středa 22. května 2019

Spotřebováno: The Chemistry Brand (Deciem), Jeffrey James Botanicals a The Organic Pharmacy

Je nutno říct, že březen byl můj nákupní měsíc. První nákupní záchvat tohoto roku. Ale nelituji toho. Je tedy pravda, že kupovat si dvě velké objednávky kvůli dvěma dárkům k nákupu je trošku na hraně finanční gramotnosti. Ale když mně se ty gwp fakt líbily a dokonce jsem část těch nákupů začala už i používat... takže ne, nelituji toho.

K celkové statistice se pak přidala ještě objednávka z UNT (Ex White byl v akci) a taky krátký intenzivní nákup ve Vídni. Celkem to pak dává 53 plných balení koupených (standardní i menší velikosti), 6 vzorků (miniminimini). A dílčí statistika: no koupila jsem 7 sheet masek a 10 rtěnek. Dobře s tím nakupováním rtěnek bych měla asi něco dělat. 10 nových rtěnek nepotřebuje nikdo.

Oproti tomu spotřeba byla maličká, ale to se snad v dalších měsících změní, až budu spotřebovávat vzorky z gwp. Celkem jsem v březnu spotřebovala 14 plných balení, 2 sheet masky a 4 jakési pytlíky vzorky. Celkem tam jsem za březen 56 kusů v plusu. A mám zásoby kosmetiky snad do konce letošního roku.






Jako spotřeba byla maličká v množství. A naprosto nezajímavá v kvalitě. Vlastně jen jeden produkt stojí za zmínku. Aby chudák Retin-Oil nebyl na fotce sám, tak jsem k němu přidala jedno sérum a jeden vzorek.

The Chemistry Brand Retin-Oil byl fajn. Hodně fajn. A myslím, že si ho někdy koupím ještě. Byl to spíš lehčí olej, který se docela rychle vsakoval. A co je hlavní, tak opravdu do druhého dne jasně regeneroval pleť a pomáhal hojit různé neplechy. Na v létě poškrábané nohy ideální záležitost.

Jeffrey James Botanicals The Light mě až tak nezaujal. Jako on není špatný, ale silné céčko to není, je to prostě jen obyčejný hyaluron s možná trošku céčkovým účinkem. Vzhledem k tomu, že stojí přes dvacet dolarů, tak mi to přijde trošku zbytečně vysoká cena. Další moje postřehy ke značce najdete v prastarém článku.

The Organic Pharmacy Lifting Serum nebylo nějak výrazně liftingové, alespoň jsem si nevšimla během těch pár použití. Ale píšu vám o něm, protože bylo prostě tak vtipně třpytkaté a zbarvené... a asi to tak normálně hydratovalo, na pleti nic výjimečného, alespoň nic, čeho bych si všimla během 3 použití, ale na pohled to bylo krásné. Měňavé, bronzově zbarvené, efekt se na obličeji teda pod dalším krémem a opalovacím krémem a makeupem ztratil, což byla škoda, ale při používání to fakt hezky vypadalo.


5 komentářů:

  1. nákupy vypadají zajímavě, už se těším na recenze :) hlavně na tu pastu s céčkem. Jinak nevíš, co se stalo na iherbu? Teď jsem tam koukla asi po měsíci a už nejsou brands of the week ? Díky. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ještě před týdnem jsem je našla přes specials. a teď už mi nejdou najít ani specials. tak nevím.

      Vymazat
    2. Mne to ide normálne takto vyhľadať.

      Vymazat
    3. mi specials prostě nejdou doma na počítači prokliknout. ale v práci mi to šlo. asi nemají stránku optimalizovanou pro všechny prohlížeče. ale jinak jo, značky týdne jsou teď schované ve specials.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...