusů, 39 vzorků, 14 platýnkových masek. Celkem - 36, jestli umím počítat.



V nákupech za září nic moc zajímavého, nějaké to alverde z drogérky, něco z eBay a to je vlastně tak nějak vše. Už jsem se zmiňovala, že nakupování mi v poslední době moc nejde, protože mě nebaví? Stejně tak i spotřebované produkty nic moc.

Omorovicza Cleansing foam je prostě nudná. Nic výjimečného. Ale z nějakého zvláštního důvodu si v Omorovicza asi myslí, že je to vlajkový produkt a že by to každý měl zkusit, aby nakoupil u Omorovicza za další hromadu euráčů... protože tohle minibalení jsem už dostala snad třikrát, v různých boxech, jako dárek k nákupu a tak. Přitom je to tak průměrný čistič, dokonce bych řekla, že možná trošku podprůměrný, myslím, že může někoho i vysušovat. No dostala jsem to zadarmo, tak to dál nebudu špinit, však to bylo zdarma.

Ole Henriksen African Red Tea Foaming Cleanser jsem si naopak koupila za vlastní peníze. A jsem docela ráda, že jsem koupila jen malé balení. Ono je to totiž docela hutné, krémové a výživné. Dokonce mám pocit, že mě to párkrát osypalo. Navíc to velmi špatně odličuje, skoro bych i řekla, že to neodličuje, použít se to dalo jen jako druhé čištění nebo ráno. Pro mě byla tohle opravdu dost podprůměrná čisticí pěna, přitom možná si pamatujete, že na čisticí pěny jsem si před pár lety dost ujížděla. Tak s tímto mi ujíždění mírně zhořklo.

The Ordinary Reveratrol 3% + Ferulic Acid 3% ... neměla jsem to ráda. Fakt ne. Hnusné, mastné, nevstřebává se to, sedí to na pleti a čučí. Na pleti mi to bylo nepříjemné, používala jsem to nepravidelně, vždycky jsem se přemlouvala a čekala na účinky. Vlastně si ani nejsem jistá, jaké by měly být, protože antioxidační účinky prostě v krátkém období asi neuvidíte, ani v dlouhém to neuvidíte, protože nemáte referenci... no stejně se žádné nedostavily.

Sukin Nourishing Chia Seed Oil ... a čekala jsem od něj hodně. Po Hydration Booster, což byl oficiálně jeden z nejlepších olejů, co jsem kdy zkusila, jsem čekala od Sukin fakt hodně. Bohužel tohle je naprosto průměrný olej. Pro mě navíc dost hustý a hutný, nevyhovoval mi na pleti, hodně pomalu se vsakoval. Tak nic no.

Too Faced Better Than Sex mascara byla opravdu fajn. Jako nelže se o ní, velmi hezky prodlouží a opravdu maximálně zvýrazní řasy už v první vrstvě. Jako jo, tohle bylo fakt fajn. Já tedy na drahé řasenky nejsem, vlastně vůbec nejsem na řasenky a nedělá mi problém vyjít ven bez. Stejně tak si klidně namaluji řasy, ale řasenku zapomenu a ani mi to nepřijde divné. Takže investice do Too Faced řasenky je pro mě naprosto zbytečná. Ale pokud máte rádi výrazné řasy, co se přes den nedrolí, nežmolkují a navíc jdou dobře odlíčit... tak klidně tuhle sexovou.



Dead Sea Spa Magic Mineral Shampoo + Hair Magic Serum bylo pro mě obrovským překvapením. Jako to sérum asi nic moc, nedokážu z toho jednoho použití posoudit, ale asi si koupím obojí v plném balení, takže na posouzení bude spousta času. Totiž ten šampon mi přišel úplně úžasný. Jsem po něm měla tak neskutečně jemné a hebké vlasy, ještě když byly mokré, pak jsem na to naplácala balzám, tak mi přišlo, že už tak jemné nebyly, ale stejně si myslím, že to budu muset vyzkoušet víc. A líp. A chci mít na sobě jen ten šampon. A pak třeba i s balzámem. Ale rozhodně to chci mít na sobě znovu.



1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...