středa 29. května 2019

Spotřebováno: Cien, Nexcare a Celecare, ByTerry, Green People, The Ordinary, Sulwhasoo, Decléor

Abychom to konečně spláchli a pohybovali se v realtime, tak si dáme ještě jedno spotřebováno. Aneb po březnové náloži se to v dubnu dost uklidnilo. Nebo teda bylo to trošku naplněno nákupem v dm drogérii a taky ještě jedním beauty boxem. Hlavně ta dm drogerie mě dost překvapila. Poprvé od zavedení nového systému těch věrnostních bodů jsem šla nakupovat cíleně s kupónky. Potřebovaly jsme toho v drogérii docela dost, prací prášky, šampony na tři hlavy, nějaké uklízecí prostředky, kupovaly jsme dárek, taky nějaké doplňky stravy, potřebovala jsem deodorant... no nastřádalo se to hezky a u pokladny jsem platila asi dva tisíce. No a kupónky mi na kartu načetly slevu přes čtyři stovky. Které jsem bohužel nemohla použít hned, ale tak i do budoucna se to hodí. Trošku mě to přimělo změnit názor, že ten nový dm beauty program stojí za nic. Tak asi nakonec i za něco stojí.

Nakonec to tedy máme v dubnu 18 plných kusů, 4 vzorky a 4 platýnkové masky celkem nakoupeno. Spotřebovala jsem pak 20 plných a dvě platýnka. Jsem už říkala, že mánie platýnkových masek mě pomalu opouští a jsem na ně líná? Kolem a kolem to dává 4 kusy do plusu a s tím se dá hezky žít, což?






Sulwhasoo Gentle Cleansing Oil EX jsem si koupila, protože Sulwhasoo značka mi fakt zatím sedla. Co jsem vyzkoušela, to bylo prostě to ono. BB krém, opalovací krém, esence. Všechno za půl ledviny, ale výsledky to má. Ovšem tento odličovací olej mě až zklamal. Mi totiž přijde suchý. Vůbec z toho nemám pocit nějak extra péče, jako třeba u odličovacích balzámů nebo přírodních odličovacích olejů. Jo, je dobrý, že to emulguje, odlíčí to vše a bez problémů, ale prostě mě to nechytlo. Má to sice hezkou tekutou konzistenci, ale přijde mi to takové jak ploché. Asi mi teď není úplně rozumět, tak jen, že mě to prostě nechytlo.

Decléor Aromessence Neroli Hydrating Oil Serum bylo fajn. Ale stejně jako u Sulwhasoo odličovacího oleje, tak ani tento olej mě za srdíčko nechytl. To Decléor balzámy chytnou hned. Kdežto tohle jsem si používala a používala a používala a uběhlo pár týdnů a měsíců, až to došlo, no a co má být. Jo hezky to vonělo, normálně to bylo jako olej, přes noc mírně zregenerovalo, super na suchou pleť, sjednocovalo to asi barvu... ale nevím něco tomu chybělo. Nevím co a při Decléor cenách se mi to ani nechce nějak dále do hloubky zjišťovat.

The Ordinary Vitamin C Suspension 23 % + HA Spheres 2 % je moje oblíbená forma céčka od The Ordinary. A jestli se nepletu, tak tohle je moje už třetí balení. A nové jsem si už koupila, je na cestě, dokonce si myslím, že je už na poště, a vlastně včera jsem si už vyzvedla. Jo tohle je fajn céčko. Jasně, konzistence je hnusná. Taková až mastná, drsná na pleti, kdekomu to vadí, mně taky. Ale když ono to céčko je l-ascorbic acid. A je to stabilní, neoxiduje to. A je to silné a opravdu to na pleti funguje. Regeneruje, rozjasňuje, zlepšuje pleť. Viditelně a prostě fakt hezky. Navíc za tu cenu? Jasně že kdyby bylo po mém, tak se raději pravidelně koupu v ByWishtrend céčku. Ale to mi přijde finančně o dost náročnější, takže The Ordinary mi v tomto céčkovém směru fakt vyhovuje.

Green People Damask Rose Facial Oil byl prostě něco úžasného. Jak mi u Decléoru něco chybělo, tak tady tomu nechybělo vůbec nic. Ten olej byl prostě geniální. Navíc toto byl nejlehčí růžový olej, který jsem kdy zkusila. Hned se to vsáklo a nechalo to jen hezkou pleť. Nic mastného, ale ani takový ten nanicovatý pocit ze suchého oleje. Prostě spokojená pleť. Navíc jak ta konzistence fakt byla lehká jako pírko, tak bez problémů jsem dávala i ráno pod makeup. A za mě spokojenost.

ByTerry Baume de Rose balzám na rty byl ... no nevím, prostě průměr. Mi to hlavně texturou a pocitem na rtech připomínalo jak vazelínu, takové matlavé, s docela výdrží, ale v podstatě to rtům až tak moc nedalo. No neoslnilo mě to. Jasně, jsem to dostala někde zadarmo, zaboha už nevím kde a kdy, asi minulý rok ze SpaceNK? Nevím, ale co vím, že ty velké peníze bych za to nedala.


Nexcare náplasti na pupínky a Celecare náplasti na pupínky

Oboje tyhle náplasti fungují a klidně bych si je koupila znovu. Nexcare si ostatně kupuji opakovaně, zrovna mám jedny v koupelně, ty druhé Celecare si asi nejspíš taky znovu koupím. Vytahuje to vodu z pupínků, které se dříve hojí a taky rychleji uzrávají. Prostě klasické hydrokoloidní náplasti na pupínky. Pokud jde o rozdíly, tak Nexcare fungují asi lépe, tahají toho víc i z větší hloubky a fungují podle mě rychleji. Oproti tomu Celecare jsou mnohem příjemnější na pleti, lépe drží, ty Nexcare mají tendenci se po obličeji stěhovat. Obojí stojí pár dolarů na eBay a myslím, že pokud máte pupínky hodně, nebo i jen občas, tak toto doma prostě potřebujete jako poslední záchranu.


Cien Body Butter Tonka Bean & Shea Butter bylo úžasné. Fakt jsem tu jeho vůni milovala. Trošku jak hořká kávová čokoláda, moc příjemná. Konzistence másla byla už slabší, špatně se to roztíralo, protože prostě to bylo hutné máslo. Ale zase na těle hodně dlouho vydržel namazaný pocit, klidně až do rána.

Cien Shower Foam Sesame Oil & Shea Oil (Oriental Beauty) byl taky skvělý. Hlavně ta vůně, to byl můj šálek vůně. Orientální a nepříliš sladká. Sprchová pěna to byla fakt fajn. Navíc jsem si v této vůni koupila i tělový krém a za mě prostě jo. Pokud se tato řada objeví někdy v Lidlu znovu, tak kupuji. Což ostatně platí i pro to máslo.


5 komentářů:

  1. mna minule celkom vytocil Nexcare - mala som ich uz v minulosti, ale to balenie, co som si kupila naposledy...tie naplaste ale ze vobec nelepia. Oni nikdy extra nedzali - ale toto si ani na plet nalepit neviem- vzdy mi to zostane na prste tou nelepivou stranou :(...a to som si luxusne nakupila hned dve balenia, kedze to prve bolo tak supis :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla sem úplně stejný problém. Tlustá žlutohnědá guma, u které nejde určitě lepivá strana, bo nedrží na obličeji ani jedna.. Po několika neúspěšných pokusech letěly do koše a aktuálně používám Skinfood,které jsou tak tenké, že je mám v klidu i na den mezi lidi a nejsou skoro vidět.. Jestli nějak extra účinkují nevím, ale aspoň mě nevytáčí do bezvědomí..

      Vymazat
    2. mně se tedy nexcare vždycky podařily nakonec nalepit, ale máte pravdu. ono to prostě moc nedrží. tak ty celecare jsou lepší. fakt drží super a práci odvedou. ono totiž jak hledám alternativu těm nexcare, tak prostě všechno ostatní sice drží, ale nefunguje mi tak dobře. takže pořád kupuji nexcare, protože jsem pro mě prostě nejvíc funkční. ale ty celecare byly v pohodě.

      Vymazat
  2. Masky používám taky :D Ale spíš mě zajímá, jestli někdo nemíte tip na nějaké lehké jarní vůně s květinovými tóny? Nic těžkého, opravdu něco spíš nenápadného? :) Díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Cien překvapení mám ho také.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...