čtvrtek 9. května 2019

Moje poprvé s Tropic Skincare

* koupené na tropicskincare

Tohle byla moje dlouho odkládaná objednávka. Přece jenom ceny nejsou zrovna lidové, teda nejsou ani nijak likvidační, ani highendový, přijdou mi jako průměr lepší přírodní kosmetiky. Ale poštovné vychází snad na 16 liber, což mě vždycky na poslední chvíli zastavilo. A tak jsem si objednávku několikrát, vždycky tak jednou za půl roku poskládala... a pak nic neodeslala. 

Nakoplo mě, až když dávali k nákupu malé balení 5 ml lahviček všech olejů. To mě docela motivovalo, i nadechla jsem se, během placení jsem se nedívala na poštovné a za pár dnů jsem už měla balíček doma.

No a nevypadá to krásně? Fakt mě ta objednávka potěšila moc. A i když mi vyzkoušené produkty přijdou spíš průměrné, tak jsou tam i hvězdy, které bych chtěla ozkoušet více a třeba i pořídit znovu. Dneska to bude jen o části objednávky. Oleje jsem si teprve teď začala postupně osahávat a zkoušet. Stejně tak BB krém, ať mi zatím přijde jakkoliv geniální, se tady dneska neobjeví, nemám ho pořádně ozkoušený. Dneska to tak bude takový menší úvod do Tropic: odličovací krém, hydratační krém, tonikum, čisticí maska a tělový krém.

Jinak produkty přišly obalené tropickým papírem. Normálně jsem ho svlíkla a vyhodila. Teď jsem ale zjistila, že jednotlivé produkty na sobě nemají napsané složení a nemohla jsem ho vyfotit. Jestli byl na tom balicím papíře? Každopádně se můžete prokliknout a Tropic na svých stránkách má složení u každého produktu.



Tropic Perfect Skin - tělový krém s AHA

Tělový krém s lactic acid jsem si kdysi kupovala od Palmer’s a byl boží. Takže když jsem viděla, že je i přírodní AHA varianta, tak jsem po něm sáhla skoro automaticky. A ten krém není špatný, podle mě i tu kyselinovou práci nějakou odvede. Do rána zregeneruje a sjednocuje pokožku. Při pravidelném používání jednou týdně jsem výsledky viděla, alespoň si to myslím. Hezčí pokožka na celém těle. Navíc to fakt hezky voní, připomíná mi to nějaké citronové linecké nebo tak nějak, prostě sladká lehce nakyslá sušenková vůně.

Není ale všechno úplně ideální. Zaprvé bych ten krém asi nedoporučila citlivé nebo poškozené pokožce. Jednou jsem se zapomněla a namazala jsem se po oholení nohou... no a bolelo to jak blázen. Další věc je ta, že krém na těle po rozmazání lepí. Docela dlouho trvá, než se bezezbytku vstřebá, třeba i hodinu, a celou tu dobu jsem lehce lepila. Jo a taky to hodně rychle ubývá. Takže výsledky se mi sice líbí, ale znovu si krém asi nekoupím.

(A nemůžu tento krém na stránkách najít, tak nevím, buď je výpadek, nebo se už ani neprodává.)



Odličovací krém byl součástí balíčku odličovač - tonikum - hydratační krém - pleťová maska. Ten si můžete sami upravit, můžete si vybrat, kterou pleťovou masku chcete, a vyjde to levněji než čtyři produkty kupované zvlášť. Odličovač jsem ani zkoušet moc nechtěla, takže jsem moc nestudovala složení. O to víc jsem byla překvapená, když jsem ho poprvé použila. Obsahuje totiž eukalyptový olej a voní větrově. Nerada si takovéto odličovače dávám k očím a myslím si, že citlivým očím to moc dobrou službu neudělá. A každopádně bych si tento odličovač sama od sebe nekoupila kvůli obsaženým esenciálním olejům.

Ale teď už ho doma mám, tak když doma máte kosmetiku, tak přece budu koukat, abych tu kosmetiku i spotřebovala. Což tedy, když už to používám, tak musím uznat, že jako odličovač to je fajn. Nevysušuje, odlíčí to cokoliv, s troškou výraznějšího masírování rtů i nejodolnější rtěnky. Dokonce to dejme tomu jde i umýt jen vodou, sice to neemulguje, ale umýt to jde. Já tedy stahuji hadříkem a kromě vůně, která mě irituje, jsem za celé dva tři měsíce používání neměla proti tomuto odličovači ani jedinou výtku. Jo a navíc to pumpičkové balení je fakt fajn, dávkuje přesně, na jedno odlíčení dávám tři pumpnutí, stačila by i jen dvě, ale já to mám raději krémovější. Navíc je toto balení hygienické a nezabírá moc místa na umyvadle (jako jiné profláknuté odličovače).



Voda ve spreji taky není nic, co bych doma potřebovala. Nebo takhle, samozřejmě, že potřebuji. Hodně a ještě víc. Což je ten problém, jsem schopná spotřebovat 100 ml vody ve spreji během dvou týdnů. A abych si každé dva týdny kupovala nějaký ten profláklý sprej za desítky dolarů a liber a eur, na to mě moc neužije. Takže používám normální kohoutkovou, kterou si dávám do lahvičky s rozprašovačem. Naštěstí máme doma fakt dobrou vodu, v kojenecké kvalitě, v podstatě je to voda z toho samého zdroje, ze kterého se opravdu stáčí kojenecká voda... jen ta z kohoutku nemá sledované hodnoty. 

Tohle tonikum ve spreji jsem tak samozřejmě spotřebovala, ale nijak mi k srdci nepřirostlo a zůstanu dál u své kohoutkové. Jinak samotné tonikum je pro mě prostě ovoněná voda, zázračné účinky jsem neviděla. Navíc moje děti vždycky hlásily, že jim to smrdí. Mně to tedy nesmrdělo, tak nevím. Střička je docela v pohodě, i když má trošku větší sílu, než bych si ideálně představovala. Jo a tonikum obsahuje probiotika a vitamíny a extrakty, ale já to asi nedokážu ve vodě ocenit.



A teď už se dostáváme k zajímavějším produktům. Upřímně jsem nečekala, že by mi zrovna krém mohl nějak přirůst k srdíčku, ale stalo se. Ten krém je prostě základní hydratační. A já od krému nic jiného ani nečekám, všechnu tu efektivní péči mám raději v séru. Složením se mi krém fakt líbí, má v sobě různé oleje a bambucké máslo a hyaluron. A stejně jako odličovací krém je balení v super lahvičce s pumpičkou.

Největší kouzlo tohoto krému je asi v tom, že je docela výživný. Ale není přehnaně mastný, bez problémů se vsakuje i ve větším množství, klidně jsem hned po namazání chodila spát. Dokonce bych až řekla, že konzistence je hodně lehká, krém jsem bez problémů používala i ráno. Večer tedy dávám asi tři pumpičky, ráno mi stačí jedna. Čekám sice, že v létě, až se konečně zase oteplí, to pro mě bude moc, ale v tuto chvíli mi vyhovuje ráno i večer. Hydratuje, zjemňuje, večer ve velkém množství neotravuje, ráno s ním můžu i pod opalovací krém a pod makeup.



Tropic Clear Skin - čisticí maska

Od čisticí masky jsem asi čekala nejvíc. A taky jsem z ní byla nejvíc zklamaná, když jsem ji otevřela a poprvé namazala. Ona totiž sice je super zelená, ale je neskutečně hutná. Fakt mi je skoro až nepříjemné ji na sebe mazat, přijde mi, že si zbytečně tahám pleť. A musím mazat po troškách, protože pak nemusím tolik rozmazávat a netahá to tolik.

Takže první použití nic moc. Pak jsem masku ale umyla a prostě obmotala si mě kolem prstu. Po umytí je pleť totiž neskutečně jemná a hladká, skoro jak po peelingu, přitom ale maska nemá v sobě nějaká hrubší zrníčka. Za to ale obsahuje nějaké to menší množství AHA a ty fakt makaj. Ono vůbec to složení je opravdu zajímavé, kromě jílu a AHA, i nějaké ty spiruliny, laktobacily, extrakty, oleje... hezké to je. Pleť není po umytí ani nijak vysušená, ani podrážděná nebo nějak napnutá. Jen hebká a strašně jemná na dotek. Řekla bych, že to i černé tečky a pupínky vyčistí, jako v rámci svých možností. A jak moc mě štve při nanášení, tak moc ji miluji při smývání a potom.


Jen pro ilustraci konzistence a večerní fotka masky - odličovacího krému - hydratačního krému:


5 komentářů:

  1. Musím říct, že mě hodně oslovily produkty, skvělý článek a fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsi masku v ruce naředit, třeba olejem. Jinak to vypadá na brzký nákup. Jo jo...fakt díky 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uvažuji o tom, s medem nebo s tonikem, ale přijde mi to moc práce, takže zatím nevím, jestli to bude fungovat.

      Vymazat
  3. Kapka medu a vody mi přijde dobrá volba, možná by i stačilo jen pořádně namočit obličej před nanášením? Medem s vodou míchám mejčastěji práškové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když já se teda přiznám, že si tyhle hotové masky kupuji, abych si nic míchat nemusela. takže se mi prostě nechce no.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...