středa 8. ledna 2020

Spotřebováno: Mádara, Paula’s Choice, Summer Fridays, Acorelle, Bravura, InstaNaturals a Balea

Přiznám se, že poslední čtvrtina loňského roku mě v reálném životě dost semlela. Ale třeba se mi podaří do začátku roku takový malý comeback. Odstartujeme to samozřejmě se spotřebováno, které jsem si nasyslila za hezkých pár měsíců, takže to bude taková spotřebovaná smršť na úvod roku. Tohle je třeba z října loňského roku.

To jsem měla celkem nakupovací náladu, koupila jsem si hned dva discovery boxy od naturisimo a k tomu pak jen dodala nějakou tu drogérku. Jo a něco málo jsem dostala. Celkem to dělá nakoupeno 25 plných kusů, 3 sheet masky a 6 vzorečků. Spotřebováno pak 24 plných kusů, 5 sheet masek a 8 vzorků. Takže mínus 3 (tak nějak pytlíčkové vzorky).





Balea Mouse-to-Oil je skvělá. Tohle byla zásoba z minulého roku, co jsem ji v říjnu spotřebovala, abych si mohla nakoupit nové zásoby, až limitku dají zase před vánocema... a nikde nic nebylo, fakt jsem zklamaná hodně. Navíc jsem v minulém roce zkoušela i jiné krémy v pěně a žádný se nevyrovná tomuto. Uklidňuji se tím, že to balení není úplně ecofriendly, ale i tak mi je smutno, že tuhle pěnu už doma nemám. Je lehká, přitom olejová, naprosto úžasně se roztírá, přitom ale je poznat, že jsem se namazala, fajn voní, všechno jsem to o ní psala už loni. Škoda. (Ale někdo na IG mi psal, že prý bude teď někdy. Tak uvidíme.)

InstaNaturals Niacinamide Serum bylo moje druhé balení a klidně bych do něj šla znovu. Neviděla jsem sice teď podruhé až tak velké účinky jak poprvé, ale je pravda, že pleť mám zrovna už tak půl roku v mnohem větší pohodě. Tohle regeneruje, rozjasňuje, podle mě působí i proti pupínkům, prostě fajné.

Bravura Lactic Acid je skvělá. A já si v létě koupila Oskia Liquid Mask, což je vlastně to samé, jen to stojí snad desetkrát víc, a dost toho lituji, protože Bravura je lepší. Je to voda s kyselinou mléčnou, používala jsem ji třeba jednou za dva týdny jako bleskovou masku, často jsem nechala působit třeba pět minut a pak dávala ještě jílovou masku. Nejlepší čisticí maska ever. Překoná ji jen to samé ovšem s variantou salicylové od Bravura.

Acorelle Sun Balm jsem tenkrát v recenzi skoro až pomluvila. Ale nakonec jsem ho měla fakt ráda. Jako jo, není to praktické dávat ráno pod makeup, když jsem spěchala. Ale jinak mi byl tento opalovací olej fakt maximálně příjemný. Teď mám pár měsíců krizi v koupelně, že všechny opalovací krémy na obličej, co tam mám, stojí prostě za *výraz cenzurován*. Tak jsem po tomto sahala dost často a vlastně to bylo až to nejlepší, co mi můj opalovací sortiment pár měsíců v koupelně nabízel.

Summer Fridays Jet Lag Mask byla průměrná. Na to, kolik to stojí peněz, to umí úplně stejnou muziku, co třeba hydratační Avene z lékárny. Teď nevím, ještě se vyrábí? No dobře tak stejně muziky jako hydratační od alverde z drogérie. Vlastně jako jakákoliv jiná hydratační maska. Tohle fakt neumí nic special. Jako jasně, ocenila jsem třeba, že mi to neucpalo póry, ale jinak pokud chcete utratit tolik peněz za hydratační masku, tak trošku přidejte a kupte si třeba Aromatherapy Associates Overnight Repari Mask. Ta za ty peníze stojí, tohle ne.


Paula’s Choice Peptide Booster asi nechápu. Neumí to skoro nic. Nic, co bych viděla. Jako věřím tomu, že účinek peptidů se ukáže asi až po delším čase, než je pár týdnů se vzorečkama. Ale tyhle peptidy se prodávají v balení 15 ml a stojí víc než tisíc korun, nechce se mi hledat kolik přesně. Je to fakt drahé a myslím si, že účinné peptidy koupíte i o dost levnější. Třeba Peter Thomas Roth tonikum nebo Argineline od The Ordinary. Tím bych to tak nějak uzavřela.

Mádara EcoBaby Creamy Baby Oil jsem si mazala normálně na obličej jako večerní olej. A to bylo tak příjemné. Konzistence nebyla úplně olejová, spíš jako mazlavý mastný krém, něco jako balzám, ale ne úplně, víc krémovitě. Vonělo to jako marcipán a bylo to příjemné. Jasně asi si raději koupím něco výkonnějšího, ale takhle jako nouzovka to fakt bylo fajn.

5 komentářů:

  1. Vitej zpet, tesime se na dalsi clanky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že jsi zpátky, a doufám, že tenhle rok skončí líp než minulý... (taky jsem myslela, že se mi hlava rozskočí.)

    A dobrá zpráva - minimálně na eshopu DM už ta Balea pěna zase je! (Ano, tentokrát si taky udělám zásobu, v konzistenci ji fakt skoro nic nepřekoná.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky. tak to budu muset zajít do dm, doufám, že ji budou mít i v kamenných obchodech.

      Vymazat
  3. Jee, to mam radost, a hned taky chut nakupovat! 😀

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...