neděle 19. května 2019

Péče o pleť KVĚTEN

Od minulého pleťopečujícího článku se mi pleť konečně uklidnila a vrátila se ke svému normálu. A tak jsem se i já vrátila víceméně k vrstvení všeho možného bez stresu, že co si zase kde vyrobím. S čistým svědomím také můžu říct, že ani maska Acure, ani gel od Goodal mi póry neucpávají. Odvahu vyzkoušet The Ordinary modrý Buffet jsem ještě nenašla, takže tam si na konečný verdikt ještě počkám.

Pokud jde o konkrétní péči, tak mi přijde, že prostě nic extra z pohledu jakože nového a vzrušujícího. Jsou tam moje stálice a víceméně vyzkoušené aktivní látky. Takže se jen krátce zmíním o novinkách, myslím, že není třeba zacházet do podrobností, že už asi víte, co ode mě čekat: AHA, BHA, céčko, nově taky peptidy. A k tomu všemu ještě hodně mastného na noc.



Nourish peptidové sérum se ke mně nedostalo cíleně a musím se přiznat, že jsem o něm moc nevěděla. Vlastně pořád o tom úplně nevím moře věcí, jen že na obalu to slibuje protivráskovou a hydratační péči. A vlastně tak nějak to dělá. Jo hydratuje to. Na hydrataci to mám asi zrovna raději než hyaluron od Hada Labo, nebo peptidy od PTR nebo i ten Goodal gel. Jestli na vrásky pořád nevím, zas jako to používám snad ani ne měsíc, netroufnu si v tomto ohledu hodnotit. Ale sérum je příjemné a používám ho ráda.

Goodal céčkový gel je hyaluron s derivátem céčka. A já ty céčkové deriváty prostě nemám ráda. Moje pleť je stavěná na sílu čisté kyseliny askorbové a s tou se máme nejraději. Vůbec nechápu sama sebe, proč si cokoli s céčkovým derivátem ještě kupuji. Tohle stejně jako všechny ostatní tak nějak nic nedělá. Jo hydratuje to, je to příjemné na pleti, vlastně to mám z tohoto pohledu i ráda... ale céčko to není. Rozjasnění nevidím, regenerace tam taky není.

UNT olej jsem dostala jako dárek k nákupu a byla jsem za to ráda, nebudu lhát. Ale zpětně vůbec nevím proč. On to prostě není čistý olej, jen olej. Je to takový ten odlehčený jakože suchý olej, naředěný upravenými oleji, není to ten čistý, vylisovaný, natankovaný do lahvičky, maximálně vytuněný esenciálními... a mně to úplně nevyhovuje. Chci se v oleji koupat, v tom hutném, mastném, chci být umaštěná až za ušima, mám ten pocit fakt ráda. Tohle je ale lehké, hned se to vsakuje. Řeklo by se: sofistikovanější verze pleťového oleje, a věřím tomu, že někomu to bude extra super vyhovovat, ale ne mně.



Práškové céčko od The Ordinary je podle mě pořád zbytečné a pořád si myslím, že to dělá vlastně to samé, co práškové céčko z dm drogérie. Ale v poslední době jsem si ho fakt oblíbila a musím uznat, že to není to samé, je mnohem jemněji namleté, takže asi i vhodnější ke kosmetickým účelům, rychleji se rozpouští. A musím přiznat, že jsem toto céčko začala i používat tak, jak to v Ordinary asi mysleli. Jako do séra nebo krému si to pořád nedávám, to mi přijde pro každodenní provoz moc náročné. Ale začala jsem ho míchat s tělovým krémem (boží), s krémovou maskou (zázrak), s čisticím práškem (tam ještě nevím). Myslím, že si práškové céčko brzy vyslouží svůj vlastní článek.

Od Tropic Skincare používám zrovna 3 produkty. Ale modré sérum si šetřím a fakt si ho dávám jen, když mám zrovna rozbouřenou pleť, je na to totiž boží. Super je i krém, který používám ráno i večer a po kterém se mi asi bude stýskat. Jejich odličovací krém práci udělá, ale nejsem fanda té větrové parfemace. (nedávná recenze Tropic)

2 produkty používám i od The Inkey List a musím říct, že oba jsou super. Čisticí gel mi nenechává povlak, ale ani nevysušuje, to je skoro nemožná kombinace. No a BHA sérum je podle mě zatím asi taky v pohodě. Myslím, že dlouhodobě budu spíš preferovat Cosrx, který vychází i o dost levněji, ale klidně bych si koupila znovu i Inkey sérum.



2 komentáře:

  1. Ahoj, ešte stále používaš Pixi Glow tonic? A stále si s ním spokojná? Ako ho často ho prosím používaš? Ďakujem. Jana J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám a stále mi vyhovuje. sice teď už upřednostňuji spíš aha, které nejsou jen glykolové, ale když glykolová, tak pixi je fajn.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...